YORUM GELSİN ARTIK YETER 3 KİŞİ İLE İŞİ YÜRÜTÜYORUZ BU SEFER 5 OY OLMAZSA YB YOK ARKADAŞLAR BELKİ DE HİKAYEYİ SEVMİYORSUNUZ AMA BEN SİZ SEVDİKÇE SİZDEN İLHAM ALIYORUM.
ŞU AN SİZDEN HEPİNİZDE TEK İSTEYECEĞİM ŞEY DÜRÜST OLMANIZ DÜRÜST OLUN JELENA HİKAYESİNİ SEVDİNİZ Mİ?
BAKIN SADECE 3 KİŞİ İLE İŞ YÜRÜYOR YETER ARTIK 3 KİŞİ YORUM YAPINCA 3 OY OLUYOR ARTIK ÇİTAMI YÜKSELTİYORUM 5 OY OLMADAN YENİ BÖLÜM GELMEYECEK
SİZİ ÇOK SEVİYORUM VE SİZE İNANIYORUM SADECE 2 OY DAHA FAZLADAN KİŞİNİN BEĞENNMESİ GEREK SİZE GÜVENİYORUM MELEKLERİM <3 <3
Kendimi çok kötü hissediyorum. Zaten Justin benim gibi bir ezikle olması hayaldi. Halamlara çok yük oluyorduk, yattığım her gece tedirgin yatıyordum. 'Gir Buradan' deseler gidecek derecedeydim. Gelirleri 2 boğaz daha artmıştı. İşin ucundan bende tutmak istiyordum. Her yastığımı başıma vurunca bir göz yaşı beliriyordu. Ertesi sabah iş aramaya baktım. İşler hep üniversite istiyordu. Ben isa 16 yaşında bir liseliydim. Bir ilan gördüm 16 yaş ve üstü yaşıyordu (16 yaşlarda kabul) yazıyordu. Kendi kendime.
"Heh be bu işte tamam yarın buluşurum."
Arkamdan halam geldi ve gülerek bana neler olduğunu sordu.
"Neye iştahlı iştahlı he oldu işte diyorsun bakalım hı ?"
"Şeyy şe-y hala bulmaca çözüyordum da onu buldum diye."
"Bulmacayla mı buluşucaksın?"
"Hayır hala cümle 'Yarın Buluşurum' diye buldum."
"Garip neyse hadi canım kahvatlıya."
Yine mis gibi krep kokuyordu. Halam bize çok iyi bakıyordu. Kardeşim tabağındaki her şeyi silip süpürdü. Bu gün enerjiktim, çünkü bu gün cumartesiydi ve o lanet olası okulda Justin'de yok. Kahvaltımı bitirdikten sonra gazetede baktım şu ilanda ki adrese gitmeyi planlıyordum.
"Ellerine sağlık thala çok güzel olmuş ben çıkıyorum."
Dedim ve yanağından öptüm. Halam neler oluyor bakışı attı bana.
"Nereye böyle prenses?"
"Şeey hala bu gün hazır cumartesi ya geziniyim diyordum arkadaşlarımla."
İlk önce sert bir bakış attı. Ödüm bokuma bulanmıştı. İzin vermeyecekti. Sonradan gülerek.
"Git hadi git 16 yaşında genç kızsın sonuçta"
"Seni seviyorum Hala'm <3"
Dedim ve halamında Rıynha'ninde yanaklarından öptüm ve çıktım. Eski kirlenmiş ve bitkin halde duran 'Conver' 'lerimi giydim. Ve ilandaki adrese doğru gittim. Adresi bulunca.
"Hee işte burası olmalı,, da burası burası bar?"
İlan'a tekrar bir göz attım ilanda tam olarak şu yazıyordu.
'Gol Barında 16 yaşında genç seksi bir kız aranıyor, kendini pazarlayacak ve sitripliz yapacak bir kız aynı zamanda konserde verecek'
İnanamıyorum iş yeri diye geldiğim yer bir barmış. İlana tekrar bir göz attığımda hiç bir namuslu iş yeri 16 yaşında bir kızı istemiyordu. Hayır Selena ne yapıyordum ben. Ama ama halam için. Dedim ve içeriye girdim.
