→10←M←

3.3K 269 121
                                    

♣♧♧♣♧

"Baekhyun orada öylece bana bakarken ne yapmamı bekliyorsun?"

Sanırım boşalmanı."

Baekhyun gözlerini kısıp gülümserken Chanyeol karşısındaki adamın kırışan göz kenarlarında kaybolmak üzereydi.

"Sen böyle bakarken olmuyor.Odaya çıksam iyi olacak sanırım.Sen mutfaktan bir şeyler alıp atıştır.Dolapta çilek falan vardı. "

Diyerek Chanyeol yukarı çıktığında Baekhyun bir süre koltuğa oturmuş yedi yıl önce Chanyeole ait tek bir  saç teline bile razı olduğu aklına gelince  geriye yaslanmıştı.Şimdi evinde ve istediğini yapabiliyordu.



Ona nasıl ,neden bağlandığını bilmiyordu.Ama üniversitenin son yılında nefes almasını sağlayan tek şey onun sesi ve gülüşüydü.

Onu kendine istemeye başladığında sadece masum bir pipet isteyerek adım atmıştı.Amacı kesinlikle rahatsız etmek değildi.



"B-Baekhyun"

Baekhyun, Chanyeolun sesiyle koltukta daldığı düşüncelerden çıktığında ikinci bir sesle adımlarını yukarı yönlendirmişti.

"Chanyeol ?"diye sesin geldiği kapıyı tıklattığında kapının açılmasıyla öne yalpalayacakken Chanyeolun tutuşuyla ayakta almayı başarmıştı.Bakışlarını yukarı kaldırdığında yüzü terle parlayan bir Chanyeol yutkunmasına neden olsa da kendi  kısa sürede toplamıştı.

"Bir sorun mu var ?"

"Evet .Olmuyor.Ben... Yani boşalamıyorum.Uyanmıyor o ...Başka bir zaman deneyelim."diye dudaklarını büzüp, önünde birleştirdiği parmaklarıyla oynamaya başladığında Baekhyun sadece gülümseyerek karşılık vermiş yatağa doğru onu çekiştirmişti.



"Otur."dediğinde Chanyeol bir süre durmuş sonra az önce kendine dokunarak dağıttığı yatağa oturarak sırtını başlığa dayamıştı.

"Ne yapacağız? "

"Öncelikle anlaşalım Chanyeol, bana dokunmak yok."diyerek uzun olanı uyardığında aldığı baş sallamayla sakin adımlarla yatağa tırmanmış, Chanyeolun kasığına,sönük penisinin üzerine oturarak derin bir nefes alıp başını kaldırarak Chanyeol'un yüzüne bakmıştı.


Chanyeol penisinin üzerindeki hareketlilikle sesli yutkunup gözlerini kapattığında Baekhyun gülümseyerek kalçalarını biraz daha hızlı sürtmeye başlamıştı.

Amacı sadece biraz tahrik olmasını sağlamaktı.

"Bu -ahhmm tuhaf..."

Chanyeol hızlanmaya başlayan göğüs kafesi ve kesik kelimeleriyle kendine  hakim olmaya çalışarak Baekhyunun uyarısını unutmamaya çalışıyordu. Ki şuan üzerindeki nefes kesici şey delicesine sevişmek istemesine neden oluyordu.


Chanyeol,Baekhyunun sıcak nefesini geriye attığı boynunda hissettiğinde gözleri kocaman açılarak tavana odaklanmıştı.

"Kokunuz farklı. " diye Baekhyunun şehvet karışan sesiyle mırıldanması ve dudakarını Chanyeolun boynuna dayanmasıyla alta olan onun uyarısını unutup elerini kalçalarına götürerek sertçe kendisine bastırmış ,odanın ikisinin inlemeleriyle dolasına neden olmuştu.

"Cchanyeol sanırı-"

"Sadece sessiz ol Baekhyun! " diye Chanyeol onu hızla altına aldığında Baekhyun'nun gözlerinde beliren duygu değişimiyle kendini anında geri  çekmişti ki kalçalarını tutan ele duraksamıştı.

"Şimdi duramayız.Ben...o çocuğu istiyorum. Eğer bunun için böyle olması gerekiyorsa yapalım. " diye mırıldanmasıyla Chanyeol her şeyi siktir ederek üzerindeki tişörtü ve ince şortu atarak tekrar Baekhyunun üzerine eğilmişti.




"Bundan pişman olayacağım Baekhyun,sen olsan da  ben kesinlikle olmayacağım."diyerek onu da soymaya başladığında Baekhyun sadece sessizce kabullenmişti.

Chanyeol sonunda kendi yatağında  çıplak bir şekilde dudaklarını tedirginlikle kemiren adama gülümseyerek eğildiğinde önce alnına kısa bir öpücük bırakmış sonra yanaklarına, kaşlarına, gözlerine öpücük bıraktıktan sonra  Baekhyunun ısırdığı dudaklarına eğilmiş, kalçasından tutarak kendine çekmişti.

"Bu acıtırsa yani içine girerken, bana zarar verebilir, omuzumu ısırabilirsin."diye gülümsediğinde Baekhyunun gergin bedeni gevşemişti.

"T-tamam"demesiyle Chanyeol sertleşmiş penisinden akan sıvıyı Baekhyunun  kasılan kıvrımlı girişine sürttüğünde elinin altında titreyen bedenin dudaklarına dudaklarını tekrar bastırıp kendini içine iterek çığlığını bastırmıştı.

Baekhyun dudaklarını acıyla ısırdığında Chanyeol ritmik hareketlerle kendini içine itmeye başlamış, dudaklarındaki dişlerin zevk verişine kendini teslim etmişti.


Bir süre sonra Baekhyunun acı inlemeleri de zevk nidalarına dönüşüp kalçasını ona itmeye başladığında hareketlerini hızlandırarak onu kasıp kavuran girişi hırpalamaya başlamıştı.

"Chan-nghhh hızlan!Bu-Bu..."diye tırnaklarını sırtına geçiren ve ilahları kıskandıran sesinden döküşen inlemeler Chanyeol'un hızlanıp onu kendiyle doldurmasıyla son bulmuştu.

"İ-çinden çıkarsam sperm-"

"Sessiz ol ve bana sarıl sadece üşüyorum."dediğinde Chanyeol kararsızca kendinden geçmiş adamın  ve kendisinin üzerine saten çarşafı çekip, içinden çıkmadan ona sarılmıştı.

"B-bu yap-tığımızı unutman lazım Chanyeol biliyorsun değil mi ?"

Dediğinde Chanyeol onu kendine biraz daha çektiğinde Baekhyun içini ezen şeyle cılız bir  inleme bırakmıştı.

"Uyuyalım.Bunları sabah konuşuruz."

Evet sabah konuşalım. ♥•﹏•🙈
Fazla konuşmadan kaçayım uzun zamandan sonra yazdığım rezalet bir smuttu. Formdan düşmüşüm.  🙈😿

  🙈😿

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Fuck Me 'DNA' Chanbaek TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin