Hayal Kırıklığı

814 60 11
                                    

 Bölüm çok geç geldi farkındayım. Başta tabletimi bozdum ondan sonra yazlı geldik ve internet yoktu. Neyse şimdi internet buldum ya onun mutluluğundayım… :D

     Crowley'e baktığımda gülümsüyordu... Bize daha da yaklaştı. Cas bana endişeyle bakıyordu. Ne olduğunu anlayamamıştım. Amacı neydi bunun? Yine ne saçmalayacağını çok merak ediyordum açıkçası... Crowley konuşmaya başlayınca düşüncelerimden sıyrılıp onu dinlemeye başladım.

   ‘’Ah çocuklar… Biliyorum beni çok özlediniz. Dean’i görmek için geldim merak etmeyin… Size şu anlık ihtiyacım yok. Bu arada Dean’e bir sürprizim var… Lisa’yı hatırladın mı? Sayemde buraya geliyor…’’

  ‘’Ne?’’ Nasıl yani? Lisa mı? Tam da Cas bana bir şey söyleyecekti! Onun gelmesini istemiyordum. Onu sevmiyordum ki! Cas’e baktığımda üzgün görünüyordu… Ah! Ama üzgün görünmesinin bir nedeni olmalıydı. Belki de beni seviyordu. Kim bilir…

 ‘’Ah Dean bu kadar mutlu olacağını bilmiyordum…’’ Crowley’in o pis sırıtışını suratından silmek isterdim. Ama yapamıyordum çünkü bize yardımının dokunduğu zamanlar oluyordu.

 ‘’Crowley, Lisa ne zaman gelecek?’’ Cas’in bu soruyu sormasıyla irkildim.

 ‘’Birazdan burada olur.’’ Bunu söyledikten sonra ortadan kayboldu. Buna alışmıştım zaten Cas de Crowley de hep böyle ortadan kayboluyorlardı. İnsan başta sinir olsa da bir zamandan sonra alışıyor. Cas’e döndüm.

 ‘’Hey, Cas! Bana bir şey söyleyecektin.’’

 ‘’Önemi yok Dean. Lisa birazdan gelir zaten. Ben gideyim…’’ Üzgün görünüyordu. Kendimi kötü hissettim. Yine ona doğru döndüğümde gitmişti. Sam’in odasına gittim. Uyuyordu. Yüzümde pis bir sırıtışla odama yöneldim. Palyaço maskemi taktım ve odasına gittim.

 ‘’Sam! Uyan hadi!’’ Uyandığında yüzündeki dehşet çok komikti. Kendimi tutamadım ve gülmeye başladım.

‘’Ah, Sammy! Yüzündeki ifadeyi görmeliydin! Ahahaha Sam ahahaha!’’

‘’Dean! Git başımdan uyumaya çalışıyorum!’’

‘’Sammy sana bir şey söylemem lazım… Lisa buraya geliyor ve ben artık onu sevmiyorum ne yapabilirim?’’

‘’Hmm… Bilmiyorum dostum. Ona bunu nazikçe söylemeye çalış bence…’’ Sam bunu söylediği sırada kapı çaldı. Kapıyı açtığımda karşımda Lisa duruyordu. Ben ne olduğunu anlamadan bana sarıldı. Ben de ona sarıldım. Bir zamanlar onu seviyordum ama artık öyle değildi…

                                         -CASTIEL-

Crowley Lisa’nın geldiğini söylediği zaman hayal kırıklığına uğradım. Dean’e onu sevdiğimi söyleyecektim ama Lisa geri geliyordu. Dean eskiden onu çok seviyordu. Dışarıdaydım. Bir banka oturdum. Ben bir melektim ve bunları hissetmem garipti. Tabi insan olduğum zamanlarda bunu daha iyi anlamıştım. Görünmez bir şekilde tekrar eve gittim ve gittiğimde Dean ve Lisa sarılıyordu. Mutlu görünüyorlardı… O an kalbimde bir şey hissettim. Sanki bir şeyler kırılıyordu. Orada bir şeyler parçalanıyordu ve ben bunu durduramıyordum. Bunu bana Dean yapıyordu ve ben buna izin veriyordum…

DestielHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin