Arka bahçeden tekrar girdiğimde beni karşılayan bir kalabalık vardı. Üstümde bir sürü bakış olunca tedirgin oldum ve bu bakışların çoğu alaycı, şaşkın, acımış ve beni beğenen iğrenç bakışlardı. Sonra Oğuz bana büyük beyaz perdeyi işaret edince ilgim o yöne doğru gitti. Bu bendim! Benim eteğimin yanı yırtıldığındaki ben. Bildiğin o yırtılan kısmı büyütüp herkesin içinde sergiye sunar gibi ekrana yansıtmışlardı. Önce biraz şok yaşadım ve sonra bağırmaya başladım.
"Hangi şerefsiz yaptı lan bunu!!?"
Oğuz beni sakinlestirmeye çalışır gibi omzumu tuttu ve kulağıma fısıldadı
"Duru hadi gel gidelim"
"Ne diyorsun Oğuz ya sen çok istiyorsan git! Ben bana bunu kimin yaptığını bulup ağzını kırmadan gitmeyecegim! Bana bakın lan kim yaptıysa çıksın , bunu yapacak cesareti varsa karşıma çıkacak cesareti de vard..."
"Ben yaptım."
"Ne?! Sen mi?" Bu Cansu ama.
"Evet ben yaptım" yüzünde pis bir sırıtıma vardı. Bu beni rahatsız etti ve bir anlık aşırı derecede çirkefleserek onun dibine girdim.
" O gülüşü alır senin gö.." Oğuz ağızımı kapadı. Lanet olsun ya yeter.
" Oğuz ne yapıyorsun!"
" asıl sen ne yapıyorsun bağırman ve küfür etmen bir şey değiştirmez "
"Belki sinir atiyorumdur. Bana karışma Oğuz! İstediğim şeyi yaparım. Yürü git başımdan . Hiçbir şeyim değilsin beni yönlendiremezsin!" Oguz gitti.Sonra Cansu' ya döndüm ve " senin de nası birisi olduğunu anlamış olduk, Allah belanı versin!" Dedim ve oradan uzaklaştım.Ertesi gün
Okulda yanimdaki bankta oturan Oğuz' a kaydı bakışlarım. Sanırım sinirlerimi kontrol etmem gerekti. Sinirliyken gereksiz her şeye bagirabiliyorum. Ve Oğuz'a çok kötü davranmıstim. Cansu' ya olan sinirim ve insanların beni görmesinin utancını istemsizce Oğuz dan çıkarmıştım. En azından bir özür hakediyordu. Yanına gittim..
"Oğuz meşgul değilsen biraz oturabilir miyim?"
"Tabii gel." Yanında yer açtı. Oturdum..
"Şeyy, ben Özür dilerim dün sinir ve utancimi istemeyerek senden çıkardım. Yani sen olmasan haberim bile olmazdı. O yüzden çok teşekkür ederim ve özür dilerim"
"Evet, anladım. Hiç önemli değil cidden. sadece "sen benim hiç bir şeyim olmuyorsun" deyince biraz garip hissetmistim."
" onun için de özür dilerim o da isteyerek çıkmayan bir cümle. Senin tabiiki hayatımda bir yerin var."dedim ve gülümsedim Gülümsedi.
"Peki bu yer neresi ?"
" nası yani?"
"Benim senin hayatındaki yerim?" Gülümsemem küçülerek kayboldu. Ne demeye çalışıyordu? Ne diyecektim?Merakla cevap bekleyen gözlerini bana dikti.