"Ya Duru abartma alt tarafı Begüm ile çıktım yani"
"Ama bana yalan söyleyerek ve çıktığınız yer İKİMİZİN yeri!"
"Ya yer yoktu ve başımdan gitmeyecektin."
"Basından gitmemi istediğini bilsem kalmazdim zaten, ayrıca yer mi yoktu?! Hala yalan söylüyorsun."
Gözlerimle hemen öndeki masayı işaret ettim.
"Görmedik olamaz mi"
"Evet doğru ya sen körsün. O eşek kadar sandalyeleri goremiyorsun."
"Ya canım ne kadar abarttin"
"Defol git be, yalancı! " diye bagirdim. Sanırım biraz dikkat çektim ama oradan koşar adım 3 saniyede ayrıldım.Bugünki derslere baktım. Hiç çekilecek gibi değildi. Fizik, geometri gibi en boktan dersler işte . Sınav falan yoktu. Okulu asıcaktim. Ben sinirlenince hiç bir şeyi görmem ve umursamam. Çabuk sinirlenirim ve cok yani abartada bilirim. Okulda duracak halim yoktu. Arka bahcedeki en kisa duvardan atladım . Etegimin yani yirtilmisti. Bir süre ne yapacagimi düşündüm ve cantamda kalan paralarla kendime rahat bi eşofman alacagima karar verdim . Ohh be. Şimdi ev dışında her yere gidebilirdim. Yeşillik bi alan var. Ben duygu degisimlerimde oraya giderim. Gidecek bir yerim yoksa falan. Oraya gittim ve biraz düşündüm. Çok mu sert davranmistim, hayır olmasi gereken gibi. Ama ona yalancı demiştim , haketmisti be. Belki de o haklıydı.. Bu müzik nerden geliyor ya. Ah salakligim. Telefon çalıyor . Acmayacaktim ama son anda vazgeçtim ve okul arkadaşım Oğuz'dan gelen aramayı yanıtladım.
" alo Oğuz?"
"Duru hemen okula gelmen gerek. Asıcak zamanı buldun."
"Biraz gitmem gerekliydi. Neden ki?"
"Burada kötü şeyler oluyor."
"Banane ya ne bok yerseniz yiyin"
"Seninle ilgili, hiç beklemedigin ve asla hoşlanmayacagin bir şey! "
"Neler oluyor Oğuz? meraklandirmasana"
"Gel ve gör . Sana bunu benim nası anlatacağımi bilmiyorum .
"Off peki"
Kapattım. Neler oluyordu. Hiç beklemedigim bir şey mi? Ve asla hoslanmayacagim , benimle ilgili okulda neler olduğunu öğrenmek için geri döndüm ...Bu da neydi !!!!