"PARK JIMIN!!!!
dahyun mengejar jimin yang melarikan diri.Dahyun berhenti seketika. Cuba mengambil nafas apabila penat berlari. Kuat betul mamat nie berlari! kalah USAIN BOLT. Dahyun melabuhkan punggung di bangku yang berada di koridor itu. tangannya memegang dada. Penat. Dahyun melihat kelibat jimin yang berjalan perlahan menghampirinya. Belum sempat Dahyun bangun,jimin sudah melutut di lantai. Dahyun tergamam seketika.
"Mi.....mian!"aku minta maaf! aku...lapar..."jimin masih kekal menunduk.
kesian dahyun dibuatnya.
"bangunlah,kau tahu tak berapa lama lantai ni tak disapu?" seloroh dahyun sambil memegang tangan jimin supaya lelaki itu bangun dan duduk di sebelahnya.
"hey,aku tak marahlah kau makan bekal aku.aku cuma geram jer.kalau kau nak,cakaplah.aku takkan marah." dahyun cuba memujuk jimin yang mendiamkan diri sejak tadi.Memang susah nak pujuk lelaki kalau merajuk.
"maaf.."balas jimin perlahan namun masih dapat didengari. Dahyun tergelak lalu mencubit pipi jimin dengan kuat.
"sakitlah!"jimin memandang dahyun tajam sambil mengusap pipinya yang sedikit merah.
"comel sangat!dahlah jom?aku rasa Miss Song dah masuk kot" Dahyun bangun sambil membersihkan habuk di skirt sekolahnya.
"Dahyun,"belumsempat dahyun mahu melangkah,tangannya dipegang kemas oleh jimin.
"Nae?"soal dahyun sambil mengukirkan senyuman.
"kau tak marahkan aku kan?"soal jimin.
"Taklah,aku paham."
Maaflah kalau banyak typo😂✌
YOU ARE READING
KITA KAWAN SAMPAI SYURGA
Romance"PARK JIMIN!!!!!!" "kau sihat kat sane?lepasni,tak ada siapa nak curi bekal aku lagi.tak ada sapa nak temankan aku bergosip pasal crush lagi..."sayu Dahyun dengan tangisan teresak-esak ~.~