Şinigami Genel Özellikleri -1-

77 2 0
                                    

-Şinigamiler insanlarla apayrı bir Dünya da yaşar. Hadi Şinigami Dünyasına gidelim.

YETENEKLERİ: Şinigamiler insanlarda olmayan şaşırtıcı fiziksel özelliklere sahiptirler. Örneğin uçmak gibi. Her biri biz insanların aşına olmadığı şeylerdir.

KANATLARI: İnsanlar için özenilecek bir şey olan uçma yeteneği, Şinigamiler için temeldir. İnsanlar dünyasında genellikle uçarak yer değiştirirler.

VÜCUTLARI: 

--Fiziksel saldırıların hepsi etkisiz! Silahla ateş edilse dahi hiçbir şekilde etkilenmezler.

--Binaların etrafından dolaşmalarına gerek yok! Duvarlardan geçerek yol alabilirler.

--İstedikleri gibi şekil değiştirebildikleri kullanışlı vücutları vardır. Death Note'a dokunanlar dışında kimse onları göremez.

ZEKALARI: İnsanlarda olduğu gibi Şinigamilerde de zeki olan ve olmayan vardır. Kişisel öğeler Şinigamilerin bilgi düzeyinde fazlasıyla etkilidir.

GÖZLERİ: İnsanlara baktıklarında o kişinin ''gerçek ismini'' ve ''geriye kalan ömrünü'' tek bakışta okuyabilen özel Şinigami gözleri. Görme duyuları uzaktaki bir kişinin dahi ismini okuyabilecek ölçüde iyidir.

--Bu göz yeteneği Şinigamilerin hepsinde olan temel bir özelliktir.

--Bağlandıkları kişilere özel yetenekleri olan gözleri vermeleri de olasıdır.

TAT ALMA DUYULARI: Şinigamiler yemek yeme ihtiyacı duymazlar ama tat alma duyuları vardır. Bir anlamda Şinigami olarak işe yaramayacak bir yetenek de denilebilir.

--İnsanlar dünyasında tat alma duyusunu maksimum düzeyde kullanan Ryuuk, Şinigamiler dünyasında belki de ağız tadına uygun yiyecek yoktur.

YAZI YAZMAK, MİNİMUM DÜZEYDE OLASI: Hangi tip Şinigami olursa olsun, kalem tutarak Ölüm Defteri'ne yazı yazabilirler. Zaten bunu yapmazlarsa yaşamlarını sürdüremezler bu yüzden yazı yazmak onlar için en önemli yetenektir.

ELLERİ: Elbette her birinin yazı karakteristiği birbirinden farklı. Bu arada Rem'in Japoncası pek iyi değilmiş...

.......................

Sevgili okurlarım umarım sıkılmamışsınızdır. Şinigamilerin temel özellikleri ile ilgili başka bölüm de gelecek. İyi okumalar. Eleştiri yapmayı unutmayın...

Death Note BilinmeyenlerWhere stories live. Discover now