Bölüm - 8

359 28 31
                                    

Reaction bölümümüz var bu bölümde ama gif koymadım bu seferlik. Yine de beğenmenizi umuyorum 😌

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😘

Eşiniz Infinite üyesi ile uzun zamandır başbaşa akşam yemeği yememişsinizdir. Bu yüzden o işten gelmeden önce evde güzelce romantik bir sofra hazırlarsınız. Ardından en şık kıyafetinizi giyip masaya mumları koyarsınız ve beklemeye başlarsınız.
Kapı çaldığında heyecanla gidersiniz ve kapıyı açınca eşinizin eve iş arkadaşlarını da getirdiğini görürsünüz.
Kapıyı açtığında sizi o halde gören Infinite üyeleri ;

Sunggyu :

- Hayatım, buraya geleceğimizi biliyor muydun ?
Sen : Ne saçmalıyorsun ?
Gyu : İçeriden yemek kokuları geliyor ama !
Sen kaşlarını çatıp ona bakarken arkadaşları da aynı şekilde ona bakıyordur.
Gyu arkadaşlarına dönerek ' Normalde hiç yemek yapmaz da ! ' der ve gülmeye devam eder , taa ki senin kızgın suratını görene dek.

Dongwoo :

Baştan aşağı sizi süzerek 'Ooo.. çok hoş görünüyorsun ' der. Ardından yanındaki iki iş arkadaşına bakarak durumu çevirmeye çalışır. ' Her zamanki halidir bu, yanlış anlaşılma olmasın ! İçeri geçelim biz ! '
Sense içerideki durumu bildiğinden hepsinin surtına kapıyı kapatmışsındır.
Dongwoo : Ama.. ama şimdi ne oldu ? Ne dedim ki ben ?

Woohyun :

Sizin o halde olduğunuzu görünce seni içeri iterek kapıyı kapatır. Ardından yanındaki iş arkadaşlarına derhâl gitmelerini söyler.
Sen içeride kapıyı açmaya çalışırsın ama Woohyun kapıyı dışarıdan sıkıca kapatmaktadır ve o sırada zihninde tarihleri saymaktadır.
Sen : Woohyun ! Bıraksana kapıyı !
Woohyun : Kesin bugün özel bir gün ! Banane ! Hatırlayana kadar açmayacağım !

Hoya :

Sizi o halde görünce ağzı açık kalmıştır. İçerideki kapalı ışığı da görünce sizin onun için hazırlandığınızı anlamıştır. Bu sebeple sana gülümseyerek içeri girer ve kapıyı kapatmadan arkadaşlarına ' Plan iptal, yarın işte görüşürüz ' der. Ardından kapıyı hızlıca kapatır.

Sungyeol :

Seni genelde pijamalarla görmeye alışık olduğu için bu halin ona ters gelmiştir. Arkadaşlarına belli etmeden sana ' Hayatım, niye böyle giyindin ? ' der.
Onun bu ilgisiz tavrı seni çileden çıkarmıştır.
Sen : Arkadaşlarına güzel görünmek için Sungyeol !
Sungyeol : Ne ?

Myungsoo :

Seni her gördüğünde yüzünde oluşan gamzeyi yine sana sunmuştur.
Arkadaşlarından birisi ' Oh ! Myungsoo-ya, karının bu kadar güzel ve seksi olduğunu söylememiştin ! ' der.
Myungsoo : İki bina ötesine uçmak istemiyorsan çeneni kapat !
Ardından iş arkadaşlarına bakmadan eve girer ve kapıyı kapatır.
Arkadaşlarına telefondan mesaj atar :
" Yarın mesaiye kalacağım söz, ama bu akşam beni rahat bırakın ! "

Sungjong :

' Oh limonum ! ' diye sana bakarak güler ve olayı çakmadan arkadaşlarını içeriye davet eder. İçeri giren arkadaşları mumlu romantik masayı görünce ' ooo,uuuu ' sesleri çıkarırlar.
' Hayatım, yoksa bugün evlilik yıldönümümüz mü ! "
Sen hiçbir şey söylemeden sinirle suratına bakarsın.
Arkadaşları olaya karışmadan sessizce evden çıkar.
Sen : Sana inanmıyorum !
Sungjong : Ama hayatım, ne oldu anlamadım ki ! Yoksa doğum günün mü bugün ? Yoo o da değil ! Değil, di mi ?
Sen : Sus Sungjong ! Konuştukca batıyorsun !

Umarım beğenmişsinizdir. Yb'de görüşmek üzere 😘

INFINITE REACTIONS & ASKSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin