-Bölüm 3

16 2 1
                                    

ÖNCEKİ BÖLÜMDEN :

Daha fazlasını okumadım hemen üstüme pembe ayıcıklı pijamalarımı giydim ve Max'in yanına indim kii inmez olasaydım. "Merhaba sevgilim."

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••

"Harry ?!" "Sana da merhaba Bella." Diyerek gözlerini devirdi. Göz devirince gerçekten seksi oluy- hey hayır ben öyle demedim. Ah neyse "Eşyalarını topla sevgilim gidiyoruz." Diye itiraz kabul etmeyeceğini açıkça belirtti. "Harry seninle biraz konuşalım mı ?" "Tabii." Bahçeye çıktık. Max'in bakmadığından emin olduktan sonra konuşmaya başladım "Git buradan Harry lütfen." "Tabii giderim." Ohh ! Bu kadar çabuk kabul edeceğini tahmim etmemiştim. "Tabii seni aldıktan sonra." Erken konuştum. "Harry sen beni aldattın gördüklerim ve yaşadıklarım çok fazla lütfen beni rahat bırak." "Bella sen tamamen yanlış anladın sevgilim lütfen eve gel ve sana anlatayım ha? Lütfen yalvarıyorum sana." Ama yavru köpek bakışı yaparsa olmaz ki. "Ah pekala geleceğim ama izin ver üstümü değiştireyim pijamayla olmaz." Dedim ve güldüm. O da güldü. Tamam bunun hakkında konuşmayacağım. Odaya gittim ve altıma kısa kot şort üstüme sarı bir badi giydim. Sarı vanslarımı da giydiğimde tamamdır. Valizimi alıp aşağıya indim. Harry beni bekliyordu "Gidebiliriz." "Tamam hadi." "Her şey için teşekkürler Max." "Ne zaman istersen." Dedi ve göz kırptı. Harry ile arabaya bindiğimizde "Normalde bu kadar kısa giyemezsin ama şimdi yanında ben varım." Cevap vermek yerine başımı cama yaslayıp düşünmeyi tercih ettim. Çok kısa bir sürede ne kadar çok şey yaşadım. "Geldik." Sesiyle başımı camdan kaldırdım ve Harry'e baktım. İçeri girdiğimizde valizimi yukarıya çıkardı. Bana koltuğa oturmamı söyledi. O da geldiğinde 'dinliyorum' bakışımı attım. "Okula senden önce gidip sana süpriz yapacaktım. Sınıfa oturdum ve seni beklemeye başladım sonra yanıma Carly geldi ve beni öpmeye başladı ben şaşkınlığımdan itemedim ve tam o sırada sen geldin. Yemin ederim isteyerek olmadı." Harry bana beklentiyle bakarken onu kendime çektim ve dudaklarına yapıştım ilk önce şaşkınlıktan cevap veremese de sonra beni daha çok kendine çekip öptü. Nefessiz kaldığımı hissedince ayrıldım ve alnımı alnına yasladım. "Bana kızgın değilsin değil mi ?" "Hayır artık değilim." Gülümsedi ve dudağıma son bir öpücük kondurup elimi tuttu. "Hey nereye ?!" Beni dinlemeden sürüklüyordu "Harry ?!!" Güldü ve bana yaklaştı. "Bir kere de itiraz etmeden gel. Tatlı ama bir o kadar da seksi cadı." Vay canına cadı olduğumla ilk defa gurur duyuyorum.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••

"Nasıl beğendin mi ?" "Harry burası çok güzel !!!" "Beğendiğine sevindim prenses." Harry beni etrafta her yerin rengarenk çiçeklerin olduğu bir yere getirdi. "Harry yoruldum." "Pekala mızmız prenses hadi gel şu ağacın altına oturalım." "Tamam." Ağacın altına oturdu ve beni de kucağına çekti. "Harry ! Çok kötüsün." "Biliyorum sevgilim öyleyim."

Kalbim. Sanırım atmıyor. "Hadi gidelim. Sevgilim.."

