Hemen eve girip televizyonu açtım. Ve haberi dinlemeye başladım.
"40 yaşında olan Melinda Rose eski kocasının onu vurmasıyla yaşamı sona erdi. Duyduklarımıza göre kocası onu terk ettiği için vurmuş." Hayır ! Matt denen pislik bunu yapmış olamaz. O sırada kapı çaldı. Gidip açtım karşımda şu kıvırcık vardı. Kapıyı açar açmaz bana sarıldı benim de şu an ihtiyacım olan tek şey sarılmak olduğu için sımsıkı sarıldım ve başımı boynuna gömdüm. Ve hıçkırarak ağlamaya başladım. "Adım Harry soru sorma ve eşyalarını topla bir süre bende kal böylesi daha güvenli" dedi ve gülümsedi. Ah tanrım ! O gamzesi . Neyse. Nedn bilmiyorum ama ona güveniyorum o yüzden başımı salladım ve odama doğru yol aldım. Gerekli miktarda kıyafet aldıktan sonra-bir bavul-aşağıya harry'nin yanına indim. Bavulumu elimden aldı ve arabaya yürümeye başladı. Peşinden gittim. Ve koltuğa yerleştim. Başımı cama yaslayıp sessizce göz yaşlarımı serbest bıraktım. "Bella hadi güzelim geldik." Diyr bir ses duyduğumda gözlerimi açtım. "Uyuya kaldın bende uyandırmak istemedim." Dedi ve güldü "Teşekkürler harry herşey için" deyip yanağına bir öpücük kondurdum ilk önce duraksadı ama ardından tebessüm edip beni eve doğru yönlendirdi.
HARRY'NİN AĞZINDAN
Yanağıma öpücük kondurduğunda uzun zamandır bunu kimsenin yapmadığı aklıma geldi. Ve bunun hoşuma gittiği bu kız beni değiştiriyor. Ama bildiğim bir şey varsa o da ona yavaş yavaş bağlandığımdı. Yanında gördüğüm Max piçini öldürmek istiyorum onu kıskanıyorum , arzuluyorum , istiyorum ve sanırım seviyorum. Ahh her neyse işte.
BELLA'NIN AĞZINDAN
Harry beni odasına getirdiğinde direk yatağa yattım ve o odadan çıkınca ağlamaya başladım. Bu kadarı benim için fazlaydı. Bunu kaldıramam. Hemen banyo olduğunu tahmin ettiğim yere girdim. Evet doğru tahmin keskin bir şeyler aramaya başladım. Ve jilet buldum odaya geri döndüm ve yatağa oturdum. Bu kadar kısa sürede nasıl oldu bilmiyorum ama sanırım Harry'e bağlandım. Ama bunu yapmak zorundayım. Annemi özledim şimdiden. Jileti bileğime değdirdim ama kesmedim. Bekledim. O sırada odaya Harry girdi elimde jileti görünce gözleri büyüdü. "Sakın Bella aklından bile geçirme. Sakın!!" "Harry dayanamıyorum lütfen izin ver ve beni kurtarma." "Beni düşün bella ben sensiz nasıl yaşarım bir düşün yalvarırım yapma." Ne yani harry beni mi seviyodu? Yok artık saçmaladım. Hala bana beklentiyle bakan yeşil gözlere baktım. Bir süre sonra elimdeki jileti yatağa bırakıp harry e sımsıkı sarıldım. O da bana sarılıyordu . Bir süre sonra Harry benden ayrılıp gözlerime odaklandı. "Seni seviyorum Bella Rose." "Seni seviyorum Harry." Dediğimde bir an şaşırdı kendine geldiğinde ise bana sarılıp kucağında döndürdü. Beni yere indirdiğinde yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
3 HAFTA SONRA
Lanet olsun ! 3 haftadır yok ! Yok ! Yok ama bende hata beni sevdiğini nasıl düşündüm ki . Aptal Bella. Aptal.Aptal.Aptal. 3 hafta boyunca çocuklar yanımdaydı ve onlar sayesinde annemim ölümünü atlattım. Ve evet hala harry nin evinde kalıyorum. Çocuklara öyle demiş bey efendi. Okul için hazırlandım ve Lou ile okula gittik bugün umarım onu görürüm diye geçirdim içimden. Sınıfa gittiğimde duam kabul olmuştu harry i gördüm ama Carly nin-okulun sürtüğü-dudaklarına yapışmış bir şekilde beni gördüğünde carly den ayrılıp yanıma gelmek için atak yaptı ama elimle onu durdurdum. Ve hızla Lou'dan arabanım anahtarlarını alıp eve doğru hızla sürdüm. Eve geldiğimde hemen odaya çıkıp valizimi çıkardım ve kıyafetlerimi koymaya başladım. Valizimi hazırladığımda gözlerimden yaşlar durmaksızın akıyordu. Eğer okulda peşimden gelip pişmanım dese affederdim. Ve o bunu iyi biliyor. Neyse artık bitti. Korumalardan bir taksi çağırmalarını rica ettim. Taksiyi beklerken kıvırcık geldi. Bana yaklaşırken hızla gelen taksiye bindim. Ve bana bağırmasını umursamadan eve gittim. Eve geldiğimde ev dağınıktı. Yani bıraktığım gibi değildi. Hızla odama girdim. Ve yatağımda bir not buldum.
Merhaba sevgili kızım,
Annenden sana kalan parayı istiyorum Bella. Eğer o parayı vermezsen kâbusun olurum.
Sevgiler baban Matt xx
Lanet olsun ! Şu siktiğimin hayatında tek bir günüm mutlu geçemez mi? Belki Matt gelir korkusuyla Emily'e gitmeye karar vermiştim ki onun bir süre şehir dışında kalacağı aklıma geldi. Max'e gitmeye karar verdim rn azından bir süre sonra işleri yoluna koyarım. Umarım. Max'in evini önüne geldiğimde derin bir nefes verip zili çaldım. Max kapıyı açınca ağzı açık kaldı. E tabi o kadar ağlarsam gözlerim şişer. "Noldu sana ?!" "Max soru sorma lütfen sadece bir süre sende kala bilir miyim?" " Sorman hata geç içeri sana bi şeyler hazırlayım sende üstünü giy. Sağdan ikini oda misafir odası orada kal sen." "Tamam Max nefes al ve sağ ol." "Hadi giyin sen." Dedi ve güldü. O sırada telefonumun kapalı olduğu gerçeği vardı.
Hemen telefonumu açtım. 23 yeni mesaj
"Bella yanlış anladın lütfen konuşalım. Seni seviyorum."
"Telefonunu aç yalvarırım."
"Bella aç şu siktiğimin telefonunu."
"Yemin ederim ki Bella Rose seni bulduğumda sikeceğim."
Daha fazlasını okumadım hemen üstüme pembe ayıcıklı pijamalarımı giydim ve Max'in yanına indim kii inmez olasaydım. "Merhaba sevgilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İs This Love?
FanfictionBir erkek düşünün istediği her şeyi elde eden ve kadınların çok çabuk çözebileceğini düşünen. O Harry . Harry Styles Bir kız düşünün hayatının rezil olduğunu düşünen ama hala umudu olan ve her erkeğe güvenmeyen. Çözülmesi zor olan kız .O Bella. Isab...