Ben de seni seviyorum Cas.

732 55 13
                                    

                                                                          DEAN

           Hala inanamıyordum. Rüyada gibiydim... Gözlerimi kapattım. Tekrardan açtığımda Cas bana merakla bakıyordu. O güzel mavi gözlerinin içine baktım. Gülümsedim. Mavi gözleri heyecanla parladı... Ona biraz daha yaklaştım ve sarıldım. Kulağına doğru eğildim ve fısıldadım:

 ''Ben de seni seviyorum Cas.'' Ondan ayrıldım. Gülümsüyordu, ben de ona gülümsedim... Ah, ne kadar da çok seviyordum onu! Hep yanımda olsun, hiç gitmesin istiyordum. Elini tuttum, bana baktı ve tüm içtenliğiyle gülümsedi.

''Cas, hiç gitme olur mu?'' Bu soruma karşılık küçük bir kahkaha attı. 

''Gitmem... Tabi tekrardan savaş olmazsa!'' Gülmeye başladım. Bir anda aklıma Sam geldi. Ona bunları anlatmam gerekiyordu. Eğer anlatmazsam ve bunu farklı bir şekilde öğrenirse ondan saklamama  hem çok kızardı hem de  üzülürdü... Bugün eve geldiğinde ona söylemeliydim. Ne tepki verecekti bilmiyordum ama umarım çok şaşırmazdı... 

      Kapı açıldı. Sammy içeri girdiğinde Cas ve ben sadece birbirimize bakıyorduk. Sam buna alışmış olacak ki hiç garipsemeden mutfağa gitti. Ben de onun arkasından mutfağa koştum. Masanın üzerine baktığımda turtayı gördüm... ''Beni ye!'' diye bağırıyordu sanki... Masanın üstünden turtayı alıp zaferle gülümsedim ve ''TURTA! SONUNDA BENİMSİN'' diye bağırdım. Cas ve Sam bu halime kahkalarla güldüler. Elime çatalı aldım ve kendimi birkaç dakikalığına dünyadan soyutladım. Şu an turtamla özel bir ilişki yaşıyordum ve dışarıdakilerin bunu engellemesine izin veremezdim. Turtamı bitirdiğimde Sam yanıma geldi ve güldü.

''Dean ahahahha gerçekten turta yerken ki yüz ifadeni görmeni isterdim ahahahaha!'' Gözlerimi devirdim.

''Ha ha çok komik!'' 

''Görmeden bilemezsin...'' Ve yine gülmeye başladı. Lisa kapıda belirdi. Bana bakıyordu... Gözlerimi kaçırdım. Onu üzmek istemiyordum ama ona onu sevmediğimi söylemek zorundaydım. Bu beni gerçekten endişelendiriyordu. Ama bunu yapacaktım, yapmak zorundaydım. Yoksa Cas giderdi. Eğer Cas'e onu sevdiğimi söyledikten sonra Lisa'ya karşılık verirsem Cas buna çok üzülürdü. Ve ben Cas için Lisa'ya onu sevmediğimi söylemek zorundaydım... Lisa yanıma oturdu.

''Düşündün mü Dean?''

''Evet Lisa, düşündüm. Ve... Ben seni sevmiyorum. Seninle olmak istemiyorum... Üzgünüm.'' Bana ifadesiz bir şekilde bakıyordu. Gözünden bir damla yaş düştü... Çok üzmüştüm onu... Böyle olmasını istemiyordum ama yapabileceğim bir şey yoktu. Lisa bana döndü ve gözlerime bakmaya başladı.

''Eğer sevmiyorsan o zaman benim burada kalmamın bir anlamı yok. Üzgünüm... Beni sevmeni çok isterdim ama olmadı... Ben eşyalarımı topluyorum. Umarım mutlu olursun.''

''Umarım sen de mutlu olursun Lisa. Mutlu olmayı gerçekten hakediyorsun...'' Bana baktı ve gülümsedi... Onu üzmüştüm ama o güçlüydü, bunu hallederdi.

''Teşekkür ederim Dean. Sana da teşekkürler Sam. Umarım görüşürüz!'' 

''Görüşürüz Lisa!'' Sam bağırınca ona döndüm ve gülümsedim. Cas'e baktığımda Lisa'ya ölümcül bakışlarını atıyordu. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. Gerçekten çok komik görünüyordu... Lisa mutfaktan çıktıktan sonra Cas bana gülümsedi ve kayboldu. Ben de Sam'e döndüm. Ona şimdi anlatacaktım. Umarım iyi karşılardı!

''Sammy, sana bir şey söylemem lazım.'' Yanımdaki sandalyeye oturdu ve bana baktı.

''Bir şey mi oldu?''

''Sammy, Ben Cas'i seviyorum.''

                         Biliyorum bölüm çok geç geldi ama neredeyse tüm yaz boyunca ders çalıştım. Neyse artık haftada 2 gün bölüm yayınlayacağım. Bir de kapak yapmayı bilen var mı? Ben gerçekten kapak yapma konusunda çok beceriksizim! :D Hepinize çok teşekkür ederim. ^_^

DestielHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin