Netrukus grįžo Liam su Dani.
-Tu jau grįžus? Kaip pasimatymas?-paklausė Dani.
-Nebuvau,-papurčiau galvą.
-Kodėl?-Liam atsisėdo šalia ir atėmė vieną čipsą.
-Ką žinau, jis kažkodėl negalėjo,-truktelėjau pečiais.
-O Niall buvo atvažiavęs?-Danielle atsisėdo ant fotelio šalia sofos.
-Aha. Tada tryse buvom kine,-linktelėjau.
-Rawr, grupinis,-nusijuokė Dani.
-A tu durna ar tu ką?-išpūčiau akis.
-Ar tu ką,-įsiterpė Liam.
-O tu božė,-dėjau facepalm,-Aš šalinuosi iš šio beprotnamio,-pasakiau ir užlėkiau laiptais į savo kambarį.
*Ryte*
Atsibudau nuo žadintuvo. Omg... Nekenčiu pirmadienių. Kopinu Garfildą, lol.
Damn, reikia keltis, juk nenoriu pačią pirmą dieną pavėluot į paskaitas. Or maybe? Wata fak?
Nusipraususi po dušu grįžau į kambarį. Nusisausinusi kūną įsmukau į baltus apatinius ir tokią pačią liemenėlę. Pradėjau knistis spintoje. Apsimoviau plėšytus džinsus ir apsirengiau marškinius. Plaukus susirišau į vuodegą. Kiek pasidažius čiupau rankinę ir nulipau į apačią. Iš virtuvės pasiėmusi obuolį apsiaviau conversus, užsimečiau paltuką ir išėjau iš namų. Nuėjau iki starbuckso. Nusipirkusi puodelį latte patraukiau link koledžo. *Po paskaitų*
Laukiau Liam. Jis sakė turėtų atvažiuoti manęs. Netrukus prie manęs sustojo automobilis. Wtf, čia ne Liam. Atsidarė automobilio langas ir pamačiau blondiną.
-Liam paprašė, kad aš atvažiuočiau tavęs,-Niall nusišypsojo.
-Oh, okey,-truktelėjau pečiais ir įlipau į automobilį.
-Liam pateko į kamštį, tad tau dar reikėtų laukti kokią valandą,-jis nusijuokė.
Važiuojant įjungiau radiją.
-Wtf, o tai kur mes važiuojam?-kilstelėjau antakius pamačius, kad blondis nusuko ne ten.
-Oh, į repeticijų studiją. Juk sakėm, kad mums greitai bus toks trumpas dviejų savaičių turas. Ten vos keli koncertai, bet vis tiek reikia parepetuoti.
-Ir kiek laiko jūs repetuosit?-paklausiau.
Niall truktelėjo pečiais.
-I‘m so fancy!-pradėjau dainuoti pagal radiją.
-You already know!-pratesė Niall.
-I‘m in the fast lane from LA...
-To Tokio,-vėl nutraukė mane,-Your butt‘s so fancy!
-Oi tu, išdykėli,-kumštelėjau Niall ir pradėjau juoktis.
Netrukus pravažiavome po vartus ir sustojome prie didelio pastato. Už pastatą tveriančio tvoros buvo gal kokių penkiasdešimt mergiočių (penkiasdešimt fanių atspalvių) . Jokauju, jų ten buvo belenkai daugiau! Išlipome iš automobilio ir ėjome link pastato. Merginos stovėjo už tvoros klykė.
-Omg, kaip jos manęs nekenčia,-pradėjau juoktis.
-Jos mano, kad mes pora,-Niall taip pat nusijuokė.
-Bet tai, kad mes bestės, duuuh,-pavarčiau akis ir įsikibau į parankę,-Mes būsim tos badass fyfos, ane?-kilstelėjau antakį ir atmečiau plaukus.
-Duuuh,-blondinas padarė duck face ir taip pat bandė atmest plaukus.
Pradėjau nesveikai juoktis. Netrukus atsidūrėme pastato viduje. Čia buvo bilijonai durų, koridorių, kambarių, kabinetų, salių ir dar baba žino ko. Jaučiuos kaip kokiam labirinte. Ale galėčiau vaidint „Bėgantis labirintų“. Lol, bet aš nebėgu. Bėgimas vargina. Vis dar įsikibusi į Niall sekiau paskui.
Netrukus atsidūrėme didelėėėėėj salėj su begalybę kėdžių ir viena didele scena. Ant scenos sėdėjo Louis, Zen ir pedofilas. Liam dar nebuvo. Tigi kamštyje sėdi. Pabandžiau įsivaizduoti, kaip Liam sėdi milžiniškame butelio kamštelyje. Wata fak?