AKŞAM

"Harry ben yatıyorum." "Tamam meleğim bende birazdan gelirim." Nedense içimde kötü bir his var. Boş verip kendimi yatağa attım. Bir kaç dakika sonra Harry'nin "Lanet olsun !" Diye bağırışını duydum. Hemen aşağıya inip , Harry'e döndüm "Hey noldu ?" "Harry ?" "Defol evimden ! Seni sevmiyorum ! Seninle oynadım ve sende sürtük gibi inandın ." Sözleri hançer gibi kalbime saplanırken gözlerim doldu. Hemen gittim ve eşyalarımı topladım. Gitmeden hemen önce Harry'nin yanıma gittim. Bana bakmıyordu. Kendimi topladım ve Harry'nin kafasını kaldırdım. "Harry senden nefret ediyorum." Dememle gözünden bir yaş aktı. "Bugüne kadar kim beni sevdi ki sen sevesin." "Lanet olsun sana aşıktım ben sana güvendim. Sana inandım. Ama lanet olası herkes gibi sende beni bıraktın. Ve bu yüzden senden nefret ediyorum." "Ne yani şimdi beni sevmiyor musun ?" "Ne önemi var ki. Hoşça kal Harry." Evden çıkınca bir şeyin kırılma sesi ve Harry'nin "Lanet Olsun !" Diye bağırma sesi geldi. Emily'nin evinde kalmak için ondan izin istedim. Bana 1 hafta sonra geleceğini yedek anahtarın paspasın altında olduğunu söyledi. Teşekkür edip anahtarı aldım. Eve girip direk kendimi banyoya atıp hıçkırarak ağlamaya başladım. Banyoda yaklaşık yarım saat söyledikten sonra çıktım. Üstüme pembe pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım.

2 HAFTA SONRA

2 haftadır mutlu gibi görünmekten ama aslında paramparça olmaktan bıktım. Aşk kaçınılmaz olduğunda onu bırakıp gidemezsin. Ama ben bırakmak zorundayım.

HARRY'NİN GÖZÜNDEN

Aşk kaçınılmaz olduğunda onu bırakıp gidemezsin. Ama ben bıraktım. Lanet olası bir piçin tehdidi yüzünden bana hayat veren meleğimi sadece uzaktan izliyorum. Ona çıkma teklif edecek olan bütün erkekleri uzaklaştırdım. Bilmiyorum. Sanırım benden başkasını sevmesini istemiyorum. Biliyorum hatalıyım ama o Logan piçinden kurtulduk. Bana eğer Bella'dan uzak durmazsam onu öldüreceğini söylemişti. Bella'yı tanıdıktan sonra bu kötü işleri yapmayı bıraktım. Ama Logan piçi ölmeden rahat edemeyecektim Bella sürekli tehlikede olacaktı. Buna katlanamazdım. Bende bizim grup ve bir takım adamla Logan'ın deposunu basıp onu öldürdük. Ahh lanet olsun ben Bella'ya kendimi nasıl affettireceğim. Tanrım yardım et. O lanet günden beri onu takip ediyorum. Her gece penceresinden girip kokusunu içime çekip gidiyorum. Onu o kadar özledim ki.

BELLA'NIN AĞZINDAN

Onu o kadar özledim ki her gün yanımda gibi hissediyorum ama onun umrunda bile değilim. Ve bu canımı acıtıyor. Ama hayat devam ediyor. Sırama geçip oturdum ve başımı cama yaslayıp dışarıyı seyretmeye başladım. Okula bir range rover girdi ve içinden beş aptal çıktı. Hemen çantamı aldım ve okuldan çıkmaya hazırlandım. Tam okulun kapısından çıkıyordum ki range rover yanıma geldi ve beni arabaya çekti. Çığlık atıyordum ama ağzımdaki eller yüzünden sesim çıkmıyordu. Harry'nin kollarından çıkmayı deniyordum ama başaramıyordum. Sonunda denemeyi bıraktım ve durdum. "Tamam elimi ağzından çekeceğim ama sabit duracaksın." Hızlıca başımı salladım. Elini çekti "Seni lanet olası ne yapmaya çalışıyorsun. Seni hayatımdan sildim ben karşıma çıkıp durma." "Beni hayatından silemezsin bunu istedin ama başaramadın." "Harry lütfen çık hayatımdan. Seni düşündükçe canım yanıyor." "Üzgünüm ama beni affedene kadar güzel bir dağ evinde beraber güzel zamanlar geçireceğiz bebeğim." "Harry lütfen yapma." Sonrası koluma batırılan iğne ve gözümü kapatmadan önce Harry'e "Senden nefret edeceğim." Dediğimdi...

İs This Love?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin