Vendég

849 68 13
                                    

Kicsim nyisd ki az ajtót!-ordibált nekem fel anya. Nem szóltam semmit csak lementem.Mikor kinyitottam az ajtót egy egy fejjel magasabb férfivel találtam magam szembe. Aki izmos, nyuszi fogú, és gyönyörű volt. Na jó mit képzelek én? Hisz ő fiú. És én heteró vagyok.

-Szia!Jeon Jungkook a nevem. Én vagyok a nevelő apád-tartotta felém a kezét egy kézfogásra.

-Sz..Szia..Park Jimin-fogtam meg a kezét. Neki csak egy kaján mosoly nekem meg pír volt az arcomon.  Időközben megérkezett anya is. Betessékelte a fiút a konyhába. 

-Kérsz valamit?-kérdezte anya, s közben a kávéját itta.

-Nem köszönöm- nézett anyára- És Jimin milyen a suli?-vezette a tekintetét rám

-Nem rossz-válaszoltam tömören.

-Jimin ha megkérlek megmutatod Jungkooknak a szobádat?-kért meg anya.

-Hát ...n

-Szívesen megnézem.Menjünk-vezette kezét derekamra, amit nem engedett el.Nem szóltam neki mert jólesett..Na jó már megint mi ez? Mikorra már visszatértem  a való világba ( szerk. értitekxD Való Világ.Heh nem vagyok vicces.) észrevettem hogy felértünk az emeletre.

-Khm,..na ez az én szobám.-nyitottam ajtót.

-Szép nagy ágy-huppant le az említett tárgyra-elférünk rajta rendesen.

-Ugye nem gondolod hogy itt fogsz aludni velem? Mert az nem lesz-pediga gondolatomban nem esett volna rosszul.de erről nem kell tudnia.

-Majd meglátod Park Jimin..Majd meglátod-ezzel kiment a szobából.

Azonnal írtam barátomnak Kim Taehyungnak.

Jimin: Tae!!!!!!! Megjött a Nevelőm és tök perverz!!!!!!!!!!!!

Tae: Megyek.

Jimin:SIESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kb. 5 perc alatt megérkezett az én megmentőm.

-Jónapot! Megérkezett az angyal.- jelentette be magát az én bolondom.

- Jaj szia Taehyung!- ölelte meg anya- De nagy lettél! nézd ő itt Jeon Jungkook, Jeon Jungkook Ő itt Kim Taehyung-fogtak kezet.

-Örülök hogy megismerhetem.-mosolygott rá Tae.

-Gyere menjünk már-szóltam rá és húztam fel a szobámig.

- Szerintem aranyos-nézett a szemembe.

- Tudod miket mondott?

-Na miket?

Elmeséltem neki az elejétől a végéig, amit ő csak tátott szájjal nézett végig.

-Najó ez tényleg pervi embi-csodálkozott még mindig 

Én erre csak egy " én megmondtam" pillantást vetettem rá.

-De nekem mennem kell JÓ SZÓRAKOZÁST!!!!!-röhögött rajtam.

-Anyád.

Miután elment anya lehívott mert fontos közölni valója van.

-El kell mennem 2 hétre.Amerikába.Remélem nem baj. Ma megy a repülő este 10 kor.

-Nem baj anya menj csak-pedig talán egy kicsit baj volt.

-Jól megleszünk-vetet egy perverz pillantást rám Jungkook.

My "Daddy" [Jikook FF]Where stories live. Discover now