Kettesben

690 62 4
                                    

-Aha..-keserű mosollyal mondtam

-Oké ennek örülök akkor pakolok is-ment anya a szobájába.

- Hm, nekem már vannak terveim..-húzódott közelebb mellém. Annyira fura..  Olyan szép.  De anyáé. Bár nem úgy néz ki mintha szerelmesek lennének. Meg hát van egy kis korkülönbség. De az ő dolguk.. 

-Apuci vigyáz rád - harapta be a száját

-Úristen megőrültél? Nem vagy az apucim - mentem volna el a közeléből de megragadta a karom.

- Nem is akarok az apucid lenni- egy kis szünet után hozzátette- más akarok lenni.              

Nem válaszoltam rá inkább kimentem mert még mindig a sokk hatása alatt voltam. Kim akar lenni? A barátom? Buzi? Vagy most mi a faszom van? Ezek és hasonló kérdések halmozódtak fel bennem.   Gondolkodásomat anya hangja zavarta meg.

-Kicsim kivisz Jungkook a reptérre- Búcsúzkodott közben tőlem.

-Majd jövök-kacsintott rám, s ezzel kiment             

Aish. Mégis mit fog velem csinálni? Basszus ezek után?
Már nagyon unatkoztam. Úgy döntöttem hogy nekiállok rajzolni. A kezem magától rajzolt. Az alkotmányom valahogy így nézett ki:

 Az alkotmányom valahogy így nézett ki:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

De Úristen. Most komolyan őt rajtoltam le? Mit csináljak vele? Kidobjam? De nem. Túl jó lett ahhoz hogy a kukában végezze.
Túl jóképű. Túl szexi. Aish. Már megint ezek a gondolatok. Figyelj Jimin. Te. Nem. Vagy. Buzi.  Soha nem is leszel. Ajtó nyikorgasra lettem figyelmes. Gyorsan elraktam a papírt a szekrenyembe.

-Ki az? - álltam fel a szekembol, és az ajtó felé sétáltam.

- Ne félj picim én vagyok- nyitott be a szobámba Jungkook.

- Egy, ne hívj picimnek. Kettő, ne legyél perverz.

- Jolvan, Jolvan  Jiminie- mosolygott rám - Na gyere enni, valamit csinálok.

- Hát jo - vontam vállat, S ezzel kimentem a konyhából.

Mire leertem lassú lépteimmel, Jungkook már készítette elő a hozzávalókat.

-Bibimbap jó lesz? - fordult felém.

-Igen azt nagyon szeretem.

-Örülök.

Hamarosan kész is lett az étel. Én addig megteritettem.

-Hozom! - fordult meg Jungkook, a bibimbap-al a kezében

El kezdtük enni az ételt, és finom volt. És jobb kedvem lett Jungkook-tól. Még amikor egy kicsit maszatos a szája. Olyan szexi úgy is. Na mostmeg szexi. Gratulálok Park Jimin, kozeledsz afelé hogy buzi legyél.

-Finom volt köszönöm- álltam fel  a helyemrol, és betettem a koszos tányért a mosogatóba.

-Szívesen Chim- mosolygott rám. Chim? Ez valami új Becenév? Gondolom..

-Mit nézzünk?-indult meg a kanapé felé, ahova le is ült.

-Hm.. Valami horror? - huppantam le mellé.

-Oké- ezzel a mondtával bekapcsolta, a Démonok Közöttet. Még nem láttam azt a filmet kíváncsi vagyok rá.

Elinditotta. Már a film felénél, egy ilyesztő résznél hozzá bújtam. Az izmos teste. Olyan jól esett. Szeretem. Ő engem nézett én őt. Közeledett hozzám. Ajkait ratapasztotta az enyémekre. Elkezdte mozgatni. Nyelvével megnyalta számat, ezzel jelezve hogy bejutast kér. Azonnal megadtam neki. Sajnos levegőhiány miatt elkellett válnunk.

Eddig még soha nem voltam szerelmes. Azt hiszem, most az vagyok.


My "Daddy" [Jikook FF]Where stories live. Discover now