I'm back

86 25 90
                                    

Herkesin kendine göre bütünleştiği bir şehir vardır. En güzel anılarının geçtiği, güldüğü, ağladığı, hayata yeniden başladığı. Benim de var. Muğla.
Doğup büyüdüğüm, ilk kez aşık olduğum, ilk arkadaşlıklar kurduğum, ilk kavga ettiğim, ilk pişman olduğum, ilk ağladığım... kısacası ilklerimin şehri.

Şimdi yine ilklerimi yaşadığım yere geldim. Mutlu muyum? Evet. Heyecanlı mıyım? Dibine kadar hemde. Yaşadıklarım film şeridi gibi gözümün önünden geçiyor valla.
Valizimi sıkıca tutup havaalanından çıktım. Geldiğimi bizimkilere söylememiştim. Çünkü neden söyleyeyim? Piçlik yapmak kanımda var.

Taksi çevirip evimin adresini tarif ettim. Annemi özlemiştim. Her gün görüntülü konuşsakta özleniyor işte. Babamı özledim mi diye sorarsanız, pek sanmıyorum.

Bizimkileri fena halde özlemiştim. Ulaş, Rabia, Batuhan, Doğa, Eymen, Taha.. bu liste baya bir uzar.

Taksiciye parayı uzatıp evime doğru yürüdüm.
Cebimden anahtarı çıkarıp kapıyı açıcağım sırada kapıyı annem açtı. Elinde çöp poşeti, saçlarını yukardan bağlamış, klasik evi temizleyen titiz anneler modundaydı.

Kapıda beni görür görmez çığlık attı. "Tunahan, sen beni kalpten mi götüreceksin oğlum?" dediğinde güldüm. "Yok sultanların en best sultanı ben sana hiç öyle şeyler yapar mıyım" diyip yanağından öptüm.
"Ah eşşek sıpası ahh, senden çekeceğimiz var. Hadi gel içeriye üşüyeceksin" dediğinde gülümsüyordu. Bende gülerek içeriye geçtim.

***********

"Yav anne, neden anlamıyorsun kavga etmedim işte bizimkilerle sadece sürpriz yapmak istedim"  45.kere tekrarladım lafımı. Kadın bir türlü anlamak istemiyordu abi.

"Emin misin Tunahan? Bak sen çabuk sinirlenirsin biri bir şey demedi dimi oğlum? Aman sakın he kimseyle kavga etme aranı bozma." Her zaman ki annem yine beynimi sıkıyordu. Gözlerimi devirerek sadece kafamı salladım.
*Sarışınım kişisinden 1 yeni mesaj*  Yemin ediyorum bu kız hızır acil gibi hemen imdadıma yetişiyor.

Sarışınım: Hangi bok çukurundaysan çabuk bana geri dön Tunahan!

Gönderilen Sarışınım: Muğladaki bok çukurundayım Sarışınım bu sana yeterli bir cevap olur mu ;))))

Mükemmel Tunahan olarak, geri dönmüştüm.
Ve aşşırı derecede huzurluydum. Sonunda.






*Uzun zamandan beri bu hikayeyi yazmayı çok istiyordum. Ben severek yazıyorum umarım sizde severek okursunuz.
Bu hikayenin yeri bende çok farklı.

*İyi okumalar 🌹

PezevengusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin