2. Bölüm | Jelena

593 26 5
                                    

Ertesi gün uyandığımda okul heyecanı basmıştı bile. Erkenden güzel kahvaltılar hazırlanmış beni bekliyorlardı. Elimi yüzümü yıkadım ve aşağıya indim.

"Iımm anne döktürmüşsün yine."

"Kızım benim." 

Dedi ve yanağımdan öptü kahvaltımı çok iştahlı bir şekilde ettikten sonra yukarıya hazırlanmaya gittim. Bu senenin en iyi tarafı serbest giyinmiş olmamız. Kot ve t-şhört giyindiim. Rujum sadece parlatıcıydı saçlarım hafif dalgalıydı. 

Çantamın içi boştu ama yinede aldım. Merdivenlerden aşağıya indim.

"Teşekkürler anne mis gibi olmuş yemekler afiyet olsun."

"Bir şey değil kızım ilk günün mutlu geçsin hadi baybay, aa dur dur al şu 40 lirayı."

"Peki anne"

Dedim ve çıktım yolda Demi'yi gördüm beni bekliyordu. Suratım asıldı. Hala daha bunu yaptığına inanamıyordum. Yolda yürürken telefonuma mesaj geldi. Mesaj Justin'dendi mesajda:

"Günaydın"

Yazıyordu cevap vermedim Demi'nin yanına gittim. Suratım asıktı Demi'de üzgün görünüyordu. Ama yapmamalıydı.

"Lütfen yapma Selena vermek zorundaydım."

"Neden bıçakla sana saldırdı mı Demi?"

"Hayır ama kıyamadım çok yalvardı dizlerime çöktü."

"Tamam Demi neyse yeni güne kavga ile başlamayalım hadi gecikiyoruz."

Dedik ve Demi'nin külüstür arabasına bindik. Okula geldiğimizde bir sürü zengin züppe arabalarının önünde ve çetesiyle duruyordu. Çok kalabalıktı. Demi ve ben çok heyecanlıydık. 

"Evet Demi hazır mısın? Okula ilk adımımızı atmaya?"

Heyecanlı bir şekilde.

"Eveet"

Dedi ve artık bir üniversite öğrencisiydik. Mutluydum çünkü artık büyümüştüm. Deriin bir soluk aldım. Müdürün sıkıcı konuşmasını dinledik ve herkes sınıflarına dağıldı. Yeni öğrenciler. Ben bir yere Demi bir yere otrmuştu. Gözüm kapıya çattı bir çete geliyordu. Z-E-N-G-İ-N Z-Ü-P-P-E-S-İ....

Demi'ye kolumla kolunu dürttüm ve bak dermiş gibi elimi işaret ettim. Demi gülüyordu. Aslında bu gülünecek bir şey değildi. Bende baktım. Sessiz ve yavaş bir şekilde

"Aman Tanrım."

Dedim bu gelen Justin ve çetesiydi. İnanamıyrum okulu terk etmek istiyorum. Justin yanımda ki masaya oturdu. Kıpkırmızı oldum. Çünkü o zengin züppe çocuğu dün benim evimde perişan bir şekilde benim pencereme cam atıyordu. Aslında biraz gülünçtü. Demi hep bize bakıyordu. Ben tahtaya, Justin ise bana. 

Yerimden kalktım moralim bozulmuştu. Kaçmak için adeta bir yer arıyordum. 

"Nereye Selena?"

"Tuvalete"

"Bekle bende geliyorum."

Demi gülerek yanıma geldi ve beraber tuvalete gittik. Justin'de gülüyordu burada bir şeylik mi dönüyor diye Demi'ye sordum.

"Demi doğruyu söyle burada bir şeyler mi dönüyor?"

"Bu konu hakkında rahat olabirsin Selena"

"İşte bu yüzden tedirginim Demi"

Eliyle omzumu okşadı biz konuşurken kapı sertçe açıldı. Gelen Justin'di Demi kayboldu. Demi diye bağramadan Justin kapıyı kitledii.

"Napıyorsun burası kızlar tuvaleti?!"

"Biliyorum senin için değer, bak Selena Demi'yi suçlama suç bende Selena.  Senin o güzel gözlerinerinde adeta kayboldum."

"Ama tek taraflı"

Hayır tek değildi bende onu seviyordum ama çocuğa o kadar sitem ettikten sonra. :(

"Selena hayır tek taraflı değil sende beni seviyorsun."

"Hayır!!"

Dedim ve belimi sıkıca tuttu ve kendine çekti. Dudaklarıma yapışmak istedi ama geri çektim.Göğsümü öpüyordu.

"Justin justin!!" 

Justin beni dinlemiyordu bildiğini okuyordu. Devam et Justin diyemedim. 

"Selena seni seviyorum" 

Dedi ve bir an dalgınlığıma gelince dudağımdan beni öptü. Sanki hiç bırakmayacakmış gibi. "SENİ SEVİYORUM JUSTİN."

JelenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin