BÖLÜM ŞARKISI : NİCKİ MİNAJ - HİGH SCHOOL .
LARANIN AĞZINDAN ;
Okullar sonunda kapanmışti . Ve yaz tatilimin ilk günü başlamıştı . Hemen Pelini aramaya koyuldum o sirada da evde tek başima olduğum için ipad'den "Nicki Minaj - High Scholl " açip dinlemeye koyuldum . Pelini 10 dakikadan beri ariyordum ve hala bir cevap yoktu en sonunda whatsapp'dan "HEYOO" diye bir mesaj yolladim ona da cevap vermedi bende Gül'ü aradim . Gül telefonumu hemen çalar çalmaz açti (Bekletseydi zaten bir daha aramiycaktim )
-Aloo ??
+Aloo , Gül sen misin ?
-Eveett benim canim , napiyorsun ?
+İyiyim işte , ne zaman yazliga gidicektiniz diye sorucaktim .Pelini aradım fakat geri cevap vermedi .
-Himm, canim biz yarin sabah yola çikicaz , siz ?
+Ooo , yaşasin biz de akşam üstü yola çikicaz dedim . Ve telefonu biraz daha konuşarak kapattik . Gül'ü çok özlemistim keşke hepimiz ayni şehirlerde yaşasaydikk ne güzel olurdu .
Bir tek Cem , Bora ve Enes ayni şehirde yaşiyorlardi "İZMİR" .Ben ise İstanbul , Gül Ankara , Pelin Manisa , Barış Bursa Hepimiz farklı şehirlerdr yaşiyorduk bu kötü tabikide .
GÜL'ÜN AĞZINDAN :
Yarın sabah yazliğa gideceğim için çok mutluyum fakat annemler çalistiklari için gelemiyorlardi . Zaten hiç kimsenin ailesi gelmiyordu herkes babanesi veya annanesi ile gidiyordu . Zaten artik 20 yaşindayim ve ailemle gitmek biraz saçma olurdu . Ben tatil için bikinimi , kremlerimi , güneş gözlüklerimi havlumu bir kaç şortumu ve t-shirt'mü koyarak bavulumu kappattim . Zaten orda fazlasiyla eşyam vardi bunlara gerek yoktu fakat ben yine de yanımda götürmek istiyorum .
CEM'İN AĞZINDAN :
Bu akşam yola çikicaktik . Ve ben yanıma hiç bir şey almiyordum orda yeterince vardi çünkü . Biraz kestirmek için yaticaktim ki babanem ordan bana sesleniyordu "Cem hadii çıkıyoruz " off bir dr arabayi ben kullanacaktim . Hadi bakalim tatil başlasim o zman .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ TATİLİ
Teen FictionKızların ve Erkeklerin tipik yaz tatili maceraları ; Lara , Su , Gül , Pelin , Bora , Enes , Cem , Barış .. Tüm hakları yastiğimin altında saklıdır .