YAZ'A MERHABA PARTİSİ

16 2 0
                                    

YAZARIN AĞZINDAN :

Herkes tatil yerine gelmişti . Aradan 2 gün geçmişti . Her yaz yapilan "Yaz'a Merhaba Partisi" yapicaklardi . Herkes çok heyecanlıydi .

BORANIN AĞZINDAN :

Sonunda tatil başlamisti . Akraba evliliği sinif arkadaşlarindan , Sinir bozucu müdurden ve saçmasapan espri yapan öğretmenlerden kurtulmuştuk . Ben üniversite olduğum için espri yapan hocalar biraz azdi . Ne de olsa orasi üniversite . Ben grubun en çaliskaniydim . Boğaziçi Üniversitesi nde hukuk okuyordum . Diģerleri benim gibi dersleri pek umursamiyorlardi . Cem 'in ailesi zengin olduğu için özel üniversite'de eğitim aliyordu . Enes desen dişardan aģir baba gibi gözüksede içinden tam bir ana kuzusuydu . Onlarinda ailesi zengin olduğundan o da özel okuyordu . Barış desen okulu bırakmıştı . (Ailevi meselelerden dolayi) Bziim kizlar desen Pelin hariç diğerleride özelde okuyordu . Pelinle biz ayni okuldayiz o da hukuk okuyor .

DIIRRR....DIRRRRRR.DIIIRIDIIRIRR ...

Telefonum çaliyordu arayan Enes'ti .

-Allooo ??

+Napiyon bro ?

-İyilik hazirlanip sahile inecektim bende .

+He tamam bizde geliyoruz size bekle beraber gidelim .

Cevap vermeye kalmadan yüzüme kapatmisti . Enes'ten hep oldum olasi nefret etmiştim . Ne bileyim biraz bana soğuk geliyordu , ağir abi nolcak . 2 saattir gelmelerini bekliyordum . En sonunda zil çaldi

"Sonunda gelebildiniz " Diye sitem ettim . Hepsi bana kötümser miş gibi bakti . Ne vardi bunlarin benimle alip veremediği bilmiyorum .Hizlica sahile indik ve bizim kizlara "Merhaba" deyip yanlarina gittik ben bir yere dalmisken omzuma bir el değmesiyle irkildim , Pelindi bu .

-Hadi denize giriyoruz brother

+Aoww tamam geliyorum .

Bana brother demesini istemiyordum , ben pelini ilk gördüğüm zamndan beri seviyordum . Biz pelinle ayni Okulda okumamiza rağmen Pelin diğer erkeklere samimi oldğu kadar benle samimi değildi .

YAZ TATİLİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin