~62~

543 64 6
                                    

Отвориха им,като те веднагически влязоха и оглеждаха стаята и по-особено леглото...

- Какво се оглеждате всички? - попита Техьонг.

- А не нищо...- отговори му Джин и седна на леглото. - Стояли сте тук,нали?

- Ъ..да? Защо не...- каза му Кук и го погледна.

- Ама само стояхте...- засмя се и след това придоби сериозен вид.

- Оххх,боже...разбрах защо така настоятелно чукахте... Бъдете спокойни,нищо не се е случвало - засмя се Техьонг и седна на леглото. - Просто се гъделичкахме...и..

- Ии? - добави Уенди.

- Се гледахме..известно време - потвърди Кук,като погледна към Тае.

- Така значи..! Добре..

- Вие какво си помислихте? - въпреки че,знаеше отговора,отново попита Кук.

- А,не нищо...- почеса се нервно зад врата Джин,знаейки,че брат му знае,че е с доста перверзни мисли.

- Че сте се убили...- каза направо,без да увърта,Уенди.

- Не сме способни на такова нещо...мисля,че вече се разбираме като приятели нали? - попита Техьонг и гледаше право в очите на Кук с усмивка.

А вътрешно се питаше: "Надявам се и след време като повече от приятели да се разбираме"

- Да,да щом казвате.. По-важно е сега,че съм гладна..

- И? - погледна я въпросително Джин.

- Да ходим да ядем..?

- Ааа,добре. Кук,Тае ще идвате ли?

- След малко..

- Добре,чакаме ви долу

Джин и Уенди излязоха от стаята и затвориха вратата след себе си.

=============
Бавя нещата много,ама шанс...

Аз като ви казвам,че е индийски сериал..хд

~Rivalry against one love~ (Съперничество срещу една любов) ×ЗАВЪРШЕНА×Where stories live. Discover now