Merhaba benim adım burak bu gün hastaneye yeni bir kız gelmişti ve adı Güneş di çok güzel bir kızdı ameliyatta karşılaşmışdık ameliyattan çıktıktan sonra telefon ile oynamaya başladım aynı zamanda yüruyordum ve birisinin bana çarptigini hissettim hemen karsimdaki kisiyi tuttum o kisinin Güneş olduğunu fark ettim.
(güneşin agzindan)
Aksam eve donmustum ve cok yorgundum hemen yattim. Sabah kalktigimda saat 6 ydı kalkıp hazırlandım ve hastaneye dogru yol aldim hastanede odama ciktim yaklasik 1 saat gecmisti ve odaya sari sacli mavi gozlu yasitim bir bayan girdi.bana elini uzatarak "merhaba benim adim Duru ben beyin cerrahi bolumundeyim "dedi ve el sıkıştık.bende ona kendimi tanittim o gunden sonra cok iyi arkadas olmustuk. Odamin kapisi tiklanarak iceriye bir hasta girdi ve sikayetlerini anlatti bunu Duru'ya anlattim ve Duru'ya"hemen ameliyata girmesi gerekiyor. Yaniliyor muyum ?" dedim Duru"evet haklisin dedi sen hemen ameliyathaneyi hazirlamalarini söyle hastanin belirtilerine gore 1.30 saat sonra ameliyat olabilir " dedi hemen gidip ameliyathaneyi hazirlamasini soyleyip Durunun yanina gittim(D:Duru G:Güneş)
D- "hallettinmi?"dedi
G-"Evet halletim" dedim
D-o zaman simdi Burak hocayı yanimiza cagir dedi.Benim icimden tepkim aha s*ctim dı
G- tamam
D-tamam hadi acele et
G-Tamam dedim(Burak'ın ağzindan)
Odamdaydim sarki dinliyordum ve birden kapim caldi"girin" dedim iceri giren Güneş di
B-ne oldu güzellikBir saniye ya bu bana güzellik mi dedi? Allahim yolarim bunu ya sen hayirdir?
G-eger birdaha bana guzellik dersen seni
Burak sesimi keserek " ee ne yaparsin" dedi sinirlerim iyice bozulmustu ve hemen seni cok kotu doverim (icimden tabi ablaniz kro 5 dovus sanati biliyo dedim)
B- "hımm görürüz "dedi
G -"yeter dedim birdaha bana guzellik deme ve benim amacim baska acil ameliyathaneye gelmen lazim da ben sana derdimi niye anlatiyosam salak ya dedim"
B- "o zaman neden yardim istiyorsun" dedi
G-off diye bagirdim ve Duru istedigi icin geldim yoksa merakli degilim senin angut yuzunu gormeye dedim ve sinirle odadan cikip kapiyi hizli bir sekilde carptim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Aşk
ChickLitinsan sevdiklerinden ayrı kalınca hayatın farkına varıyor çünkü sevdikleri onları yalnız bırakıyorlar ve insanların kötü ve korkulu düşünceleri ortaya çıkıyor tıp fakültesinde son sınıftaydım ve sonunda istanbul'a atanmışdım. daha sonra aşkla tanış...