SİL BAŞTAN

138 4 1
                                    

  -TANITIM-

 Hayatımda yaptığım seçimlerden hiçbir zaman emin olmadım.Sonucunda neler yaşayabileceğimi ya da hayatımı mahvedip edip etmeyeceği konusunda hiç kafa yormadım.Basit kararlarla hep hayatımın yönünü değiştirdim.Kimsenin hayatım ve benim üzerimdeki yorumlarını dinlemedim.Kimsenin  hayatıma karışmasına izin vermedim.Duygusal açıdan kimseye bağlanmamak için herkesi hayatımdan uzak tuttum.Pişmanlık yaşayıp yaşamayacağımı hiç düşünmedim.Keşkelere hayatımda yer vermedim.Kimsenin benden umutlar beslemesini sağlamadım.Benden beklentiler içinde olan insanları hayatıma almadım.Hep yalnızdım.Ve hep öyle kalacağım.Olmak istediğim kişiyi mi yaşadım ve yaşayacağım hiçbir fikrim yok.Sadece herkesin aksine yaşıyorum.

     Varlığımdan mutlular ya da değiller.Fikirleri kendileri için, bu hayata gelmek için bir nedenimiz var.Kimse bu hayata nedensiz gelmedi.Sadece büyük bir sınavdan geçtiğimi biliyorum, kendine yaşattıklarına dayanamayıp hayat ödülünü sonlandıranlar ve her şeye rağmen hayata kalkan tutan insanlarız.Seçimlerimiz hayatımızı yönlendirir ve şu an hayatımın en büyük seçimini yaptım.

     Birileri gibi erkek arkadaş travması yaşamadım ya da intihar etmeye kalkışmadım.Ailem yüzünden çok büyük sorunlar yaşamadım, arkadaş kazığı yemedim.Bu kararı vermem için hiçbir nedenim yoktu.Her sabah erkenden uyanıp hep aynı yol üzerinde aynı yüzleri,aynı olayları yaşayıp umursamamak.Benim olayım buydu.Bu seçimime kadar.Kimsenin gerçek beni tanımadığı  bir yerde yeni bir hayata başlamak için verdiğim karar.İlk ve son defa bir düşüncemi ailemle paylaşıp seçimime saygı duymalarını bekledim.İlk ve son defa.Tabi ki karışmadılar, günde 1 cümle kurduğum annem mi bu kararımı sorgulayacaktı? Ayda bir defa yüzünü gördüğüm babam mı karşı çıkacaktı?

    Sadece istediğimi yapmamı söylemişlerdi.İşte buradaydım.17 senelik hayatımı geride bırakıp yeni bir “ben” olmak için buradaydım.Ya hep olduğum gibi olacaktım ya da tabularımı yıkıp tamamen yeni biri olacaktım.Tabularımı inşa etmek için yıllarca uğraşmıştım.Ne kadar duygusuz görünsem bile içimde yaşadığım kaosları hiçbir zaman dışarıya vurmadım.Hep içimde yaşadım.Ama artık tabuları yıkma vakti.

 Merhaba yeni şehir!

  

SİL BAŞTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin