8.rész

72 3 3
                                    

Thomas elájult majd elkezdett emlékezni.
THOMAS..THOMAS.Megjelent egy szőke nő.A VESZETT JÓ.Aztán Teresa.MINDEN MEGFOG VÁLTOZNI......THOMAS.A VESZETT JÓ.Aztán látta a a barátait ahogy fulladoznak a vízben.THOMAS....Aztán thomas mondta:NEM BIROM NÉZNI AHOGY SZENVEDNEK.

Aztán hirtelen felriadt.
Te megőrültél?-kérdezte Minho
Mi a fene ütött beléd?!Megijedtem, hogy valami bajod esik! Vagyis megijedtünk!-mondta Newt
Sajnálom srácok!-mondta Thomas
Gally átvedte a hatalmat és mindenkit az ő pártjára állított!-mondta Teresa
Mit láttál az emlékedben?-kérdezte Chuck
Az....az Útvesztő az én hibám.Vagyis a miénk.-nézett Teresara Thomas majd folytatta-Ott dolgoztunk.A VESZETTNEK.És mi nem csináltunk semmit, csak néztünk titeket ahogy szenvedtek.Teresa......ez mind a MI hibánk!
Nem......az....nem lehet!-mondta Teresa
Már mindegy,hogy kik voltunk!A VESZETT elintézte a régi énünket!Az számit akik most vagyunk!Te bementél az Útvesztőbe és kiutat találtál Tommy!-mondta Newt
Kösz,Newt.-mondta Thomas
Na és most találjunk ki egy tervet,hogyan vágjuk át Gallyt!-mondta Minho

Thomast és Teresat Gallynek a segitői vitték.
Most mit csináltok velünk?!-kérdezte Teresa-Beküldtök az Útvesztőbe?!
Te télleg azt hiszed, hogy Thomast csak úgy vissza küldöm az Útvesztőbe?!Minden azóta ment tönkre, hogy ti megjöttetek!-mondta Gally-Élő áldozatok lesztek!
Nem látjátok?-mondta Teresa-Gally ŐRÜLT!
Megkötözni!-mondta Gally
Erre Thomas hirtelen felugrott és leütötte Gally segitőiz majd beszállt: Newt,Minho,Serpenyő,Teresa majd Chuck is.
Aki akar az most velünk jöhet!-jelentette ki Thomas-Mi most bemegyünk az Útvesztőbe és megpróbálunk kijutni.A siratók vissza fognak jönni, és én inkább kockáztatom oda bent az életem, minthogy itt várjam a halált!
Ez az othonunk!3 éve!-mondta Gally
Aki akar most jöjjön!-mondta Thomas
Egy páran csatlakoztak Thomashoz, egy páran maradtak Gallyvel.
Hé zöldfül!Sok szerencsét!-mondta Gally

MAJD THOMASÉK ELINDULTAK AZ ÚTVESZTŐBE.UTOLJÁRA

Kicsit késve de ez is megvan😂.Remélem tetszik!❣️Irjatok nyugottan öteletet ha szeretnétek!

ÚtvesztőOù les histoires vivent. Découvrez maintenant