Jäi rysän päältä kii

101 17 4
                                    

Koitan heittää näit lukuja ulos sitä mukaan kun kerkeän. Toivon mukaan saan ens viikolla kans jonku kirjoitettua meinaa tavoitteena tähän kirjaan on 1 luku/viikko. Ens viikolla tosin saattaa olla et en kerkee kirjoittaa koska lähen Lapista pieksämäkeen maanantaina ja oon siel pari päivää ja kaikki aika menee miettiessä mitä otan Ruotsiin mukaan ja mitä en. Muutan siis torstaina Lundiin Ruotsiin. Gp tason esteratsastajalle kisahoitajaks ja aika voi olla kortilla mutta teen parhaani kirjoittamisen ja julkaisun suhteen.

Jos teitä kiinnostaa mun touhut mitä teen sillon kun en julkase lukuja tarinaan niin julkaisen jossain kohtaa kirjan jossa kirjotan mietteistä ja toisessa maassa elämisestä/uudesta työstä.

Ja ennen kaikkea kertokaa ihmeessä mielipiteitä täst tarinasta ja painakaa votenappii 😄

Ps. Jos haluutte tietää musta enemmän tai tällee nii voin kertoo ja saa tulla juttelee vaikka ig.s tai tääl. Mun ig on emilia_alexandra94 tulkaa seurailee jos ette sitä jo tee 😄

🌸🌸🌸🌸🌸

Heitin piikkikorkokenkäni jalastani tullessani ovesta sisälle.
"Moi!" Huusin merkiksi et olin tullut kotia. En saanut vastakaikua huudolleni kuten yleensä tullessani töistä. Lähdin etsimään Henriä, kuulin makuuhuoneesta ääntä ja avasin oven. Henri kirjaimelliseti pani jotain naista meidän sängyssä. Siis meidän sängyssä! Uskomatonta. Ensin mieleni täytyi todella kova kiukku, viha ja pettymys tulivat seuraavana jota seuras kyynel.

"Mitä helvettiä?!" Huusin.
Henri lopetti puuhansa siihen ja kääntyi sängyllä ympäri ja katsoi minuun erittäin pelästyneenä.

"Tää, tää ei ole sitä mitä tää näyttää olevan." Henri sanoo hengästyneenä.

"Aijaa?! Mitä sitten? Sä olit panemassa jotain muijaa mun ollessa töissä! Kauan tätä on jatkunut?" Kysyin nyt tosi hiljaisella ja syndäntä särkevällä äänellä.

"Pari viikkoa." Henri sanoo ja katsoo varpaitaan häpeissään.

"Ulos!" Huusin. Mulle riitti.

"Nyt sinä hei saatana! ULOS!" Huusin Henrin takana olevalle naiselle ja osottelin tätä sormella erittäin kiukkuisena. Nainen kerää vaatteensa nopeasti lattialta ylös ja katoaa hiljaa ja nopeasti pois asunnosta.
Seuraavaks kohdistan katseeni takasin Henrin.

"Sä saat luvan kerätä joka ikisen tavaran mitä sä omistat ja häivyt mun elämästä!"

"Mut Is..." Henri aloittaa mutta keskeytän hänet törkeästi.

"Ei! Sä oot sun valintasi tehny. Häivy mun silmistä."

~~

Tuntematon: Mitä sun iltaan kuuluu?

Minä: Pelkkää paskaa. Joko sä oot oppinu sun käytöstavat?

Tuntematon: Ehkä, enkä en 😉

Minä: Mul on jo nii paska olo täl hetkel et toivon että et pahenna sitä yhtään enempää.. xdd

Tuntematon: Mikäs sut on saanut huonolle tuulelle?

Minä: Vitut sua oikeesti mikään kiinnosta. Mun pitää mennä nyt.

Tuntematon: Minne?

Minä: Vetää pään täyteen viinaa

Don't ~ H.S, suomeksi Where stories live. Discover now