Miután elvaltunk hangosan lihegett mind a kettőnk. Jungkook megcsókolt. Anya pasija. De ami még furcsább.. Egy fiú. Egy kicsit kínos volt a nagy csend. Csak mosolyogva nézett rám.
- Elmegyek lefürödni - köszörültem meg a torkom, ezzel megis indultam volna, ha egy erős kéz vissza nem tart. Ránéztem, de megilyedtem. Már megint közel volt. Már ígyis paradicsom volt a fejem, hát most..
-Jó voltál- kacsintott rám
Jungkook pov.
Már elfogyott minden levegőm, és ahogy észrevettem Jiminnek is. Ezért leszálltam ajkairól. A csókomtól duzzadt ajkát néztem először. És végignéztem az egész lényén. Mint egy porcelánbaba. Törékeny, de tökéletes.
-Elmegyek lefürödni - állt fel és még csak most vettem igazán észre, hogy milyen piros az arca. Gondoltam, hozzuk még egy kicsit zavarba a "kisfiam"
- Jó voltál - kacsintottam rá. Nyertem. Mostmár megnyerheti
a legpirosabb paradicsom a világon versenyt. Ő nem mondott semmit, csak sietősen megindult fel az emeletre. Már nem mentem utána. Az egy kicsit túlzás lett volna. Már nagyon untam a fejem ezért úgy gondoltam megnezem Jimin szobáját. Gyorsan vettem a lépcsősorokat, amilyen gyorsan csak tudtam. Halkan lenyomtam a kilincset, és hogy mit láttam? Egy meztelen fél istent. Hát az a fenék. Eper feneke van. Elég jó. Be fogom rakni az egyszer biztos.
Álmodozásom hamar véget ért ugyanis Jimin már maga elé kapta a törölközőt-Mit keresel itt? Menj ki.
-Bocsi azt hittem nem vagy itt. De hát fiúk vagyunk- kacsintottam rá - Maradok.
-De.. - küldött volna el de párnácskái elé raktam mutatóujjam.
-Shh.
Levette lassan magáról a törölközőt, és az ágyra dobta.
Kivett a szekrényből egy boxert, egy pólót. Nagyon tetszett a látvány, ezért megnyaltam a számat, amit észre is vett és kommentált.-M..Most mivan? - dadogott.
- Ja hát semmi csináld csak..akarom mondani öltözz-hat jól leegtem.
- Oké.. - vette fel egy mozdulattal mind a kettő ruhadarabot - Kimennél? Aludni szeretnék.
-Nem. Veled alszok - doltem el az ágyon. És igen tudom azt mondtam nem zaklatom, de szeretném jobban megismerni. Csak lefeküdt mellém, jó messze. Egy kis idő után átkaroltam derekát, amitől ő hátrébb jött. Már ebben a pillanatban megb@sztam volna, de hát első napon nem nagyon kéne.
- Mivan ChimChim tetszik? - súgtam fülébe.
-Hm.
- Akkor ezt igennek veszem-adtam egy puszit nyakára. Elnyomott az álom.
Lassan nyitottam pillaim és egy mellkasomon fekvő kisfiút vettem észre magamon. Oh, milyen kis aranyos.
- Hahó Jimin ideje felkelni-simogattam hajtincseit, amire egyhamar felkelt
-Ne már - hisztizett csukott szemmel. Lassan kikelt az ágyból, és lefelé vette az irányt. Én meg egy kicsit maradtam, aztán észbe kaptam hogy lekéne menni.
Egy kis reggeliző angyallal találtam magam szembe aki nekem is készített kaját.
- Jó étvágyat - mondtam amit ő csak egy bolintassal el intézett, mert teli volt a cuki pofája. Előbb végzett ő, ezért felment készülődni. Hamarosan én is úgy tettem mint ő. Én öltözni, ő meg a fürdőbe.
- Bejöhetek?
-Be - húztam fel a sliccem.
Körülbelül 5 perc alatt végeztem, de azért Jimin hamarabb.
- Unatkozok - dőlt rá az ágyra.
-Akkor csináljunk valamit - telepedtem le mellé - Mondjuk fagyizzunk? - néztem rá perverzen. Persze a rendes fagyiról beszélek.
- Menjünk.
A sétálás némán telt míg megnem álltunk egy fagyizó előtt. Ami nem mellesleg csavart fagyit árult, ami a kedvencem.
Jimin egy Áfonyásat, én egy Vaníliásat kértem.- Megkóstolhatom? - törtem meg ezzel a csendet - De te is az enyémet. Egy kis habozás után a fagyit nyújtotta felém én felé. Erotikusan belenyalt amit én is így tettem. Egész végig rám nézett, az egészet körbenyalta.
Elképzeltem hogy azzal a nyelvével mást fog nyalni. Azzal a szájával mást fog bekapni.
Ezekre a gondolatokra sikeresen nagyobb lett a merevedésem amit Chim okozott.Ízlett? - nyalta körbe a száját valami isteni szexin.
- Nagyon.
STAI LEGGENDO
My "Daddy" [Jikook FF]
FanfictionJimin nehéz időszakon ment keresztül édesanyjával , mióta apja elhagyta őket. Végül túl lépnek rajta, és új embert fogadnak be az életükbe. A neve Jungkook. Jimin élete ettől a pillanattól fogva megváltozik