İçerde bir sürü kırmızılı pembeli ışıklar yanıp sönüyordu. Bir dünya için başka bir dünya gibi. Mini etekli kızlar. Herkes vardı bir erkeğin isteyebileceği en güzel yerdi burası. Müdürün yanına gitmek istedim.
"Hop hop nereye genç kız"
Korumalar beni tutarak böyle dedi.
"Şey gazeye ilan vermişsiniz kız aranıyor diye bende iş başvurusu için gelmiştim."
Korumalar birbirlerine baktılar ve aynı anda beni süzdüler. Sanki bu kızdan orospu olurmu dermiş gibi. Sonradan elimdeki gazeteyi görünce ikiside ayrılıp geçmeme izin verdiler. Merdivenler uzundu benim sevmediğim tiplerden.
Duvarlarda çıplak kız fotoğrafları erkek altında kız fotoğrafları vardı, ve en sonunda müdürün odasına ulaştım. Kapıya doğru yaklaştım. İçimden 'Emin misin?' diyordu. Yapmak zorundaydım derin bir nefes aldım ve kapıyı tıktıklayarak odaya girdim.
Müdür bir kız çalışan kucağında öpüşüyorlardı. Yüzüm kıpkırmızı olmuştu.
"Ne yapıyorsun sen burada? Geç kızım sen sonra buluşalım."
"Şey efendim ben iş başvurusu için gelmiştim."
Sessizlik oldu adam beni süzüyordu kıpkırmızı olmuştum. Biraz sonra.
"Seksisin ama bir adamın altına yatacak kadar küçüksün üzgünüm prensiplerime aykırı."
Dedi çok kızmıştım. Sanki prensip nedir ya her neyse gülümseyerek adama kimliğimi uzattım. 16 yaşında olduğum da kanıtlamış oldum.
"Peki o zaan işe alındın."
"İstersen ücretini konuşalım"
"Senin için 3.500 veririm"
İçimden oha çektim o kadar büyük parayla halamada katkıda bulunurdum. Anlaşır gibi elini sıktım. Müdür sözlerine devam etti.
"Bu gün başla, şu önünde gördüğün elbiseleri giy ve sana ben bir adam ayarlayacağım."
Dedi bende tamam dermiş gii gözlerimi kırptım. Elbiseyi alarak odadan çıktım. Zaten 2 oa vardı biri müdürün odası birisi kulis. Kulis yazan yere girdim.
Aman tanrım ömrümde hiç göremeyeceğiniz kadar makyaf malzemeleri tüylü atkılar ayakkabılar. Elbiseyi girdim bir kaç saat sonra kapım tıktıklandı
"GİR!!"
Giren müdürdü ayağıya kalktım. Müdür beni süzdü ve elini uzattı elimi genç bir kız gibi üstüne koydum ve beni sahneye kadar götürdü.
Bar beni çığlıklar içinde karşıladı. Playback yapıyordum ama sitripliz gerçekti. Herkes ıslıklar arasında 'Yavrum be heytt!' diyordu. Salaklar içimden kızıyordum.
Kimliğim belli olmasın diye yüzüm kapalıydı.Biraz sonra artık orospuluk vaktiydi. Müdür yanıma sokuldu.
"Sana adam buldum 8. kattaki 50. numaradaki odaya git seksi bişiler giyin kırmızılı şeyler, adam sonradan gelecek."
"Tamam".
Dediği kata ve odaya girdim. Vayy be süper bir odaydı. Hemen arkamdan müdür seslendi.
"Adam geliyor göster kendini"
"Tamam"
Adam içeriye girdi arkam dönüktü. Adamın yüzüne doru çevirdim. Aman tanrım oha bu kim. İnanamıyorum ağlamaktan seller tutuldu.
KİM OLDUĞUNU MERAK EDİYORSANIZ 5 OY SONRA YB YAPACAĞIM.. O ZAMAN GÖRECEKSİNİZ SİZİ SEVİYORUM İYİ GECELER. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jelena
Teen FictionJelena arasında geçen aşkı anlatık. Romantiktir. Belieber ve Selenator için yazılmıştır. Yazar Selenatordur Jelena'yı destekleyenlerdendir. Forever Jelena diyorsan bu kitap sana uygun olacaktır.