-U rawr,-nusijuokė Louis pamatęs mus.
-Pavydi?-papūčiau lūpas ir su Niall nuėjome iki scenos.
Užlipome ant scenos ir atsisėdom ant vieno iš sėdmaišių šalia jų.
-Jūs galit pabandyt čia viską greičiau, kad aš galėčiau grįžti namo ir žiūrėti Hannah Montana?-paprašiau.
-Mes dar turim palaukti Liam,-garbanėlė pavartė akis.
-Damn,-sučiaupiau lūpas.
Žaidžiau Crossy Road per Hazimiero telefoną, kol tie kalbėjosi apie koncertą. Netrukus į salę įlėkė Liam.
-Sorry, kad vėluoju,-pasakė uždusęs.
-Tai jau galim pradėt,-į salė įėjo kažkoks vyras su kostiumu.
Jie visi atsistojo ir susijungė visus mikrofonus, aparatūras ir viską krč. Nemano smegeninei visą tą elektroniką suprast. Pradėjau selfinti su pediko telefonu. Po to biški snapchate pasiaučiau. Jolo gi. Šiek tiek žmonių pafollovinau twiteryje ir instagrame. Ou mai gad, kokia aš geraširdė! Tiek fanių pradžiuginau!
Praėjo valanda, bet tie dar nesiruošė baigti repeticijos. Nu aš mirsiu! Toliau naršiau garbanėlės telefone. Nuėjau į galeriją. Kas žino, gal kokią pornuškę rasiu. Tiesą sakant neradau. Ten buvo tik bbž kiek nespalvotų nuotraukų. Jam gal depresija ar mėnesinės?
Po dar dviejų valandų jie nusprendė baigti. Ou mai gad, finally!
Su Liam grįžom namo.
-Jeigu dar kartą man reikės būti jūsų repeticijoj, tai ką žinau, nupirkit maisto, kad turėčiau ką veikt,-pasakiau.
-Ok, būtinai,-jis nusijuokė.
Įėjome į vidų. Dani nebuvo.
-Kur Danielle?-paklausiau.
-Ji mieste su merginomis,-Liam truktelėjo pečiais.
-Kol merginos buvo meište aš turėjau nuobodžiauti jūsų repeticijoj su pedofilo telefonu? Rimtai?-išpūčiau akis,-Nu vapšė jau.
-Kaip sekėsi paskaitos?-nukreipė temą jis nueidamas į virtuvę.
-Norma,-truktelėjau pečiais eidama paskui,-Noriu valgyt. Viskas ką šiandien valgiau, tai tebuvo obuolys.
-O dieve, kaip tu taip kenti?
-Tu vėjo paklausk! Tau vėjas atsakys!-pradėjau dainuoti.
-Aš einu paieškoti kokio filmo, o tu užsakyk picos,-Liam man pametė savo telefoną ir išėjo iš virtuvės.
Vos sugavusi telefoną surinkau picerijos numerį. Užsakiau tris šeimynines picas ir nuėjau į svetainę.
-Karuočia gavosi taip, kad aš „netyčia“ užsakiau tris šeimynines,-pasakiau parodydama kabutes.
-A tu pablūdai?-Liam kilstelėjo antakius.
-Kaip nors sueis,-nusišypsojau ir krestelėjau ant sofos.
-Tu mane į bankrotą nuvarysi...
-Bent jau badu nenumarinsiu,-pavarčiau akis.
-Nutuksiu,-ale nuliūsdamas Liam papūtė lūpą.
-Pff, Calvin Klein modelis atsirado,-daaaar kartą pavarčiau akis.
-Į save pasižiūrėk. Tipo jau Victoria‘s Secret, ane?-jis atsisėdo šalia.
-Būtent. Tai tokia paslaptis, kad net pati Victoria nežino,-linktelėjau.
-Tu tikrai pablūdai,-Liam pavartė akis.
-Aš ne bliūdas, wtf,-susiraukiau.
Po pusvalandžio suskambo durų skambutis.
-Atidarysiu!-šoktelėjau nuo sofos ir nubėgau prie durų.
Atidariau jas ir pamačiau Robert. Automatiškai apsikabinau jį.
-Sveika,-jis nusijuokė ir taip pat apsikabino mane.
-Kodėl vakar negalėjai su manim susitikti?-paklausiau atsitraukus.
-Turėjau daug darbo,-Robert truktelėjo pečiais,-Galėtume ryt susitikti.
