1. Bölüm; Güneş Bulut

26 0 0
                                    

   Mutlu olmanın iki yolu vardır: Ya ihtiyaçlarınızı azaltmak ya da imkanlarınızı çoğaltmak.
***
***
***
***
    İsmi Barış idi bende onun prensesi Güneş. Biliyor musunuz ben çok seviyordum o kadar çok ki onun için hayatımı verebilirdim. Biz  2 senedir çıkıyorduk ama o kadar bağlanmıştık ki sanki o ile ben bir bütün gibiydik ya da ben öyle sanıyordum.  Size olayı en baştan anlatmaya başlıyorum...
***
***
   Biz lise son sınıftaydık ve aynı okuldaydık ama okulumuz batınca 2. dönem farklı okula geçmek zorunda kaldık. Evet bu derslerimizi çok etkiledi çünkü üniversite sınavına girecektik ama emin olun ki o yarım dönemde olanlar beni daha çok etkiledi.

Okulun ilk günüydü ve ben sevgilimi birilerine kaptırmaya hiç niyetim yoktu, onu koluma aldım ve her kızın önünden geçerken yüzünü kapattım ya da kapüşonunu kafasına geçirdim ama o yarım dönem boyunca hayatımı mahveden sarı kertenkele Damla sürtüğünden saklayamadım.

Bir insan ilk defa gördüğü birine dakika başı yazar mı? Bunu geçtim sevgilisi olan biri böyle bir kıza geri döner mi? Kızın amacı belli sen niye zorluyorsun. Sonra benden habersiz 1-2 hafta konuştular ve o geçen her gün Barış'ın benden soğuduğunu hissetim ama ses etmedim, sınav stresi dedim geçtim ama o cumartesi başımdan kaynar sular döküldü.
Sabah kalkmıştım ve Barış'a işin var mı diye arayacaktım ama telefonlarıma bakmadı. Bende durmadım evine gittim ama Barışların evi müstakil olduğu için camdan bakmak daha mantıklıydı ve güvenlikleri geçip yürümeye başladım. Camın oraya geldim ve süpriz yapacağım için çok mutluydum ama kafamı döndürdüğümde  yataktaydı ve yanında biri vardı ve bu bir kızdı. Şok olmuştum ama o kızın kim olduğu beni daha çok meraklandırmıştı, kafamı biraz daha kaydırdım ve inanamadım evet oydu O DAMLAY'DI
***
***
***
***
   Deli gibi seviyordum ve ona deli gibi bağlıydım. İki haftalık bir kızla aldattı beni ama 3 yılımızı umursamamıştı ve o akşam ayrıldık. 2 yılımızı 2 haftalık kız için silmişti, o kadar anı nasıl bu kadar kolay silinebilirdi, o kadar emek nasıl bu kadar çabuk çöpe atılabilirdi .

Benim 2 senede kendi ellerimle yaptığım evi 1 saniyede yıkmıştı. Onu unutamazdım ama bu acıyla da yaşayamazdım. Kahrolmuştum, 2 gün sonra Damla ile Barış kol kola geziyordu ve ben her gün onu göremezdim bu yüzden okulumu değiştirdim, onu hayatımdan sonsuza dek çıkardım ya da ben öyle sandım. Onun yüzünden hayatımı karartamazdım ve bu yüzden derslerime oldukça ağırlık verdim sonra İngiltere'de çok iyi bir üniversitede %100 burs kazandım ve Türkiye'de herşeyimi bırakıp İngiltere'de yeni sayfa açmaya karar verdim. Hemen uçak biletimi aldım.

Tekrar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin