Mind a kikötőben voltak, amikor megtörtént. Simon, Izzy, Clary, Jace, Alec, Magnus, Luke, az egész csapat. Beszélgettek, nevettek valamin, amit Jace mondott. De Simon nem.
Simon nem hallott semmit a körülötte lévő fecsegésből, a napfény akkor is elvakította, amikor leült. Az egyetlen dolog, amit hallott, a barátai szívének ütemes dobogása. A lassú, tompa hang a vénáikban jelentette a vér áramlását, ahogy a testükben keringett.
Vér. A gondolatától éhség járta át a testét. Körülötte mindenkinek jó illata volt, még a vérfarkasnak is. Talán valamelyikük nem bánna egy kis harapást...
- Simon! - hívta a fiút Clary, a hangja felébresztette az álmodozásából. - Helló? Föld hívja Simont!
Ő próbált válaszolni, de a szavak nem jöttek, és meredtem nézte a lány nyakának egy pontját.
- Simon? - szólt Isabelle, a szavaiba aggodalom és félelem vegyült. - Simon, jól vagy? Megijesztesz.
Simon tekintete a legjobb barátjáról, a lány barátnőjére fordult. Egy gyenge mosolyt küldött felé, a vámpírfogai kiugrottak.
Az árnyvadász meglepetten szívta be a levegőt, az arca eltorzult a félelemtől. A bátyja, Alec védelmezően felé nyújtotta a karját, miközben vett egy kis levegőt:
- Vigyázz, vámpír!
- Clary, édesem, miért nem jössz ide? Lassan. - Magnus tökéletesen tudta mi történik a vámpírral.
- Miért? - kérdezte Clary. - Magnus, mi történik, mi baja van Simonnak.
- Jól van, édesem. Csak gyere ide.
- Mi a baja? Jól lesz?
- Clary, most! És hozd a szőkét is.
Hirtelen engedelmeskedett, megragadta Jace kezét, és óvatosan körbejáratta a tekintetét Simonon.
Már mindannyian közel voltak Magnushoz, a boszorkánymester egy védőbuborékot vont maguk köré.
- Magnus, mi történik? - kérdezte Jace.
-Kérdések később, Blondie - jött Magnus válasza. - És most, Alexander, vedd ki a telefonomat a farzsebemből, és hívd Raphaelt.
Egy perccel később a new york-i vámpírklán vezetőjének morcos hang szólt bele a telefonba.
- Mit akarsz? Még kora van.
- Raph, a kikötőnél vagyunk. Gyere gyorsan. Samantháról van szó.
- Úton vagyok.
Alec lerakta és a pulóverzsebébe csúsztatta a telefont.
- Most mondd el nekünk, mi baja van Simonnak?
Mintha várna, a vámpír felállt és odasétált a ragyogó kék buborékhoz, ami elválasztotta őt a barátaitól, közben egy pillanatra sem szakította meg a szemkontaktust Magnusszal.
A kezeit a buboréknak nyomta, tesztelve az erősségét, és ahogy közelebb ment a többiekhez, láthatták a lehetetlenül sápadt bőrét, az agyarait, amik kiugrottak kicserepesedett, piros ajka felett, és láthatták a szeme feketéjét, ahogy a pupillája elnyelte a csokoládébarna íriszt. Összességében borzalmas látványt nyújtott.
Meglepetésére, Luke felelt Alec kérdésére. A válasza egyszerű volt, mindössze egy szóból állt. De attól az egy szótól mindenki felhördült, és félelemmel teli pillantásokat váltottak egymással és Simonnal.
- Vérszomj.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vérszomj [Saphael]
Fiksi PenggemarMi történik akkor, ha Simon nem eszik? Rövid Saphael történet. Malecet és Clizzyt is tartalmaz. FIGYELEM! Ez a történet nem az enyém, én csak lefordítottam. Minden jog @someoneelseelse -t illeti, a történet íróját, illetve Cassandra Claret, ezen cso...