Jungkook pov.
Másnap amikor próbáltam felállni, nem nagyon sikerült. Nem javult az a fenék. De basszus, én vagyok a dominánsabb. Na ezt máskor nem engedem. Gondolataimból kizökkentett az ajtó hangja. Valaki kopokott.
-Gyere - kiáltottam
Jimin lépett be az ajtón, egy tálcán tojással és kávéval. Nagyon meglepett, hisz egyáltalán nem számítottam erre.
- Összedobtam valami kaját neked, és hoztam kávét - rakta az ölembe az ételt, majd leült mellém.
- Pedig nagyon jól néz ki - kacsintottam, amire elpirosult a kis Mochim. Mochi? Ez tetszik.
- Köszönöm.
- Én köszönöm Mochi- vigyorogtam rá.
- Mochi? Ez mégis milyen név? - hökkent meg
- Hozzád illő.
- Miért is?- vonta fel szemöldökét.
- Mert olyan vagy mint egy Mochi. Édes, kemény. Azért mert szilveszterkor 9 ember halt meg miatta, és én is úgy érzek amikor meglátlak mintha egy hatalmas Mochi lenne a torkomban. Meg ezért - markoltam rá férfiasságára . Fogta magát és kiszaladott az ajtón. Biztos kiveri.
Kimentem a konyába mert megéheztem. Ott találtam életem szerelmet. Valamin nagyon gondolkodtatott hiszen észre se vett, míg le nem ültem attól meg egy nagyot ugrott.
- Megilyesztettél! - tette mellkasára kezét.
- Tudom - leheltem csókot ajkaira, mibe belekuncogott.
Rezgett a telefonja, valaki hívja. Nem tudtam megnézni hogy kiaz hamar elkapta és elszaladt vele. Nem kicsit lettem féltékeny.
Jimin pov.
Tae hívott. Régi osztálytársam. Nem nagyon szokott hívni. Megnyomtam a fogadás gombot.
-Szia!
-Szia Chim! - szólt azon a férfias hangján - ma ráérsz?
-Persze, nincs semmi dolgom.
- Egy mozi?
- Aw de jó!
- Este hatkor ott vagyok.
- Okés! Szia!
Szia- nyomta ki a telót-Ki volt az? - kérdezte Jungkook úgy mintha villamokat szórna a szemével.
-Egy régi osztálytársam - kacsintottam es felfutottam a szobába. Nagyon ideges lett...Remélem tetszett ez a rész!
Soksok kesessel de meghoztam. ❤️Aktivabb leszek😅
YOU ARE READING
My "Daddy" [Jikook FF]
FanfictionJimin nehéz időszakon ment keresztül édesanyjával , mióta apja elhagyta őket. Végül túl lépnek rajta, és új embert fogadnak be az életükbe. A neve Jungkook. Jimin élete ettől a pillanattól fogva megváltozik