Ve škole mě holky pozvali na hřišťe. No ano ta oblíbená partička holek co nemají rádi mimonky jako já a kristy. No prostě me ppzvaly abych šla s nimi. Přišla sem domů a začala si psát s Tomem.
T:"ahoj... Už ses rozmyslela?"
Já:"já nevím je toho na mě moc nechci riaat ani ne ani jo prostě nevím. Nech me ještě chvíli rozmyslet."
T:"jasně chápu tě a nemáš čas jít ven a popovídat si o tom?"
Já:"promin holky mě pozvaly na hřiště"
T:"OK uzij si to"
Já:"díky pa"
T:"pa"---- o 2,5 hodin později------
Cela ubrecena přijdu domu a nad tím vším přemýšlím. Zazvoní mi telefon.
Volá mi Tomáš.
Já:"no?" řeknu ubrecene
T:"a-a-ahoj copak se stalo?"
Do ted sem se snažila zadržet slzy ale ted m ITO připomněl.
Já:" jak mě holky pozvali ven tak TP byla jenom lest aby mě ještě víc znemožnili. Začalo to tím ze mi nabídly Colu tak sem ji otevřela a držela ji na kline otevřenou a něco sem jim říkala když přišla jedna holka a tu lahev zmackla. Byla sem cela od coly a shodily mě do písku byla sem cela ukepena a ještě plna písku. Vyfotili mě a daly na instagram Facebook i Twitter u všeho napsaly ze sem naprostý nemohlo a pěkná pí*a která se neumí napít a ještě padá do písku." začala sem strašně brecet a lehla sem si na polštář. Tomáš nic neříkal jenom tak sme mlcely a já u toho cela uplakana.
T:" to je ni moc líto enchces jít k nám? Vypovidas se a uleví se ti."
Já:"dobře děkuju vyrazim"
T:"není za co pa"
Já:"pa"Zazvobila sem u Tomáše a přišel mi otevřít když mě viděl ubrecenou objal mě.objala sem ho naoplatek a vybrecela sem se mu na rameno. Byla sem strašně smutná a zrazena cítila sem se tak mizerně. Pomyslela a sem na to jak sem se cítila šťastná když sem přišla na místo srazu. A pak tohle....
Šli sme si sednout na pohovku a pustil film.
T: "nechceš tady přespat? Nechci aby jsi tam byla sama"
Já:"dobře" na chvilku odešel. Cítila sem se tak prázdná. Donesl sobe i mě plechovku coly. Nechtěla sem jí tak sem ji položila na stolek a schoulila se do klubíčka.
T:"aha promin to mi nedošlo" odnesl plechovku coly a přinesl mi sprite
T:"promim"
Já:"nic se neděje za nic nemůžeš" pokusila sem se o úsměv ale moc to nešlo. Lehla sem si mu na stehno a začala usinat ani nevím jak.zase odešel já sem si sedla. Donesl deku a hodil ji na mě přikryl mě a já si mu zase lehla na klín.usínala sem a on mě hlásil po uších a procesaval mi vlasy. Usnula sem.