-Dolunay-

52 3 1
                                    

4.BÖLÜM Luke hemen eliyle sandığın üzerindeki tozları gelişigüzel silkti ve sandığı kaldırdı. Zemine çıkardı. "Burası karanlık istersen daha aydınlık bir yerde bakalım buna " dedi Annie. "Doğru ama Bu sandığı bu kulübeden çıkarabileceğimi sanmıyorum çok ağır."dedi Kuke. Lucy araya girdi ve "Annie bu konuda bize yardımcı olamaz mısın ?" dedi. "Hiç bir fikrim yok deneyebilirim ?" Dedi. Luke güldü ve "Yaparsın yaparsın .Dene bakalım" dedi. Annie ellerini birleştirdi ve gözlerini aniden açtı. Ellerini birbirinden yavaş yavaş ayırmaya başladı ve o sırada o eski kulübe aydınlanmaya başlamıştı. "Sen harikasın! " dedi Lucy. Luke hemen sandığı açtı ve sandığın içerisinden kocaman 2 adet yılan, başını çıkardı ve dışarıya kaçmaya başladı. Lucy ve Annie çığlık atarak yeri takip etti ve ayaklarını çekti. Yılanlar zeminde dolaşıyor sandığın etrafında geziniyordu. "Burada bir defter var" dedi Luke. "Dikkatli al" dedi ablası. Luke defteri kaldırmak için parmaklarıyla kapağını tuttu ve yavaş yavaş kaldırmaya başladı. Böcek seslerini duyunca kızlar ürpermeye başladı. Luke defteri kaldırır kaldırmaz sandığın tabanındaki siyah siyah, büyük hamam böceklerini fark etti. Rahatsız edici sesleri kızları da Luke'u da korkuttu. Böcekler çok hızlı hareket ediyorlardı. "Yılanlar bize zarar vermeden Buradan çıkalım" dedi Luke elindeki defteri göstererek. Ve koşarak mezarlıktan çıktılar. Eve geldikleri zaman Lucy defteri aldı ve sayfasını açmaya başladı. "Bu defter çok kötü kokuyor ayrıca anlamadığım semboller ve yazılar var. Ne yapacağız çocuklar?" Dedi Lucy. "Bununla yarın ilgilenemez miyiz? Dedi Luke. "Bende çok yorgunum Lucy hadi odana çıkalım ve yatalım" dedi Annie. Luke mutfağa su içmek için gitmişti. Bardağı tutmakta zorlandı ve tırnakları artık kalınlaşmış ve aşırı uzamıştı. Kulakları uzamış her yeri kıl kaplamıştı. Koşarak kapıyı açtı ve kapatmadan dışarıya çıktı. Hava soğuktu hafif rüzgar vardı. Sabah olmak üzereydi. Luke çok hızlı adım atıyor ve dağ gibi bir yere çıkıyordu. En yüksek zirveye ulaştığı an ellerini öne ayaklarını arkaya attı. Gözleri sapsarıydı. Ve dişleri çok uzundu. Ağzını açtı ve gerçek bir kurt gibi ulumaya başladı. Gözlerini diktiği yerde ise bir dolunay gözüküyordu.

Umarım beğenirsiniz.Beğeni ve yorum geldikçe sık sık bölümleri ekleyeceğim. Görüşleriniz benim için çok değerli ^^ Herkese şimdiden teşekkür ederim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geçmişteki LanetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin