Ano dneska sem měla jít plavat s Tomášem. Ale vzbudila sem se uz v půl čtvrtý takže sem se nasnídala, zabalila sem si a šla na pul hodí y na Facebook.
Nové zprávy:5
Nové žádosti o přátelství:1
Upozornění 99+Jako první sem si přečetla zprávy. Konečně podepsala kiki. Napsala mi ze prej nebude dva týdny chodit do školy, protože je v šoku. Nic sem nenapsala jenom sem na to tak koukala a koukala... Potomnsem si všimla i žádosti o přátelství. Tozklikla sem to a byl to neznámý člověk jménem
Android_2618_ radši sem to zamítla a vyrazila do parku. Tomas uz tam stál s mobilem v ruce.
"Ahoj tome"
T: "ahoj Sophie, jdeme?" zeptal se a podíval se na mě těma svýma očima. Zcervenala sem jak rajče. Asi dvě minuty byl klid a nakonec sem se ozvala že nám to jede za pět minut. Hned sme vyrazily. Přišla sem do holčičí Šatny a vybrala si skříňku. Začala sem se převlékat a zjistila sem ze nemám ručník. Ach jo napíšu Tomášovi ze du domů...
Já: ahoj tome strašně me to mrzi ale nemam rucnik tak musim domu. Když sem dopsala zprávu zapomněla sem si ze nemám jeho telefonní číslo. No tak tam bídu muset jít aa říct mi to tam.
T: tak deme?
Já: novis já nemám ručník...
T: já mám dva taky ti půjčim.
Já: tak díky moc..
Zase bylo ticho
Já: kdo bude poslední v bazéně platí oboum pizzu! A rozběhla se k bazénu. Tomas me lechce dohnal a skočil tam jako první nechtěla sem tam vlezt takže Tomáš vylezl a soupnul mě do bazénu. Za to sem mu udělala tsunami do obličeje. Chvilku smme se takhle doováděli a nakonec nás okrikl plavčík. Já se začala strašně smát. Naštěstí ten plavčík byl hodnej tak nás nechal na pokoji a odešel. Najednou Tomáš prudce vylezl. Začala sem se ptát proč vylezl ale nakonec sem zjistila ze si jde jenom skočit z můstku.
T: pokud neudělam hezkou šipku, tak ti plážím pizzu pití a zmrzlinu.
Já:a když skocis?
T: tak mi dáš pusu!
Začala sem tam stát jako tvrdé ý koukala na něj
T: mlčení znamená souhlas:)
Já: no OK
A v tu ránu skočil takového placaka ze sem se bala aby si něco neudělal. Vim ze SOU placaky dost nebezpečný tak sem hned šla za nim do vody. Zjistila sem ze je v pořádku tak sem řekla
Já: dluzis mi pizzu, pití a zmrzlinu kamaráde
T: a dáš mi tu pusu i tak?
Já: když mě chytis...
A začala utíkat jako o život. Ale světe div se ta dlažba klouzala spadla sem na okraj bazénu a rozsekla sem si obočí. Chvíli sem tam tak ležela ale nakonec sem se postavila a řekla:
Já: no... Tome nemáš paapirovej kapesník a abych to tu mohla utrit?
T: Jo tady máš utrela sem krev z kachlicky. kapesnikem vyhodila ho do koše a šla na záchod si to opláchnout studenou vodou. Když mi to lrstalo krvácet tak sem vyšla ven. Podívala sem se na hodiny. Já:máme ještě hodinu.
T: tak jdeme na tu pizzu ne?
Já:dobře.
Šli sme okolo bazénu a celou cestubsme mlcely.
T: a tu pusu si zaslouzim?
Já: uvidíme
objednala sem si sunkovou pizzu, Colu a citronovou zmrzlinu.tak sem jedla tu pizzu a podávala na ochutnavku Tomášovi. Chtěla sem mu. dat kousnoi a na se pusy se přibližovaly... nakonec sem mu pred nos strčila pizzua řekla "tady máš"
T: "zkazila si romantiku..."
Já:"tak sorry" a hrála si na uraženou.
T:ale notaaaak
Já: "OK... Chceš teda tu pizzu nebo ji mám snist sama?"
T: "ty seš fakt Žrout" řekl ze srandy
Já: sem no...