Pelin hala şok içindeydi . Barış'tan hoslanirken nasil olurda kardesinden daha yakın gördüğü adam ona aşikti . Su ve Gül Pelinin yaninda onu sakinlestirmeye çalisiyorlardi . Ben ise bizim oğlanlarin yanina onlari sakinlestirmeye gittim .
PELININ AĞZINDAN ;
Hala şok içindeyim , nasıl olurda kendime en yakın hissettiğim , kardeşim dediğim çocuk benden hoşlanirdi , ben Barış'i severken birde . Bunlari düşünürken bir anda gözlerimin kapandığıni hissettim ta ki Bariş'in "Seni geberticem " bağirisini duyana kadar . Hemen dışarı çiktim .Çikmaz olaydim , bora altta Barış üzerinde ardi ardina yumruk atiyordu . Bora'in suratini gördüğümde şokla irkildim . Yüzü kandan gozukmuyordu bile . Enes ve Cem Barışı çekmeye calisiyorlardi fakat o cekilmiyordu . Partiyi mahvetmisti . Herkes gitmisti , o kadae insan ne ara gitmişti . Aklim kavgaya gitti ve direk ayirmaya koştum . Bora'nin surati taninmiyack hale gelmişti . Barisa ağzim çıktığı kadar bağirdim .
-Biraaakkk , çekil Boranin üzerinden ona yaptığına bak bir .
+Sen hala onu mu savunuyorsun ?
-Bak baris onunla kavga etmene gerek yok anliyor musn ?
+Ya seni sevdiğimi bile bile sana senden hoşlandigini söyledi , bu dayak yemesi için gerekli bir neden .
-Sen ne ara bu kadar acimasiz oldun ha ?
+Beni sen bu hale getirdin güzelim Güzelim lafina vurgi yapmisti , ve gercekten gözleri sinirden kipkirmizi olmustu .
-Barış çobuk çık git burdan , GİİTTT !!!
+NEE ?
-Beni çok iyi anladin siktir git burdan ve benim karşıma en az 1 hafta çıkma anladin mi ?
Bu lafim karsisinda gerçekten çok sinirlenmisti . Birazda hayal kırıklığına uğramıştı . Onu böyle görmek canimi acitiyordu ama yapamiyordum . Boraya bu kadar sert davranmiycakti .
+Sen ne dediginin farkindamisn ?
-Evet farkindayim , git burdan çobuk .
Hic bir sey söylemeden arabasina binip hizli bir şekilde gitti . Barış gitmisti , onu ben yollamistim sevdiğim adam gitmisti . Bir an duraksayip Boraya baktim , bana ufak bir gülümseme atti . Ben ise içeri gidip ilk yardım çantasını getirdim . Yüzünü temizlemeye başladım . Aklim barış daydi , acaba nereye gitmişti . Yine barlara eski hayatina geri dönecek diye çok korkuyordum . Düşüncelerimle kendimi yerken kulağimin arkasindan sıcak bir nefes bana "Seni çok seviyorum , seni asla bırakmayacağım . " Bu Boranin sesiydi .
-Bak Bora ben sadece sen yaralandin diye burdayim , çünkü Barisin yaptığı şey hiçde normal bir sey değil ben gelmeseydim seni ölürebilirdi .
+Yani s-sen ben dayak yediğim için mi burdasin ?
-Evet Bora evet kalbini kirmak istemiyorum . Bu laftan sonra Bora hızlı bir şekilde yanimdan çekip gitti . Anlamiyorum nasil olurda kardeşim dediğim insan benddn hoşlanir hatta ona Baristan hoşlandigimi söylediğim halde . Barişi saatlerdir ariyorum , whatsapdan sesli mesajlar birakiyorum hiç birine cevap vermiyor . Saate baktığım da gece yarisini geçiyordu , bizimkilrre haber verip Laralarda kalcağimizi söyledim . Enes ve Cem Barışın arkasindan gittiler . En iyi ben dr Enes'i arayim . 1-2 çalmadan sonra telefonu açti.
-Alo ?
+Enes , Barış nerde ve nasil ? , iyimi , hastanedd misnz , yoksa barda mi ? , yine eski hayatina geri mi dönüyor ?!!
-Ilk önce sakın ol Barış'i hiç bir yerde bulamadik . Biz bulunca haber vericez . Tamam bile demeden suratima telefonu kapatti , gerçekten odun Lara'nin bunu neresini sevdiğini anlamiyorum .
EVETTTT INSSS .BU BÖLÜMÜ BEGINIRSINZZZZ . SIZLERI SEVİYORUM . VOTE YAPMAYII UNUTMAYIN CANLAARR ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ TATİLİ
Teen FictionKızların ve Erkeklerin tipik yaz tatili maceraları ; Lara , Su , Gül , Pelin , Bora , Enes , Cem , Barış .. Tüm hakları yastiğimin altında saklıdır .