Przez lata podstawówki byłam gnębiona. Miałam wrażenie że nikomu na mnie nie zależy. Wszystko odmieniło się kiedy poszłam do 1 gimnazjum. Zaczęłam wszystko od nowa. Nowi znajomi, pierwsi prawdziwi przyjaciele, pierwsze doświadczenia związane z wiekiem nastoletnim. W pierwszej klasie gimnazjum stałam się zupełnie inną osobą. Kiedyś nieśmiała, skryta dziewczyna nagle stała się otwarta, umiejąca się obronić. Gdzieś w głębi dalej jestem tą wrażliwą osoba. Moje życie odmieniło się kiedy postanowiłam zmienić podejście. Szczęście to dla mnie pojęcie które ciężko sformułować jednym zdaniem. W każdym razie w pierwszej gimnazjum przeżyłam wiele ciekawych doświadczeń. Niektórzy zapytają czy ich żałuję, odpowiedź jest prosta "każde doświadczenie mnie czegoś nauczyło". Druga klasa gimnazjum była dla mnie czasem kiedy zaczęłam sprzeciwiać się zasadom. Traktowałam ludzi z wzajemnością a nawet gorzej. Ale przeżyłam też cudowne chwile. Otóż w wieku 14 lat pierwszy raz poważnie się zakochałam. Kiedy traciłam nadzieję że będzie jeszcze dobrze pojawił się pewien chłopak. Wysoki brunet o zielonych oczach. Los sprawił że po roku w końcu się spotkaliśmy. W dniu urodzin mojej przyjaciółki zostaliśmy parą. Miejsce mojego pierwszego pocałunku było nietypowe dla tego typu zdarzeń , ponieważ stało się to w centrum handlowym. Taaak romantycznie. Mijały dni a ja byłam w raju ponad rajem. Jednak to musiało się kiedyś skończyć. Postanowiłam że się nie poddam i będę walczyć dopóki nie usłyszę prawdziwego powodu rozstania. Chłopak miał problemy a ja postanowiłam mu pomóc. Kiedy już zaczęło się układać przyjechał...*mieszka w mieście obok* Dał nadzieję na uratowanie tego co nas łączyło. Nadzieja była złudna...
************************************
Rozdział pierwszy mamy za sobą 😄
Mam nadzieję że się podoba ^^
Nie wiem kiedy dodam kolejny Ale powoli będzie koniec czasu przeszłego i przeniesiemy się w teraźniejszość gdzie będzie opisywane to jak bohaterka funkcjonuje na codzień. Myślę,że jakaś akcja na pewno będzie 💕
CZYTASZ
Tysiąc łez i jedna iskierka nadzieji
Historia CortaCześć, jestem Rosalie Smith. Bliscy mówią mi Rosie. Mam 15 lat i mieszkam w Los Angeles z mamą i młodszą o 6 lat siostrą. Mieszkamy w dwupiętrowym domu przy ulicy Rodeo Drive. Mam za sobą trudną przeszłość i masę traum. A oto moja historia ^^