''Don't want to let you down But I am hell bound''
İyice yaklaştı yüzüne doğru , o içindeki her neyse ögrenmek istiyordu.Bir anda neye uğradığını şaşırdı,Sam'i kendine çekerek bogazına yapıştı , kurtulmak için çabalıyordu,kızlar şaşkınlıkla ne yapacaklarını düşünemicek haldelerdi.Ve birde şu lanet Kapan vardı.Onlara engel koyan kapan,nefesi daralıyordu ayaklarıyla çırpınmaya başladı.
"Yardım etsenize" diye bagırdı son gücüyle, "Seni aptal! Nasıl yardım edebiliriz kapanın dışındasın"diye cırladı Sarah,zaman tükeniyordu,Aria akıllı olandı , aklına gelen fikirle bagırdı "Bıçaga uzan ve kapanı boz!" .
Sam son anda idrak edebildi ve yerdeki bıçaga uzanmaya başladı ama Dean'ın elleri bunu zorlaştırıyordu,ulaşmaya çalıştı,en sonunda bıçağı kaptığı gibi şeytan kapanından çıkmalarını sağladı kızların,kızlar koşarak Dean'ı tuttular,o kadar gergin bir hava vardı ki,tabi birde bu havayı zorlukla solumaya çalışan Sam vardı.Sarah Dean'ın burnuna dirsegi geçirdi, Dean hala bırakmıyordu ellerini,
"Seni sürtük yapabileceğin tek şey bu mu!'' soguk ve sert sesini ardından bagırdı.
Sam'ın fazla zamanı kalmamistı ve Sarah sinirlenmişti
"Hayır tam olarak bu" dedikten sonra şamdandan damlayan mum gözlerini kapatmaya yetmişti,son olarak kafasına yediği darbe sayesinde tekrar uykuya dalmıştı,kafasına darbe yapmak kesinlikle Aria'nın fikriydi ve başarmıştı.
Sinsice gülen yüzlerini öksürmekten yüzü kırmızı hali almış Sam'e döndüler ,
"Feda edecegin neyin var Sam?'' diye konuştu gözlerini Sam'a dikti Aria.
Anlamamış gibi yapmıştı ama neyi kast ettiklerini biliyordu,anlamamış ayağına yatmak süre kazandırırdi,akıllıca."Dean'ı kurtarmak için feda edecegin şeyden bahsediyorum" , neyinki feda edebilirdiki? "Bu konuyu burda konuşmak istediginize eminmisiniz?" elleriyle etrafını gösterdi,yere düşmüş şamdanlar,bozulmuş bir kapan ve hala baygın olan Dean. Salona geçmeye karar verdiler.
***********
Her zaman ki pozisyon , kızlar rahat şekilde koltuklara yayılmış Sam ise düşünmekle meşguldü.Ama kızların sabrı tükeniyor gibiydi,ayaklarını yere vurmakla bunu belli ediyorlardı zaten
''Çabuk olsan iyi edersin fazla zamanınız yok" aria düşünceli şekilde konuştu.
Belki biraz Sam için uzuluyordu ama o iblisti , aklinda kötülükten beladan ve insanları zora sokmaktan başka işleri olmayan yaratıklardı.Ve en önemliside acıma noktaları yoktu,ama onu Sam'e iten bişeyler vardı,Sarah umursamaz tavırla evi inceleyip tırnaklarıyla uğraşıyordu.
''Tamam buldum" kızlar aynı anda Sam'e döndüler , kafalarinı sorarcasına çevirdiler.
Sam tereddütlüydü ama bu abisi için degebilecek davranıştı , oda bir çok şeyini feda etmeye kalkmıştı, bunca zaman bütün kötülüklere karsi gelmeye çalıştılar ama yolun sonu buydu olan bütün olayların sonucu böyle bir belaya düşmüşlerdi.Cevabını vermek için ağzını açtığı sırada arka kapıdan bir gürültü koptu.
HİKAYELERE +20 VOTE SINIRI KOYDUK ONA GÖRE .**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost In Purgatory
Teen FictionHerkesin anlatacak bir hikayesi vardır.Fakat kimse o kötü hikayeleri anlatma istemez.Peki anlatmaktan öte,yaşamak zorunda kalsaydınız? İçinizde büyüttüğünüz karanlıkta boğulmak zorunda olduğunuza kimi inandırabilirsiniz? Düşmandan yardım isteyevek k...