Ch 2 : De ce ..... pentru că...

25 4 1
                                    

-Dă-mi un motiv bun pentru care sa nu te arunc în strada . tipa bărbatul la puștiul  pitit în coltul străzii.
-Sunt în strada . comenta acesta . Nu cred ca aveți vreun drept asupra mea. Sunt pe proprietate publica .

Bărbatul înjură printre dinți și lasă băiatul acolo , nu înainte sa își etaleze fata nervoasa spre el.
-De dimineață sa nu te mai prin aici , idiot inutil .

Băiatul se ridica sub privirea satisfăcută a bărbatului și începuse sa meargă de-a lungul șoselei pe trotuar. Nu avea un punct la care trebuia sa ajungă, nu avea destinație; nu avea casa.

Colindase aceste drumuri , iar acum era expert în orientarea în spațiu.  Simtea privirile puținelor oameni din jurul sau . Seara se lasă , iar persoanelor li se părea ciudat ca un copil căruia nu-i dai mai mult de 14 ani sa se plimba singur pe drumuri nesupravegheat.

Lumea asta era definitia paranormalului.  Vrăjitori,  muritori și * slugile * vrăjitoarelor care sunt oameni ce pot sa se transforme în fiare ; iar prin fiare se face referire la câini,  extrem de puternici și raționali care fac treburile cele mai de jos sau cele mai complicate. Sa devi stăpân asupra unui astfel de " om" înseamnă să fii puternic , iar Caleb ura acest tip de putere.

El era o fiara , necunoscuta , solitară și  extrem de puternică  pentru vârstă lui. Trecutul i-a întărit caracterul deoarece pe la vârsta de cinci ani a fost introdus în traficul ilegal de fiare pentru a face lupte sadice destinate  vrăjitoarelor  și oamenilor muritori  ; distracție de cea mai joasa speță.

Un val de greața îl acapară în amintirea sumedeniilor de lupte purtate și experimentate.  A fost o fiara care a adus multi bani și încă putea fi acolo , dacă nu s-ar fi răzvrătit și ar fi adus eliberarea mult dorita.

Lanțul amintirilor i-a fost curmat de miște maraituri . Se apropie mai mult și observa o haita de fiara ce încolțeau   un băiat,  ce după miros era copil de vrăjitoare.  După înălțime și expresia facila , Elijah  și-a dat seama ca e de aceeași vârstă cu el . Nu părea afectat de haita ce îl încolțise , deși,  dacă nu s-ar fi ferit ar fi fost demult mort . Nu își folosea puterile , un lucru ciudat dat fiind faptul ca vrăjitoarele nu se sfiesc niciodată să-și arate măreția,  chiar dacă nu e cazul.

Un atac spontan îl făcuse pe băiat sa icneasca . Fiara i-a zgâriat brațul din care au început sa se prelinga dare de sânge. 

Brusc , parca inconștient se arunca în mijlocul lor ,în fata vrăjitoarei mărind amenințător.  Avea ochii turbați de manie. Elijah urma sa regrete ca ajuta ființele pe care le urăște și totuși,  pustiul nu a făcut nimic huliganilor ca sa aibă motiv să-l atace . Să-l fi lăsat sa moara ar fi însemnat sa comita o nedreptate , lucru pe care Caleb îl evita cu desăvârșire. 
Când fiarele au văzut ca gluma se îngroașă,  n-au evitat să-l atace pe Elijah  care , deși stors de puteri , le-a făcut fata cu brio gonindu-i.  Rănile provocate de libidinoși erau adânci și inundate de sânge.  Privea vrăjitoarea , ce era inexpresiva , apoi încerca să plece , rezultând doar un icnet de durere și prăbușirea sa . Durea ca naiba , mai rău ca în copilărie.  Dacă acolo se lupta cu cate unul , aici a fost vorba de vreo cinci toți mai mari ca el.

S-a lăsat în jos pe labe , apoi își relua forma inițială de om . Acoperit în totalitate de sângele sau și poate și a altora se lăsase pe pavaj inspirând și expirând aerul. Când simți ca era în stare sa se deplaseze,  se apropie de pusti și-și rupse din cămașa pe care o purta o fâșie . Bucata de material , care era aproape neatinsa de lichidul roșiatic a fost înfășurata în jurul bratului vrăjitoarei. 

La terminarea procedurii,  Elijah  se propti de un perete și incepu să-și liga ranile. 
-Cine ești?  Se auzi vocea pustiului . De ce ai intervenit?

Elijah  era în stare sa mai zică nimic. Nici sa respire regulat nu mai putea;  avea nevoie de odihna.
-Elijah . a fost tot ce a spus înainte sa închidă ochi . A putut vedea doar cum băiatul se apropie de el , iar din spatele sau , cum venea alergând un bărbat. 
În rest , negru.

_______________________

- Karey,  ești bine ?
Bărbatul își îmbrățișa fiul examinandu-l pe toate părțile.  Privire i se opri se brațul lui. Ce s-a întâmplat? . din spatele bărbatului mai apăruseră încă cinci persoane.
-Domnule , indica o femeie roșcata înspre Elijah . 
Vrăjitoarea își lasă fiul și se apropie de băiat. 
Ii observa rănile și cămașa sfâșiată,  îmbibată în sânge. 
-M-a ajutat. spuse Karey .
Alți doi bărbați se apropiara de roșcata. 
-Ce vom face cu el? Întreabă femeia . Este vorba de o fiara , domnule Elias.
-S-a luptat cu cinci fiare . Adaugă Karey . Și a avut grija de rana mea.
Elias își strânse fiul în brate și ii netezi încet parul negru. 
-Îl cheamă Elijah , adăugă acesta  . Știu ca e din scurt , dar ma simt dator .
-  Andreas , Keynes stergeti sângele de aici . Sherry,  ia băiatul și urca-l în mașină.
Roșcata aprobă din cap și- ridica pe șaten.  Era ușor și foarte fierbinte.

-Să mergem la spital. aduga Elias .
Sherry îl urca pe bancheta din spate și îl acoperi pe băiat cu haina ei . Karey era pe scaunul din fata , împreună cu tatăl sau ce conducea,  iar Sherry era în spate susținându-i  capul pe picioarele ei și netezindu-i parul.
-E fierbinte domnule.  aduga roșcata.  Și sângele încă curge din abundență.

Elias ii arunca o privire îngrijorată băiatului și calcă accelerația. 

La spital , Elijah a fost preluat de urgenta și intubat , iar doctorii au interzis categoric o vizita în salon.

-O sa se facă bine . spuse doctorul în timp ce ieși din salon . Însă avem o mica problema. ........

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 20, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Always behind you Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum