4 skyrius

1.2K 70 2
                                    

Prieš akis išlindo vaikinas, kuris mums buvo atvežęs picas.
-Hey... Sorry, bet negalėjau tau prisiskambinti. Tavo telefonas buvo išjungtas. 
-Laba, jo biški be telo sėdėjau, nes vienas asilas sudaužė.-pasakiau.
-Man rodos aš tau dar neprisistačiau. Aš Robert. O tu kuo vardu?-paklausė jis.
-Kaylyn. 
-Gal nori kartu išgerti kavos starbucks'e?
-Oki doki.-atsakiau. Ir patraukėm link starbucks. Mes kalbėjom įvairiom temom. Ir daug sužinojom vienas apie kitą. Jam žiauriai patinka krepšinis ir futbolas, moka važinėti riedlente ir sportuoja.
Maždaug po valandos grįžau namo. Dani gamino pietus, o Liam nebuvo. Dani papasakojau apie Robert. Ir kaip tik tuomet sulaukiau žinutės. 
-Žiūrėk, jis man rašo ar aš laisva rytojaus vakarą.-perskaičiau žinutę Dani.
-Rawr... sakyk, kad laisva!
-Ok.- Atrašiau jam ir daugiau šiaip susirašinėjom. Pagaliau grįžo Liam, aš jo nemačiau ir kai jis prislinko man iš nugaros ir perskaitė kelias žinutes.
-Kas tas Robert?- paklausė, o aš suklykiau ir atšokau.
-Tu gal durnas?! Tu žiauriai mane išgąsdinai ir negalima skaityti svetimų žinučių!-pasakiau ir užrakinusi telefoną padėjau ant stalo.
-Nu gi sorry. Tai kas jis?
-Ai tai jos naujas kakalis,- su pašaipa nusijuokė Dani.
-Jojo, dabar tyčiokimės į sveikatą. - pavarčiau akis ir nusmukau į savo kambarį. Klausiau muzikos ir po kiek laiko Liam atėjo į mano kambarį,
-Šiandien renkamės pas Niall, bus kelios merginos. Gal varysi kartu?
-Čia tas blondino galva?Of course. O ten bus tas creepy guy. - pakėliau antakį.
-Gal ir bus, bet žiūrint apie kurį kalbi.
-Nu tas su gandralizdžiu ant galvos.
-Ai tu apie Hazza. Jo, jis bus. Niekada neišvengia pasisėdėjimų.
-Nu aišku, aš dar pagalvosiu.
-Mes išvykstam už penkių minučių.
-Tai kaip aš tau susiruošiu?!
-Nu ok, gal ir palauksim. Jei per ilgai ruošies, turėsi bėgt paskui mašiną. 
-Mhm, o dabar mynk, aš rengiuos.- pagriebusi rūbus iš spintos ir greit persirengiau(derinukas koliaže). Pasidažiau, susirinkau daiktus ir nulėkiau pas chebrą. Susėdom į Liam automobilį. 
-Čia toli?- zyziau sėdėdama gale. 
-Ne, pusvalandis kelio. 
-A tu pablūdai, moterie?- kreipiaus į Liam. 
-Biški...- šiaip jau atvažiavom.
-Tu ne tik moteris, bet dar ir melagis!-pasakiau – per daug moterys meluoja geriau prisižiūrėjo- sukuždėjau Dani.
-Kas tas yra?
-Ai toks narnijetiškas serialas.
-Viskas aišku. Gal nebežiūrėkit jūs ten tokių. 
-Viskas ore. Supranti gi. 
-Lipsit ar ne?- nekantriai paklausė Liam.
-Ne!- surėkėm su Dani kartu, bet vistiek išlipom. Pabeldus duris atidarė Niall. 
-Hey blondžiau.-šūktelėjau. 
-Ką čia rėki kaip kaip koks debilas?- praeidamas pasakė Liam.
-Tai tu taip nori žaist?- pakilnojau antakius. Dani bakstelėjo man į šoną su alkūnę.
-Gal jūs tiesiog užeikit.- pakvietė Niall.
-Oki doki,- mes užėjom.
Nusekiau paskui juos į svetainę. Buvom pirmi. Liam ir Dani atsisėdo ant sofos,o aš ant sėdmaišio. Stalas buvo nukrautas įvairiais užkandžiais,bei gėrimais. Kaip ir įprastam vakarėly. Po kiek laiko susirinko visi ir atėjo kažkokia dar nematyta mergina.
-Sveika,aš Gemma,-pasisveikino ji.
-Laba,aš Kaylyn,bet...Tai tu tipo džemas,ane?-paklausiau ir ji tik nusijuokė.
-Tai ką veikiam,chebra?-paklausė dryžius atsisėsdamas ant kitos sofos.
-Žaidžiam alias!-pasiūlė Niall ir nubėgo jo atnešt.
Paruošėm žaidimą ir teliko susiskirstyti po du. Traukėm burtus. Blondžius su Dani, El su Džemu, Louis su Zayn, Liam su Perrie and ou mai gad...Likau aš su gandralizdžiu. Nu ir pradėjom žaist. Visiems sekėsi gerai, kai aš ištraukiau „tobulą“ kortelę. 
-Amm... Tai va,gandralizdi,tai toks daiktas. Su plaukeliais, ilgas...Nu pas tave turbūt visai nėra,bet pas kitus vaikinus yra...turbūt. Nu toks...Supranti?-pradėjau aiškinti,o visi lūžo.
-Viskas,aš išeinu iš šio žaidimo. Pasigydyk, ryža karve,-jis sumurmėjo ir išėjo.
-Vov vov vov,ramynk bazarą, pacans.
-Einu su juo pasikalbėt,-Džemas išėjo iš kambario.
-Taip taip,eik pas savo belytį vaikiną,-visi dar labiau lūžo,-Tai gal jūs čia nebelūžkit pusiau,aš tai momento neturiu. 
-Ok,žaidžiam toliau.Tai būk su El,-pasiūlė Liam ir aš tik linktelėjau,ir tikėjaus,kad tokių žodžių nebepaklius.
*Po 2 valandų*
Visi buvo smigę ir girti,bet gandralizdis dar dingęs. Who cares?

Dirty Story Never Kill Nobody (Lietuviška fanfiction )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora