4

16 2 0
                                    

Sarılınca anladım huzurunu, beni sevdiğinde edindim umudumu. Hiç bir işe yaramayan bilgilerden öyle bir bağladım ki kendimi sana, öyle bir bana çektim ki seni aklın almadı. Aklın, benim olunca kalmadı. Kalmazdı çünkü bu, aşktı. Aklın tüm gücünü aşka harcadı:). Bir gün kim bilebilirdi ki kabulleneceğini senin benim aşkımı. Bir gün kim kabul etti ki aşkını? Kim uğradı kalbine benden başka, kim seni benden daha fazla? Şimdi bak sen de benimsin, benim gibisin sen de izsizsin. İzlendin ben tarafından, izlenmişim haberim olmadan.

Bak yine dışarısı soğuk ve sen yine dışarıdasın. Ben ise karşısındayım tam da sıcağın, seni almak istiyorum içeriye ama koymuyor elalem lafı seni kucağının tam ortasına ılığımın.

Gördün mü sana olan aşekamı decl ettim yeniden. Anlayamadı insanlar avalden bakarken. Tasalandım hasretinle aşekan beni mecnun  ederken. Diledim seni Tanrım dan bana helal olup gülesin diye. Sarhoş oldum sonra avale yükseldim yine Karşısında durdum ayın ve dedim ki bana onun aşkını kabul eyle.
Anlayamadım, anlamadın neden bu olaylar oldu, niye? Anladık ayda meyletmiş sevdayı ve aşkı üzerimize.

Bak sana benim olmandan öncesini anlatayım,
Pusardım kalbinin ortasında. Buz tutardı yüreğim yüreğinden çıkmayınca. Güven yaratırdın buna rağmen içimde, kalbimin atmasını sağlayan tek dayanaktın. Kimse anlamaz benim sen de gördüğümü, kimse görsün istemem sendeki gördüğüm güzelliğini. Kanlı gözlerim dolardı geceleri, akardın bir katran gibi içimin içinden.

Bir gün bana gelirsin diye her gece bekledim. Uyumadım ki hiç her an nöbetteydim. Her sabah ve her gece içimdeydin. Sana bakınca farklıydım, kalbimde farklıydın ama yine de içimdendin.
Şu an kelimeler nüfuzda, Taciz eder beynimi hep bu ayazda. Ayaz dediğime bakma senden uzağım ya belki de o yüzden yazamıyorum bu son bu geç çok başka

Kalabalıklar içinde yalnız kaldı gönlüm, özünü aradıkça özden oldu ruhum. Seni bana çekmedi hiç hasretin,aşkından dağlar deldim ve Ferhat oldum.

Sana yakınlığım cehennemim azabım, söylesene aşkını yaşatacak azap bu mu.

Ruhum bir vaveyla kopardı. Haykırışı senin de ruhun anladı.

Her cinsellikte aşk aranmazmış ama her aşkta cinsellik varmış
Bu yüzden periler aşkı seçip duble isterlermiş. Açgözlülermiş, belki de aşkın tarihi ordan doğuvermiş.

VAVEYLA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin