Važiavau link Londono ir dainavau per radiją grojančią „Afterglow“.Aš važiuoju pas Liam.Pravažiavus ženklą „Londonas“ paskambinau jam.Liam man pasakė savo adresą ir aš privažiavau prie didelio namo.Išlipau iš mašinos ir išsitraukiau lagaminą.Liam mane pasitiko su kažkokia mergina.
-Sveika,-Liam mane apsikabino,-Kaip pasikeitei.
-Ir tu,-pasakiau.
-Čia mano mergina Danielle,-Liam parodė į garbanotą merginą.
-Malonu,mano vardas Kaylyn,-nusišypsojau.
-Man taip pat malonu,-pasakė ji.
Nuėjome į vidų.Namas buvo gana didelis.Liam man parodė mano naująjį kambarį.Išsikroviau daiktus ir išėjau pasivaikščioti po miestą.Chatinau su savo drauge per savo išmaniąją plytą,kai kažkoks garbanotas ubagėlis,kuris nesiplauna galvos atsitrenkė į mane,o aš išmečiau telefoną.Telefonas išsitaškė į visas puses.
-Debile tu,ką tu padarei?!Pirksi naują telą!-šaukiau ant jo,bet tas ubagas nubėgo,-Sustok!Man reikia telefono,o tu jį sudaužei!
Pradėjo temti ir aš nusprendžiau grįžti namo,bet nuėjusi tuo pačiu keliu,kuriuo buvau atėjusi Liam namo neradau.Pasiklydau.Nuėjau į artimą kavinę.Paskambinau sesei iš kavinės telefono,nes Liam numerio mintinai nežinojau.Po kelių minučių Liam mašina sustojo prie kavinės.Įsėdau.
-Kodėl man pati nepaskambinai?-paklausė jis.
-Kažkoks garbanotas debilas sudaužė mano telefoną,-atsakiau.
-Galėsiu nupirkti naują.
-Ne,tai ne tavo rūpestis.
Sustojus išlipau ir kieme pamačiau keletą mašinų.Pamatęs mano nesuprastą veido rožą Liam paaiškino,kad yra atvažiavę jo keli draugai.Įėjome į vidų ir nuėjome į svetainę,kurioje sėdėjo Danielle,dar dvi merginos ir keli vaikinai,o vienas iš jų buvo tas pats plaukuotas ubagas!
-Kokio velnio tas debilas čia?!-parodžiau į tą patį telefonų daužytoją.
Visi pasižiūrėjo į mane „wtf?“ žvilgsniu.
-Kaip tu mane pavadinai?!-jis atsistojo.
-Debilu,o ką?
-Tu žiūrėk ant ko raunies,gražuole,-nusijuokė.
-Nei aš tau čia kokia gražuolė.Tu čia mink nuo manęs.
-Raminkitės,chebra.Einam žiūrėt filmo,-kažkoks juodaplaukis mus nuramino.
-Žiūrėkit jūs ką norit,aš einu į savo kambarį,bet pirma aplankysiu draugą šaldytuvą,-nuėjau į virtuvę.
Kameroje radau didelę pakuotę ledų.Paėmiau ją ir susiradusi didelį šaukštą nuslinkau į savo kambarį.Valgiau ledus ir jau norėjau parašyti draugei,bet prisiminiau,kad mano telefonas miręs.Suvalgiusi pusę pakuotės ledų tyliai nutipenau į svetainę.Pasislėpusi už kampo stebėjau televizorių.Jie žiūrėjo siaubo filmą.Merginos jau buvo užsidengusios akis.Supratau,kad jie žiūri „Pjūklą“.Dabar buvo ta vieta,kai sako „Let‘s play a game“.Mano galvoje sukosi blogos mintys.Tyliai priėjau iki jų iš už nugaros.Arčiausiai manęs buvo kažkoks blandžius.
-Let‘s play a game!-sučiupau to blondino pečius ir visi krūptelėjo,bet tas blondinas labiausiai.
Pradėjau žvengti,kaip nesveika.Raičiausi ant žemės susiėmusi už pilvo.
-Tuoj verksiu!-juokiausi ir toliau vartaliojausi ant žemės,-Būtumėt mate savo veidus!
-Vos infarkto neįvarei!-nusijuokė Dani.
-Tokią pamatęs jau ir numirtum,-pasakė garbanotas.
-Ė tu,gandro lizde,biški raminkis,-pažiūrėjau į jį „kiler look“.
Jis atsistojo ir pradėjo artintis link manęs.
-Raunies?-pakėliau antakį.
Tarzanas nieko nesakęs paėmė mane ir parsimetė per nugarą.
-Paleisk,obali tu!-pradėjau spardytis,-Dar sulūži,kaip koks pagaliukas!Nors teip tau ir reikia,nu bet tai aš nukrisiu ir man tada skaudės!
Visi ėjo paskui mus ir juokėsi.
-Ko žvengiat,ufonautai?Gelbėkit!Nežinot ką šitas ubagas sugalvos!-rėkiau jiems,bet chebra toliau juokėsi ir sekė iš paskos.
Atsidūrėme galiniame kieme prie baseino.Pala...Baseino?!
-Ką tu sugalvojai?-sunerimusi žiūrėjau į garbanotą ir į baseiną,-Atsakyk,kai aš kalbu su tavimi!
-1...2...-jis lėtai skaičiavo,-3!
Ant „3“ išmetė mane į orą,kaip kokį pingviną ir aš įkritau tiesiai į baseiną.Visi žvengė,o ypač tas Tarzanas.
-Galbėkit,obaliai jūs!Aš plaukt nemoku!-gavau viena gurkšnį.
Tabalavau rankom,kaip beprotė pagaliau pabėgusi iš beprotnamio.
-Tai tu tipo skęsti?-tas garbanotas debilas pažiūrėjo į mane.
-Ne blet,skrendu!-vėl gavau gurkšnį,-Sos,asilai jūs!
Tas garbanius buvo arčiausiai,tad jis ir šoko manęs gelbėti.Pajaučiau,kaip šiltos rankos apkabina mane per liemenį ir galiausiai užsimerkiau.Bye bye sąmonę.
YOU ARE READING
Dirty Story Never Kill Nobody (Lietuviška fanfiction )
FanfictionKitur kelti ar kopijuoti mano istoriją draudžiu. :) Į privačias žinutes galite rašyti idėjas istorijai. Tikrai bus malonu paskaityti ;) 1-5 skyrius rašiau su geriausia drauge. Nuo 6 skyriaus rašau viena.