-Man ryt paskaitos... Tai galėtum mane paimti iš koledžo?-paklausiau.
-Gerai,-jis nusišypsojo.
-Ok, štai pinigai,-padaviau jam pinigus ir paėmiau picas,-Susirašysim, atia,-nusišypsojau, pakštelėjau jam į lūpas ir uždariau duris.
Wtf? Kaylyn, kodėl tu pabučiavai Robert? Ok, tarkim jolo. Nunešiau picas į svetainę.
-Kur užtrukai?-nusijuokė Liam.
-A vat,-iškišau liežuvį ir padėjau picas ant stalo.
Netrukus grįžo Dani.
-Uuu, valgot picą? Aš ir noriu,-atėjusi į svetainę paėmė vieną gabalėlį picos.
-Šita daunė užsakė tris šeimynines picas,-Liam parodė į mane.
-Aš alkana, okeeeey?-piktai į jį pasižiūrėjau ir pusė picos gabalėlio tiesiog susikišau į burną. Vos neužspringau.
-Ką žiūrit?-paklausė Danielle žvilgtelėdama į televizoriaus ekraną.
-Ką mes žiūrim?-atsisukau į Liam.
-Ką žinau,-jis truktelėjo pečiais.
-Davai varom į klubą?-pasiūliau.
-Tryse?-Dani kilstelėjo antakius paimdama dar vieną picos gabaliuką.
-Nu tai galim ir tuos pasikviest,-truktelėjau pečiais.
-Tai ok, aš einu jiems paskambint,-Liam dingo virtuvėje, o aš nuėjau į savo kambarį.
Apsirengiau džinsinius šortukus, juodą aptemptą megztuką ir apsimoviau juodas kojines iki kelių. Pasileidau plaukus. Akis paryškinusi tik tušu. Griebusi delninukę nuėjau į apačią. Ten manęs jau laukė Liam su Dani.
-Omg, aš taip ilgai užtrukau?-kilstelėjau antakius.
-Nu maybe,-Liam truktelėjo pečius.
Apsiaviau conversus ir užsimečiau paltuką. Išėjom į lauką. Gal šortai nebūtų pats geriausias pasirinkimas rudenį, bet šalta nebuvo.
-O tie visi kiti varys?-paklausiau.
-Jo, susitiksim su jais prie klubo,-Dani linktelėjo.
Įsėdome į automobilį. Kaip ir visada sėdėjau gale. Niekas manęs nemyli. Le verkiu. Po dvidešimties minučių atsidūrėme prie klubo. Ten stovėjo gana didelė eilė žmonių. Manau , kad kelios merginos iš tų žmonių buvo vuon dy fanės, nes klykė pamačiusios Liam. Pamatėme ir tuos visus kitus. Mes visi buvome tokie fancy, kad mus praleido be eilės.
-Tau tinka šie šortai,-nusijuokė pedofilas.
-O dieve, juk sakiau, kad nežiūrėtum į mano fancy užpakalį,-pavarčiau akis,-Aš tavęs nesuprantu. Vieną akimirką tu manęs nekenti, o kitą-jau nardai.
-Žinau, kad tau patinku.
-In your dreams, mother fucker,-padariau tą fyfišką spragtelėjimą.
Trise (aš, pedikas ir blondinas) nuėjome prie baro. Tie visi kiti, kaip visada po du. Tai knisa. Užsisakėm gėrimus ir nuėjom šokti. Gal kas dešimt minučių, kuris nors iš mūsų nueidavo paimti dar gėrimų. Va šiandien tai nusigersim!
Taip tūsinom gal tik kokią valandą, bet jaučiausi gerokai nusikalusi.
-Neil, dabar tavo eilė atnešt gėrimus,-sunkiai apverčiau liežuvį.
-Okey,-jis atsiduso ir dingo.
Staiga pajaučiau Harry ranką ant savo liemens.
-Wtf, ką tu darai?-susiraukiau.
-Žinau, kad tau patinku,-jis prispaudė mane prie savęs ir įsisiurbė man į lūpas.
---
KLAUSIMAS: Ko labiau norėtumėt? Kiall (Kaylyn + Niall) , Karry (Kaylyn + Harry) or Kobert (Kaylyn + Robert) ?
ESTÁS LEYENDO
Dirty Story Never Kill Nobody (Lietuviška fanfiction )
FanficKitur kelti ar kopijuoti mano istoriją draudžiu. :) Į privačias žinutes galite rašyti idėjas istorijai. Tikrai bus malonu paskaityti ;) 1-5 skyrius rašiau su geriausia drauge. Nuo 6 skyriaus rašau viena.