Ona ne diyeceğini bilemiyordun. Biasınla karşılaştığınamı sevinsem, seni gecenin köründe dükkanın önünde pijamalarınla yakalamısınamı üzülsen bilemiyordun. Kısacası duygu karmaşıklığı yaşıyordun.
Ona Sexy gözükmek isterken hiç olmadık şekilde pijamalarınla gözükmüştün.
Biasınını gözünün içine bakamıyordun çünkü cidden çok utanıyordun. Sen dondurmaları aldıktan sonra seni şirkete geri götürmek için bekleyen biasının yanına döndün.
O sana bakmadan yürümeye başladınız
Söze nasıl başlayacağını çözemiyordun çünkü o senin aşık olduğun adamdı."beni şikayet edicek misin?" dedikten sonra bir umutla onun yüzüne baktın. O sana bıkkın bir şekilde baktıktan sonra hiçbir şey demedi. Sen onun ağzından bir kelime dökülmesini deli gibi istiyordun. Onun o erkeksi sesinden olumlu birşeyler bekliyordun.
"bak eğer beni şikayet etmezsen sana dondurmalarımdan bir tanesini verebilirim!"
Onun ne diyeceğini merak edip bakışlarımı ona döndürdüm. Belki de biasım şartımı kabul edicekti.
"ben bu şartı beğenmedim. Dur bir de ben fikrimi söyliyeyim" deyip önüne döndü. Onun sesi cidden çok huzur vericiydi.
"tamam o zaman. Kabul şartın ne?" deyip merakla ona baktım. Umarım kötü ya da beni kalpten götürecek birşey istemezdi. Bir dondurma için bunu yapmazdı yani belki, belki de yapardı.
"senin grubundam bir kızdan hoşlanıyorum. Bana eğer o kızı ayarlarsan bir dondurma yüzünden şirketten atılmanı engelliyebilirim belki"
Şok olarak ona döndüm. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Sevdiğim adama arkadaşımı ayarlamak hiç kolay olmayacaktı.
Selam aşklarım umarım bu bölümü beğemişsinizdir. Cidden yorum ve vote olmazsa kitabı silicem. Çünkü bu kitabı yazarken birçok zaman kaybına sebep oluyorum. Vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K pဝp ፐဒpki ❤
Teen FictionGenç Kurgu #681 Belki de gerçekten bu duyguları onunla tadıcaksın! Bunları yaşamamanın hiç bir sebebi yok. 🌾