Ja näin olen saapunut Ruotsiin jokunen päivä sitten. Päivät ovat menet tosi nopeaa ja olenkin ollut hieman väsynyt ja tosi kiireinen täällä ollessani. Jospa nyt saisin teille luvin aikaiseksi...
Mutta kiitos tosi paljon että ootte alkanut lukemaan tätä uutta kirjaa 😱 tosi hyvin tullu lukukertoja jo tähän ja tää kirja ei oo ollu kauaa ulkona. Kiitos teille 😍🙏
Jos ei oo liikaa pyydetty nii paljon voteja ja kommentteja, ne motivoi kirjottamaan tätä eteenpäin ja kenties saan järkättyy aikaa kirjottaa tätä vähän tiheämmin kuin nyt.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸Laskin kaljamukini baaritiskille ja tilasin uuden. Onneks mulla oli vapaa päivä huomenna joten ei haitannut yhtään jos vähän nollaisi kunnolla.
"Tässä teille ole hyvä" tarjoilija sanoi ja otti setelin vastaan.
"Pidä loput itselläsi" sanoin ja nostin uuden tuopin huulilleni.
En tajua miks helvetissä onnistuin aina löytämään ne kusipäät jotka onnistuivat satuttamaan minua kunnolla.
Tunsin puhelimeni tärisen taskussani viestin merkiksi. Ei jumalauta jos se oli Henri niin hän kyllä saisi kuulla kunniansa. Yllätyin hieman kun viestin laittakaa ei ollutkaan hän.Tuntematon: Mihin baariin sä menit?
Minä: Virrhuah se sukkhle kuuhluuj
Tuntematon: Eiku kerro ny, mä tuun sinne kans juomaan. Voisin kaivata seuraa yöks 😉
Minä: Haisthah vtrrrhu nyyj saatjanaa. Pannnhaa sinhäävaaa hahliiy. Te kaikkkhi saatahanan mihent luuhlette ainha olevanfn niii vtkdkun hyvii kaikes
Heitin puhelimeni taas taskuuni ja jatkoin juomista. Nousin tuolilta ylös mennäkseni vessan mut tasapaino horjui hieman. Onneksi sain napattua baaritiskin tasosta kiinni ennen kaatumista.
"Hei kaunokainen. Lähetkös mun matkaan?" Kysyi mua reilusti 15 vuotta vanhemman näkönen mies.
"Ei kiihos minhullha ootthhaaa mieässs kothona" sammalsin ja kadotin miehen päästyäni vessaan.
Sain hoidettua asiani ja kun pääsin pesemään käsiäni vessakopista tunsin todella huonon olon tunteen ja kipitin takasin vessaan. Oksensin ihan kaiken mitä olin syönyt ja juonut pönttöön. Puhelimeni tärisi edelleen ja se alkoi ihan ärsyttämään vitusti liikaa. Nostin taas puhelimen ja se oli se tuntematon taas kiusaamassa mua..
Tuntematon: Mä olin tosissani. Kerro missä olet. Tuun hakee sut pois nukkuu pään selväks
Minä: Yhheelh ehhoolll
Tuntematon: Kerro
Minä: Tuutjj hakheee muht hehhhti poishh. Minujaaa ahissstaaaa.
Tuntematon: Lupaan lähteä heti.
Lähetin tuntemattomalle viesti jossa kerroin sijaintini ja laitoin puhelimeni pois. Suuntasin hakemaan takkini narikasta ja sainkin sen jotenkin niskaani ja sillä aikaa taakseni oli ilmestynyt se tuntematon kenen kanssa olin jo muutaman päivän tekstaillut. Näin sumeana pitkän tumman hahmon. En saanut enää selvää kuka edessäni seisoi kun näkökenttäni sammui kokonaan. Se siitä baarireissusta.
Mitä luulette? Kuka tää salaperäinen tumma mies on? 🧐🤔 mut joo mun on nyt mentävä ruokkimaan noi hevoset. Se on moro seuraavaan kertaan jamuistakaa painaa votee ja paljon kommentteja 😘
ESTÁS LEYENDO
Don't ~ H.S, suomeksi
FanficIsabella Solmula muutaa toiseen maahan ja aloittaa siellä ravintolassa työskentelyn. Eräänä päivänä hän saa kuitenkin oudon viestin tuntemattomasta numerosta..