Thomas egy sötét helyen ébrett és csak kapkodta a levegőt.A szíve olyan gyorsan vert még mint soha.Semmit nem látott.Csak ordított hátha valaki meghalja.De nem járt sikerrel.Aztán hirtelen amivel jött megállt.Nagy fényességett látott és mivel még nem szokott hozzá el takarta a kezével a szemét.Hirtelen azt érezte,hogy valaki ott van mellete.Már nagyábol hozzászokott a szeme,ezért megnézte ki van mellette.Egy barna hajú,magas,fura szemöldökú fiú volt.
Üdv a tisztáson!-mondta a fiú majd ki rántotta Thomast.
Thomas a földre esett majd körülnézett.Egy csomó fiút látott.Megrémült.Elkezdett futni amilyen gyorsan csak tudott,de valamiben megbotlott a lába.Aztán utána mentek a fiúk.Thomas ekkor fölkelt és körbe nézett. Egy nagy rétet látott és egy nagy falat ami a rétet körbe vette.Nyugi zöldfül!-mondta a fura szemöldökű.
Ki vagy te?Mi ez a hely?-kérdezte Thomas de még egy csomót tudott volna még kérdezni.
Gally a nevem.Ez pedig itt a tisztás.Alby majd mindent elmond.-mondta Gally
Thomas lenyugodott és várta Albyt.
Szia.Alby vagyok.-mondta
Szi..szia.-mondta Thomas
Nyugi nem kell félned.Nem lesz baj.-mondta Alby.-Tudod nekem sok dolgom van.Majd Chuck körbe vezet.-majd elment.
Szia.-mondta egy 13 körüli srác
Thomas gondolta biztos ő lesz Chuck.
Chuck vagyok.Téged hogy hívnak?-kérdezte Chuck
Thomas.-mondta a fiú és alkalmas volt az idő,hogy egy csomó kérdést feltegyen.-Mi ez a hely?Miért vagyunk itt? És miért..-Thomas folytatta volna de Chuck nem hagyta.
Figyi Thomas.-szünetett tartott majd a szemébe nézett.-Én nem tudok sok mindent.Elmondok amit tudok és majd a többiek mondják amit ők tudnak.
Először is.Mi itt be vagyunk zárva.Másodszor ez a hely ahol élünk ezt nevezzük tisztásnak.A harmadik ami a legfontosabb az hogy soha de soha ne menj br a fal mögé.-mondta Chuck
Miért en menyek a fal mögé és miér...-Chuck már megint félbe szakította.
Ennyit tudok csak.Mondtam hogy nem sokat.Majd a többiek mesélnek.-majd megfordult és elment.Thomas nem tudta mit csináljon.Csak ott állt egy magában.Aztán látta,hogy valaki közeledik felé.
Ugyan annyi idős lehetett mint Thomas.Magas,izmos,barna hajú fiú volt.Mosollyal fogatta őt.
Szia!Newtnak hívnak!Téged?-kérdezte még mindig mosolyogva.
Thomasnak már szimpatikus lett egyből Newt.
Thomasnak.-mondta szintén mosolyogva
Oké!Gyere üljünk le oda és azt kérdezhetsz amit akarsz.-mondta NewtMikor mentek Thomas észre vette,hogy Newt egy kicsit sántít.
Le ültek Thomas el is kezdte a kérdezősködést.
Miért vagyunk itt? Mi ez a hely?Kik hozta ide? Mi a céluk velünk?-kérdezte Thomas
Nyugi Tommy-majd felnevetett.-Igye nem baj ha így hívlak?
Dehogy baj!-mondta Thomas
Oké.Akkor.Nem tudjuk,hogy miért vagyunk itt és hogy kik hoztak ide.Azt sem tudjuk mi a céluk velünk.És hogy mi ez a hely?Hát baráto ez az ÚTVESZTŐ.-mondta Newt
Útvesztő?-kérdezte Thomas
Jól hallotad.Mi ide vagyunk zárva a tisztásra és körbe vesz mineket ezek a nagy falak.Az útvesztő falai.A falak mögött egy labirintus van ami minden éjjel változik az útvesztő.Még ha nem is lenne elég ráadásul az útvesztő nem üres.-tarott egy kis szünetet.-Benne vannak a siratók.Aki látott az már nem jött vissza.Tudod mit!Szerintem estére ez így pont elég.Pihend ki magas Tommy.
Oké.-mondta Thomas még mindig sokkolva amiket hallot.-Köszi azért.Jó éjt.Hé várj!!-ordított Newt
Mi a baj?-kérdezte Thomas
Nem kajáltál!-mondta Newt és a kezével legyintett,hogy Thomas induljon felé.-Gyere és közbe körbe vezetlek.
Ahogy Newt kimonta a kaja szót Thomasnak egy nagyot korgott a hasa.
Jó ötlet-mondta Thomas
Na gyere bemutatom Serpenyőt.-mondta Newt
Oda is értek.Bemutatkoztak beszéltek egy pár szót,ettek egy jót majd Newtal elindult,hogy körbevezesse Thomast.Ott vannak az építők.Ügyes ezer mesterek de itt fent üres.Ők itt a kóroncok.A házi orvosaink.Ő ott Winsto.A nyesők elöl járója.És ők ott a futárok.Ő pedi ott a futárok elöljárója.-majd rámutatott egy feketehalyú,fiúra.-Ő ott Minho.
Kik azok a futárok?-kérdezte Thomas
Minden reggel bemennek az Útvesztőbe és felfedeznek.De minden éjjel mielött a kapu bezárul vissza térnek.Mert ha nem érnek vissza akkor bent maradnak.És azt még SENKI nem élte túl-mondta Newt
Mióta kutatják?-kérdezte a fiú
3 éve.-mondta Newt
Ahogy ezt Thomas meghallota megrémült.Elege volt az egész napból.Csak szeretett volna egy jót pihenni.
Newt.Ha nem baj lefeküdnék.-mondta majd Newtra nézett
Semmi akadály.Jó éjt Tommy.-mondta majd ő is elindult
Thomas folyton azt remélte,higy majd holnap amikor felébred majd csak egy rossz álom ként fog rá emlékezni.De aztán mikor elaludt álmodott.Egy lány volt az álmában.De csak foszlányokat látott.Meg egy pár szót mondott még a lány: ,,Thomas" ,,Minden megfog változni"
Majd egy idősebb női hang szólalt meg: a VESZETT jó.Sziasztok!Gondoltam elkezdek egy sztorit az útvesztőröl!Mert nagyon sok ötletem van meg amúgy is szerettem volna.Remélem tetszik az első rész☺️❤️
YOU ARE READING
Útvesztő
ActionEgy fiú (Thomas) felébred doboz (ami olyan mint egy régi lift) belsejében, nem emlékezve semmire. Ahogy a föld alól felér a felszínre, egy csapat srác közt találja magát egy nagy füves területen, az úgynevezett „Tisztáson". Ez egy nagy zárt négyzet...