Bölüm - 9

350 28 18
                                    

Oy vermeyi, görüşlerinizi yazmayı, yorum yapmayı unutmayın 😘 Medyayı da bir Sezen Aksu şarkısı ile süsledim ^^

Infinite üyesi sevgilinin sen ağlarken ki tepkisi ;

Sunggyu :

Başını yere eğip ağlamaya başladığında sana ' ne oldu ' diye sorar. Ardından defalarca kez altında yatan nedeni bulmak için türlü türlü sorular sorar. Ve en sonunda sen dayanamayıp ' yeter artık, sus ve sarıl ' dersin. Bunu duyan Sunggyu sana hafifçe gülümseyerek sarılır.

" Tüm acılarını ve acılarının nedenlerini yok etmek istiyorum..."

Dongwoo :

Birlikte takıldığınız bir vakitte birden ağlamaya başlarsın.
' Şşş ne oldu ? ' diye sorarak sana meraklı gözlerle bakan Dongwoo ardından arkadan kollarını boynuna dolar ve başını omzuna yerleştirir.

" Tamam, bak ben seni görmüyorum, istediğin kadar ağla. Ama ne olursa olsun her zaman arkandayım, bunu bil..."

Woohyun :

Daha sabahın ilk saatlerinde seni gördüğü zaman başını eğmiş ağlıyorsundur. Endişeyle yanına gelip ' bir şey mi oldu ' der.  Sen ses çıkarmayıp ağlamaya devam ettiğinde o da hiçbir şey demeden sana sıkıca sarılır.

" Senin için her şeyi yapmaya hazırım. Ama lütfen, ağlama ! "

Hoya :

Dans pratik odasında o dans ederken sen de dışarıda bir nedenden dolayı ağlıyorsundur. Hoya odadan çıktığında seni ağlarken bulunca hemen senin yanına gelir. Sana sarılmak ister ama çok terlediği için sarılamaz bu yüzden sadece başını senin başına yaslar.

" Neden böyle ağlıyorsun bilmiyorum ama şu anda yapmanı istediğim tek şey gülümsemen. "

Sungyeol :

Elinde küçük tatlı ayıcıklar olan Sungyeol sana doğru beyaz olanı atar. Sen o tarafa doğru baktığında Sungyeol ağladığını fark eder. ' Yaa ! Ne oldu ? ' Sana doğru geldiğinde sen kafanı iyice eğersin. ' Bana bak ! ' diyen Sungyeol'ün boyu zaten senden oldukça uzun olduğu için senin yüzünü bir türlü göremez. Bu sebeple seni bacaklarından tutarak havaya kaldırır.

" Ne kadar benden kaçarsan kaç, seni bu halinle yalnız bırakmayacağım küçük hanım ! "

Myungsoo :

Film izlerken başını onun omuzuna koymuşsundur. Myungsoo başta film için ağladığını düşünür ama sonradan başka bir şeyler olduğunu hisseder. Elindeki kumanda ile filmi kapatır ve sana döner. Sen ona bakmıyorsundur. Eliyle başını tekrar omuzuna doğru götürür.

" Zorlandığın zaman hep buraya gel. Omuzum senin için her zaman bir sığınak olacak ! "

Sungjong :

Birlikte eve doğru giderken birden yağmur bastırmıştır ama siz hala yağmurda yürüyorsunuzdur. Sungjong senin ağlamaya başladığını sen burnunu çekince anlamıştır.
O anda sözler boğazına dizilmiştir çünkü ilk defa seni ağlarken görüyordur. Onun da gözlerinden yaşlar süzülmeye başlar. Seni yağmurun ortasında durdurur ve birden sarılır. Sen daha çok ağlamaya başlarsın.

" Senin tek bir gözyaşın benim binlerce gözyaşım demek. Sen üzülme, ben üzülürüm senin yerine ! "

Değişik bir bölüm oldu. Umarım beğenmişsinizdir.  Sizleri seviyorum. Eğer herhangi bir sebepten dolayı üzülürseniz her zaman gelip benimle konuşabilirsiniz. Size destek olmaya hazırım 😘 Hoşçakalın.

INFINITE REACTIONS & ASKSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin