Mücahit'ten
Karşımda adamı görünce çok şaşırmıştım. Dayanamayıp sordum;Müc : Siz kimsiniz ?
X : Asıl sen kimsin lan ?
Müc : Beyefendi sakin olun. Ben karşı binada oturuyorum. Tanışırsak belki komşu oluruz diye demiştim.
X : Allah Allah, ben seninle konuşmak istemiyorum ama ! Onu n'apıcaz ?
Tam peki diyip gidecekken kapının arkasından ürkekçe yeşil gözlü bir afet geldi. Evet, bu o kızdı.
X : Lan Senin ne işin var burada İrem ? Git içeriyi temizle. Geliyorum ben şimdi.
Demek adı İrem imiş. Çok tatlı kız ama acaba bu adamla evli mi ? Eğer evliyse bu adam ona neden bu kadar kötü davranıyor ?
X : Lan sana diyorum ! Gitsene !
İşte bu adam böyle acımazsızca bağırıyordu. Tam müdahale edicektim ki, adam kıza tokat savurdu.
Müc : Beyefendi, n'apıyorsunuz !
X : Sana ne lan ! Sen de git işine !
Müc : Gözümün önünde kıza vuruyorsunuz, birde susmamı mı bekliyorsunuz !?
X : Bak kardeş benim asabımı bozma ! Benim Karım. Ister döverim ister severim ister sike-
Müc : Tamam lan gidiyorum zaten.
Hışımla binadan çıktım. Demek o kız, bu korkunç adamla evliymiş. Hayır zaten anlamıyorum neden her zaman imkansıza aşık oluyorum ki !
Bahar'dan
Yavuz'la bahçede yemeklerimizi bitirmiştik.Bah : Eylem'i arıyorum.
Yav : Tamam.
...
Ey : Alo?Bah : Heh sonunda açtın ! Nerdesiniz siz ?
Ey : Bahçeye gelmek üzereyiz. Siz ?
Bah : Bizde bahçedeyiz. Çimenlik alanda...
Ey : Tamam bizde oraya geliyoruz.
Bah : Bekliyoruz.
...
Yav : Ee, diğerleri ?Bah : Su ve Nazlı'yı aradım ama ulaşılamıyor.
Su'dan
Işıklar gitmişti ve Feyzullah ile karanlık oda da öylece kalakalmıştık.Su : Şimdi n'apıcaz ?
Fey : Kapı kilitlenmiş..
Su : Bağırsak duyarlar mı ?
Fey : Sanmam...
Su : Dur bari telefon ışığıyla etrafı aydınlatayım. Aa Bahar 2 kere aramış. Ben onu arıyım.
Fey : Tamam.
...
Su : Alo, Bahar ?Bah : Sonunda açtın ya..
Su : Telefonu sessize almıştım..
Bah : Tamam hadi bahçeye gel-
Su : Biz Feyzullah'la sinema salonunda kilitli kaldık. Bizi almaya gelseniz ?
Bah : Ne ?
Su : Bahar, bir şekilde oldu işte. Sen onu boşverip artık gelir misin ?
Bah : Tamam biz Yavuz'la geliyoruz.
Su : Bekliyoruz.
...
Bahar'dan
Yavuz'a her şeyi anlattım. O sırada Eylem ve Fethi geldi. Onlara durumu açıkladık. Koşarak AVM'ye girdik.Nazlı'dan
Naz : Ateş, ne zaman çıkıcaz buradan ?Ateş tam cevap verecekken asansörün kapısı açıldı ve sarılmayı bıraktık. Koşa koşa merdivenlerden bahçeye indik ve Eylem&Fethi'nin yanına gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Melodisi - Söz
Novela JuvenilNaif çiftlerimizle birlikte uzun bir rüya görelim, ama bizi kimse uyandırmasın!