♘♘♘
Kaçık:
Chanyeol şuan yoldayız ama
Gelmek konusunda
Channie biraz huzursuz
Erteleyebilir miyiz ?
ParkChan:
Hayır
Ben kafamdaki soru
işaretlerinden
Kurtulmak istiyorum.
Lütfen geri dönmeyin.
Menajerimi, evdeki tüm çalışanları
Gönderdim.
Sadece onu yakından
görmek istiyorum.
Kaçık:
Peki.
Ama huzursuz olduğunda çabuk sinirleniyor.
Umarım kötü bir şeyler olmaz.
ParkChan :
Olmayacak
Bana güven.
Kaçık:
Peki..
.
.Chanyeol geniş salonda bir ileri bir arkaya adımlarken heyacanlıydı.
Konserde kendi yansımasının tıpa tıp aynısını karşısında gördüğünde öylece kalmıştı.Böyle bir şeyin imkansızlığı hala tartışılırken her şeyiyle klonu birazdan karşısında duracaktı.Tabi bunun dışında onu yapan adamı da merak ediyordu.
Kendisine ulaşamayıp klonunu yapacak kadar ona bağlı olan insanı...
Kapı zilinin çalmasıyla kelimenin tam anlamıyla koşarak kapıya ulaşmış heyecanla kapıyı açmasıyla gördüğü yüzle boğazı düğümlenmişti.
"G-Gerçekten varsın..."
Kelimeler saniyeler sonra dilinden döküldüğünde klon olan saçma ambiyası bozup elini uzatmıştı.
"Ben Channie..."demesiyle Chanyeol zorlukla kaldırdığı elleriyle, kendi ellerinin tıpatıp aynısı olan elleri sıkmıştı.
"Şimdi gördüğüne göre gidebilirim değil mi ?Bu saçma -ahh" cümlesi acı inlemeyle kesilmişti.
"Baek, neden sırtımdaki eti çekiştiriyorsun?"diye klon olan dudaklarını büzerek arkasına döndüğünde Chanyeol de merakla öne doğru eğilmişti.
Klon Chanyeol'un arkasına gizlenmiş minyon adamla kahkaha atmak istese de boğazını temizleyerek ona bakarak konuşmuştu.
"İçeri geçelim."diye gülümseyerek geri çekilip onları içeri aldığında Baek denen çocuğu uzunca inceleme fırsatı bulmuştu.
İlk konuşmalarında dediği gibi gerçekten güzeldi.Erkek olduğunu söylemese kısa saç tercih eden kızardan ayırmak imkansız gbi duruyordu.
"Tekrar hoşgeldiniz.Bence tanışmalıyız."diye en sonunda Baekhyunu klonunun kolundan çekip kendisine bakmasını sağladığında Baekhyun, gerginlikle ellerini uzatmıştı.
"Ben...Byun Baekhyun."demesiyle Chanyeol duraksamış gözleri şaşkınlıkla açılmıştı.
"İki yıl önce uluslararası bilim enstitüsünden canlı çıkan tek insan olan,Byun Baekhyunsun...sen osun değil mi ?"diye heyecanla konuşarak ona baktığında Baekhyun cevap vermeye fırsatı bulmadan Channie tarafından geri çekilmişi.
"Yeter bu kadar Baekhyun,gidelim.Beni görmesi,onu görmem yeterince can sıkıcı zaten.Birde seni yiyecek gibi bakıyor olması mide bulandırıcı."diye Baekhyunu kolları arasına aldığında Baekhyun gülümseyerek kafasını kaldırmıştı.
"İlk kez kıskanıyorsun ,üstelik kendinden."demesiyle klon olanın yüzü gerilmişti.
"Sana yiyecekmiş gibi bakıyor diyorum. Bu da beni sinirlendirdi.Tıpkı benim gibi.Neden onunla görüşmek istediğini anlamıyorum.Şimdiye kadar iyidik biz."dediğinde Baekhyun bakışlarını kaçırmıştı.
"Sizi bölmek istemezdim ama gerçek olan ben buradayım.Ve tanrım şuan hangi konuda şoka gireceğimi şaşırmış gibiyim."
Bende , zavallı Chanyeol.
Sanırım ölüyorummm yorgunluktan, uykusuzluktan
Ama siz hiç yorum yapmıyorsunuz kalbim kırılıp, parça pinçik oluyor böyle. 😭😭😭😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuck Me 'DNA' Chanbaek Texting
Conto*Sadece pipetini istiyorum veremez misin? -Hayır,sadece imzamı verebilirim. *Ama ben pipetini istiyorum Lütfennnnnn Ve Chanyeol hayatını tepetaklak eden bir karar verdiğini 6 yıl sonra karşısında kendisinin klonu ve ondan tuhaf bir istekte bulunan...