Mulla on nyt kolme kertaa tämän viikon aikana tämän kirjan kohdalla käyny niin että aina kun kävelen töihin niin oon aina tienny miten tää tarina jatkuu. Töiden jälkeen kun pääsen koneelle/puhelimelle nii en muista enää et mitä mun pitikään kirjoittaa 😅😅 syynä voi tietysti olla et mun ajatukset on kokoajan enkunkielisessä cv.ssä joka mua stressaa ihan todella paljon.🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Kuului kova kolahdus ja näin kuinka heittämäni puhelin kolahti seinään ja kimposi siitä lattialle. Kumma kyllä, puhein säilyi ehjänä. Näin kuinka puhelimeni näytön valo heräsi henkiin ja piti ääntä monien viestien saapumisen merkiksi. Se oli varmaan se ärsyttävä tuntematon kusipää joka siellä tekstaili. En jaksa välittää yhtää vaan nousen lattialta ylös ja suuntaan keittiöön hakemaan pientä purtavaa. Katson nopeasti myös kelloa ja huomaan et se oli jo 13 päivällä ja minulla alkoi olla kiire töihin iltavuoroon.
Kävin noukkimassa puhelimen lattialta ylös ja nappasin laukun ja takin naulakosta ja juoksin kipinkapin bussipysäkille ja kerkesin seistä paikallani vain muutaman minuutin kun bussi saapui jo ja minä hyppäsin kyytiin ja istahdin penkille ikkunan viereen ja katsoin kuinka linja-auto lähti liikenteeseen vieden minua kohti Lontoon keskustaa.
Astuin ravintolan ovesta sisälle ja kävelin suoraan henkilökunnan tiloihin ja vaihdoin työasun päälle.
"Huh luojan kiitos sinä tulit. Sä saat hoitaa ton tärkeilevän julkkiksen tuolt nurkasta. Mä en kestä enää. Ei mitään käytöstapoja siis oikeesti." Ystäväni Kayla kertoo kun kävelen häntä vastaan."Öö okei? No kai mä sitten hoidan sen. Hän on herra..?" Katoin kysytään ystävääni. Meillä asiakkaita varsinkin julkkiksia ja tärkeitä vieraita jota käy täällä paljon niin heitä me aina teitittelemme.
"Harry Styles" Kayla kertoo ja toivottaa minulle onnea ja antaa minulle vihon ja käteen jonka jälkeen suuntaan askeleeni Stylesin pöytää kohti.
"Herra Styles, minä olen sinun tämän päiväinen tarjoilija Isabella. Oletteko ja päättäneet mitä otatte alkupalaksi?" Kysyin häneltä ja valmistauduin kirjoittamaan tilausta ylös.f
"Sä et ole minun tarjoilija. Missä se Katie vai mikä lie onkaan on?" Mies vastaa törkeästi kysymykseen kysymyksellä nostamatta katsettaan ruokalistasta.
"Kayla" korjaan ja odotan kärsivällisenä tilausta.
"Hänen työvuoronsa päättyi jo joten jos aiot syödä täällä, kehotan tilaaman" jatkan kynä valmiina kirjoittamaan paperilehtiööni muistiinpanoja.
"Hän otti minut vastaan ja ohjasi tähän pöytään mikä tekee hänestä minun tarjoilijan joten laita hänet tekemään hommiaan!" Harry väitti vastaan. Voi luoja kui ärsyttävä ihminen voikin olla! Ei jumalauta. Noni tekohymy naamalle ja koita kestää.
"Herra Styles. Hänen työvuoronsa päätyi 10min sitten ja sinut on merkattu minun asiakkaaksi tälle päivälle joten sinä joko tilaat kiltisti ruoat niinkun muutaki asiakkaat tai sitten poistut täältä."
"Sinulla ei ole valtuuksia sanoa tuolla tavalla minulle!" Harry tiuskaisi minulle äkäisenä.
"itse asiassa on. Minä olen tämän paikan ravintolapäällikkö ja minun sana on tässä talossa laki. Jos Herra ei aijo käyttäytyä, hän voi ihan yhtähyvin poistua ja antaa muille asiakkaille ruokarauha."
"Eksä tiedä kuka mä olen? Mä olen tämän kaupungin yksiä vaikutusvaltaisimpia ihmisiä. Sun pitäis pelätä mua."
"Nyt kuule Herra Styles! Minua ei helvetti vieköön kiinnosta kuka sä olet, kuinka julkkis tai kui paljon vaikutusvaltaa sinulla on! Siitä huolimatta ihmisen on suotavaa käyttäytyä vierailla paikoilla, joten mitä teille saisi olla?" Kysyn vielä hammasta purren. Ai että kuinka ärsytti tuo ihminen. Vois vaan heittää sen ulos tästä paikasta.
"Hyvä on. Minä otan kanarisoton ja talon parasta punaviiniä mitä sinulla on" Harry sanoo ja kirjaan vihdoin hänen tilauksensa lehtiöön ja toimitan sen keittiöön. Ei helvetti. Mitäköhän tästä vielä tulisi? Tää päivä ei todellakaan alkanut hyvin.
ESTÁS LEYENDO
Don't ~ H.S, suomeksi
FanficIsabella Solmula muutaa toiseen maahan ja aloittaa siellä ravintolassa työskentelyn. Eräänä päivänä hän saa kuitenkin oudon viestin tuntemattomasta numerosta..