Çok açım. Her zamanki gibi. Kantine gittim ve sadece bir kişi vardı . Sanırım okulun ilk günü olduğu için kimse yok. Ne alsam diye düşünürken yanımdaki kız bana ismimi sordu:
- Merhaba , adın ne?
- Selam, ben Duru. Sen?
-Ben de Cansu. Bence karışık tost almalısın daha demin yedim ve gerçekten çok lezzetli.
- Peki tamam, teşekkür ederim. Bir karışık tost lütfen.
Tost biraz sonra hazır oldu ve biz o sırada Cansu ile köşedeki mavi masada sohbet ettik. Normalde kantindeki masalar turuncu ama köşedeki masa nedensizce mavi ve biz ona oturmaya karar verdik. Tostum çoktan bitmişti ama bu uzun zil olduğundan çok aldırmadım. Sebepsizce Cansu ile konuşmak bana iyi geldi ve cok keyif alıyordum . Aynı zamanda çok ortak yönümüz vardı. Mesela ikimiz de çok konuşuyorduk , lunaparklari çok seviyorduk, üşengeçtik , Taylor Swift' in şarkılarını çok seviyorduk , en sevdiğimiz hayvan balıktı, fotoğraf çekilmeyi çok seviyorduk ve en önemlisi de karışık tostlara bayılıyorduk...
Zil çaldı ve biz bir anda uyurken üstümüzden yorgan çekilmişçesine yerimizden kalktık. Sormayı unuttuğum bir şey vardı.. B şubesindeymiş. Bizim tam karşımızdaki sınıf. Tam yolumuzu ayiracaktik ki aklimiza ayni şey gelmiş olacak ki aynı anda döndük . Ve ilk gün fotoğrafı çekildik. Sonraki gün tekrar konuşmak istedik ve aynı yerde bulusacagimiza karar verdik. Köşedeki mavi masada.. Sanırım onunla iyi anlaşacağız.