- Szia! - köszöntem egyhangúan.
- Szia kincsem! - próbált felkelni a kanapéról, apám. Szerencséjére sikerült is, bár egyből vissza is esett. - Jajj! - kapott a fejéhez. - Egy kicsit megszédültem.
- Azt látom. - mondtam. - Már megint ittál? - nem is kellett volna feltennem a kérdést, sajnos nagyon jól tudom a választ.
- Én? - kérdezte sértődötten, és szívéhez kapta a kezét.
Azt hiszi hogy ez olyan vicces!
~~~
Mint minden átlagos hétköznapon, most is megpillantottam az öreg épületet. A kifakúlt sárga falról már hullott a vakolat. Az ablakok enyhén koszosak voltak. A barna ajtón volt pár karcolás, de még mindig tökéletesen teljesítette a kiszabott feladatát. Lenyomtam a kilincset, és beléptem az intézménybe. Hangos nyüzsgés uralkodott a folyosókon. Elmentem a teremhez ahol órám lesz, és levágódtam a helyemre. Elővettem a fülhallgatóm, és elindítottam a kedvenc zeném. Noha nem nagyon kéne használni a telefonom az iskola területén, nem nagyon érdekelt ez a szabály.
- Jó reggelt gyerekek! - lépett be a tanárnő a szokásos sötét szürke kosztümében, és a jó szorosan összefogott kontyával.
- Jó reggelt Mrs. Kate! - köszönt vissza kórusban az egész osztály.
- Készítsétek ki a házi feladatotokat, és miközben átvesszük az új anyagot addig megnézem hogy kész van-e.
- Rendben. - szólaltunk meg ismét mindannyian. Előhalásztuk a táskánkból a biológia felszerelésünket, és a házinkat is kipakoltuk.
Szerencsére nem kerültem olyan közösségbe ahol mindenki hangoskodik és tiszteletlen. Persze ez nem azt jelenti hogy nincs magánéletünk, és hogy olyanok vagyunk mint a filmekben a tipikus jó gyerekek, akik mindig a tökéletesen kivasalt ingjükben várakoznak a tanárra. Szimplán tudjuk hogy mikor kell viselkedni.
~~~
- Akkor ne felejtsétek el megcsinálni a házitokat, és tanulni a következő órára! További szép napot nektek! - lépett ki a teremből az oktató. Mindenki azonnal megindult a barátai felé. Engem Annie közelített meg.
- Szia Katherine!
- Szia!
- Mizu?
- Igazából semmi különös. Veled?
- Anyáék azt mondták hogy a nyáron elmegyünk nyaralni Amerikába. - visítozott örömében.
- Ez szuper! - mosolyogtam barátnőmre.
- Már nagyon várom! - tartott egy kis szünetet, majd folytatta - Beszéltem anyával, és azt mondta hogy téged is viszünk!
- Tessék? Ugyan! Ezt nem fogadhatom el.
- Dehogynem! Amúgy is! Legutóbb ti vittetek engem nyaralni!
Már éppen válaszolni akartam, mikor belépett a terembe az igazgató.
- Katherine ki tudna jönni egy kicsit?
- P-persze. - zavartan felkeltem a székről, hogy elinduljak az ajtó felé, ahol rám várt a férfi.
- Miért keres? - suttogta Annie, mire rápillantottam. Válaszul csak megráztam a fejem.
Csendben követtem az irodába.
- Magát keresték telefonon. A kórházból. Az édesapja miatt.
- T-tessék? Mégis miért?
~~~
- Jó napot! - szaladtam a portáshoz. - Meg tudja mondani hogy merre van Philip Black szobája?
- Persze. - mosolygott rám kedvesen a nő, remélve hogy hátha segít kicsit lenyugodnom. - Harmadik emeleten a nyolcas szoba.
- Köszönöm. - válaszoltam egyből, majd beszálltam a liftbe, és megnyomtam a hármas gombot. Nem kellett sok idő és már a szobája előtt álltam, mikor mellém sétált az orvos.
- Ön Katherine? - kérdezte.
- Igen. Elmondaná hogy mi történt?
- Persze. Az apja egy kocsmai verekedésbe keveredett. Sajnos mire kiértek a mentősök, és a rendőrök, eléggé elfajult a helyzet. De szerencsére sikerült megállítani a verekedőket.
- Oh - csupán ennyit tudtam kinyögni.
- Az apja állapota jelenleg stabil. Belső vérzése van, és eltőrt néhány bordája, de nem kell aggódnia kisasszony! Remek orvosaink vannak, és már sokkal sokkal rosszabb esettel is álltunk szemben. - némán bólintottam.
- Bemehetek hozzá? - találtam meg ismét a hangomat.
- Persze, de ha jól tudom van bent nála valaki.
Mégis ki lehetne bent apánál?
Kopogás nélkül tártam fel az ajtót. Azt hittem hogy a mai nap nem lehet rosszabb.
Háát, tévedtem...
____________
😍Sziasztok babák!😍Sikeresen átírtam a prológust, és új címet adtam a könyvnek. Remélem hogy tetszik nektek!