4. Bölüm | Jelena

434 23 8
                                    

Arkadaşlar hep aynı kişiler yorum yapıyor lütfen yorum ve oylarınız benim için çok önemli.

-Selena'nın azından devam-

Biraz sonra miğdem çok kötü bulanmıştı. Justin arkamdan bana sarılıyordu bir yandanda sessizce "Seni seviyorum" diyordu. Birkaç dakika sonra Justin ile biz lavobadan çıktık ve derse girdik. Üzgündüm. Demi ise Justin ile konuşuyordu. Onu o kadar çok seviyordum ki. Ama o gerçekleşemeyecek kadar hayaldi. Dersi işledik ikimizde dersi dinlemedik. Tenefüste okul kantinine indik. 

"Selena iki dakikalığına telefonumu tutarmısın hemen gelicem."

"Peki bekliyorum"

Telefon Iphoneydi benim 1 yılda alamadığımı o 1 günde hemen alırdı. Ama Justin'in yanında bu gelir durumunu ortaya koymuyorum çünkü ikimizde rahatsız oluyorduk. Bir anda Justin'in telefonu çalmaya başladı. Açsamıydım. 

Arayan: Bir Tanemm

Bir tanem ne dir ya bu telefonu açtım ama bir şey demedim kız konuşuyordu.

"Aşkım dünki gece harikaydı bu gün tekrarlıyalım... Alo ? Aloo?"

Telefonu kapatmıştım Justin geri geldi ağlıyordum. Yanaklarımdan sıcak ama anlamı çok büyük istemsizce bir yaş akıyorudu.

"Selena noldu?"

"Birtanen aradı"

Dedim Justin'in bir şey demesine izin vermeden telefonunu eline sokuşturdum ve.

"Mutluluklar Justin"

Dedim ben gittikten sonra Justin son arayanlara bakmış "BİRTANEM" yazıyordu. Sanırım o da kırılmış. Ağlayarak okulun bahçesine çıktım. Justin'in peşimden koşarak geldiğini görünce.Herkesin ortasında bağırarak.

"BİTTİ JUSTİN SENİ SEVMİYORUM BENİ TAKİP ETME"

Dedim ve okuldan ayrıldım. Ağlıyordum göz damlalarım yüzünden yolu göremiyordum. Bakkaldan kola aldım. Ve eve doğru yol aldım. Telefonuma bir mesaj geldi. Justin'den olduğunu düşündüm ama Justin'den değildi. Halam'dandı mesajta şöyle yazıyordu.

"Selena sakin ol sana bir şey diyeceğim, annen trafik kazasından ağır yaralı hastaneye gelmelisin."

Şaşkına dönmüştüm. Her şeyimi kaybetmiştim ama annemi kaybedemezdim. İlk dolmuşa bindim. Hastane'ye vardığımda Halam ve kardeşim beni beliyorlardı. Kardeşim ağlıyordu. Daha o minikti. Kucağıma aldım ve

"Ağlama canım şştt ağlama anne uyuyor az sonra uyanacak"

Diyordum ama ne kadar ona teselli versemde kendimde ağlıyordum. Annem ben gelene kadar ameliyata alınmıştı bile. Hastane kapılarında çaresizce doktorun çıkmasını bekliyorduk. Doktor en sonunda çıktı. 

"Annem yaşacak mı doktor?"

"Maalesef Selena hanım :("

Durduğum yerde bayıldım. Beni hastane odasına almışlar. Az sonra taburcu edeceklerdi. Annem ölmüştü kalbimi kaybetmiştim. Halam bu duruma çok üzlmüştü kardeşim Rıynha (RAYNA) 

"Abla biz nerede kalacağız."

"Hastaneden çıktıktan sonra konuşuruz gülüm tamam mı?"

Rıynha yattığım yatakta omzuma yaslandı ve ağlamaya başladı. Tam o sıra da Halam devreye girdi

"Kızlar eğer isterseniz değil bizim evde kalacaksınız."

Kardeşim dünden hazırdı hemen hoplayıp zıplamıştı ama ben.

"Hala'cığım hiç gerek yok yüke hiç gerek yok halacığım."

"Selena şş"

Tam o sırada doktor içeriye girdi ve taburcu olduğumu söyledi. Eşyalarımı topladım ve halamın evine doğru gittik. Justin telefonlarımı meşgul ediyordu bende telefonumu kapattım. Eve geldiğimizde Halam bize odalarımızı gösterdi. Ben cam kenarı yukarıda olan bir odada yatıyorum. Kardeşim ise tam yanımdaki odada yatıyor.

"Hala çok teşekkür ederiz hiç gerek yoktu."

Halam hiç bir şey demeden Rıynha ve benim anımdan öptü. Biraz sonra odamdan çıkınca telefonumu açtım. Justin tekrar aradı artık açmanın vakti gelmişti.

"Justin konuşamam annem vefat etti kötü bir zamanlama."

 Dedim ve kapattım hala daha olayın şokunu atlatamamıştım. Annemin ölümü Justin ile ayrılmamız. Yani bu olan tüm herşey kabus..

JelenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin