1.rész

321 15 1
                                    

Apa fáradtan feküdt az ágyán. Bágyatnak tűnt, noha ezen nem csodálkoztam, hiszen biztosan sok fájdalomcsillapítót kapott.

Az orvos szerint van bent valaki apával, de nincs itt senki rajtam kívűl. Biztos csak tévedett.

- Szia apu! - battyogtam oda az ágyához. - Jobban vagy?

- Bocsi Philip! Már itt is vagyok! - a kórterem ajtaja kinyitódott, felfedve előttem egy olyan személyt, akire a leginkább sem számítottam.

- Anya?!

- Oh, Katy! - a kilincset lenyomva becsukta az ajtót. Meglepődve lépett elém.

- Mégis mit keresel itt?

- Hallottam mi történt apáddal, és mivel a városban voltam gondoltam benézek.

- Ennyi? - talán kicsit túlságosan is megvető volt a hangom. De hogy őszinte legyek nem érdekel! Én még nem voltam képes megbocsájtani azt, amit apával, és velem tett.

- Nem, nem csak ezért jöttem. - rázta meg a fejét. - Apád felhívott.

- Tessék!? - néztem értetlenül. - Mégis miért hívtad fel? - néztem mérgesen apára.

- Kincsem, szerintem tudod jól, hogy jelenleg elég sok problémával küzködök. - egy kicsit megállt, de aztán ugyanúgy folytatta a mondandóját. - Így nem tudlak nevelni. Ha valami bajod van, nem biztos hogy képes leszek segíteni. - komoly tekintete az enyémbe fúródott, ezzel is nyomatékosítva, hogy most tényleg nem viccel. - Azt akarom hogy költözz anyádhoz.

- Tessék!?

~¶~¶~¶~

És most itt állok egy párizsi reptéren kezemben a telefonommal, és azt hallgatom ahogyan anyám megállás nélkül dumál. Ennél jobb programot el sem tudnék képzelni. Hogy őszinte legyek már percek óta nem tudom hogy miről beszél, csak azt látom ahogy mozog a szája. Gondolatban még mindig otthon voltam.

- Gyere! Itt a taxi! - a fejével a jármű irányába intett, mire elindultam.

Végig Párizs utcáit kémleltem, miközben az egyik kedvenc zenémet hallgattam. A kocsi nagyjából 10 perc után megállt egy társasház előtt.

Mielőtt még idejöttem volna, megmondtam anyának hogy ne haragufjon meg, de én biztos nem költözök hozzá, és az új családjához. Szerintem elég egyértelmű hogy miért nem akarok velük élni. Úgyhogy azt találtuk ki, hogy egy külön lakásba leszek. A faszija úgy is milliomos, kétlem hogy nagy gondot okoztam ezzel neki.

By: Flashlightmonster

Play Date [Csábításból Jeles Castiel ff.]Where stories live. Discover now