Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😘
Soru : Infinite üyelerinden hangileri ihaneti affetmeye meyilli ? ( Az ihtimalden çok ihtimale göre sıralama )
1. Sunggyu
2. Woohyun
3. Hoya
4. Myungsoo
5. Dongwoo
6. Sungyeol
7. Sungjongİlk olarak Sunggyu dememin nedeni 2015 yılında yapmış olduğu röportajda( Bad zamanındaydı ) aldatılmanın karşılığında o kişiyi asla affetmeyeceğini söylemişti. ' Onu sevmeye devam edebilirim belki ama onu asla affetmem. ' demişti. Bu yüzden ilk sırada Sunggyu prensimiz geliyor.
İkinci olarak Woohyun yazdım çünkü bana göre o öldürmeyen ama süründüren tiplerden. Onu affetmeyeceğini ama sanki her an bir olasılık varmış gibi karşı tarafı ikilemde bırakacağını ve intikamını bu şekilde alacağını düşünüyorum.
Hoya, Myungsoo, Dongwoo üçlüsü hemen hemen aynı gibi. Karşı tarafa bağlı biraz da davranışları. Sunggyu ve Woohyun'a göre biraz daha affedebilme olasılıkları yüksek.
Sungyeol'e gelirsem.... Bu çocuk bir başka. Infinite'in dediğine göre her an aşık olabilme gibi bir huyu var ve birini gerçekten severse onun için sonuna kadar savaşacak biri. Bu sebeple aralarında ne geçerse geçsin karşı tarafı sırf sevgisi nedeniyle affedebilir.
Gelelim limon şekerimize.. Sungjong bu gibi durumlarda herkesten daha sakin kalabilmeyi başarabilecek bir potansiyele sahip. Mantıklı düşünebilir ve karşı tarafı biraz süründürdükten sonra ufak çaplı bir anlaşma veya sözle onu affedebilir.Bölümü nasıl buldunuz ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INFINITE REACTIONS & ASKS
FanfictionÇılgın romeolarımızın vereceği çılgınca tepkileri okumak istiyorsanız doğru yerdesiniz.