Je velice pochmurné ráno dnes se vzpomíná na padlé při bitvě o Bradavice. Už je tomu rok během kterého se mi podařilo dát Bradavice opět dohromady. Bradavice nikdy nebudou takové jako dřív hodně se změnilo vlastně i já jsem se změnil skoro až k nepoznání. Jsem teď o dost milejší na žáky, protože si toho hodně zažili. Taky někteří starší žáci zůstali a stali se z nich učitelé jako například Potter a učí obranu proti černé magii a další. Dneska je 1. Školní den ale bude zvláštní protože se budou nejen prváci rozřazovat, ale také se představí učitelé a navíc budeme vzpomínat na tu hroznou událost. Já jako ředitel mám povinnost tohle všechno uvést a seznámit i s novými pravidly.
Tak je to tu, Hagrid už jistě odvádí žáky ke škole a tak se vydám do velké síně kde je již vše připraveno. Stoupnu si na své obvyklé místo a než přijdou tak se dívám okolo, všude to tu připomíná Brumbála měl jsem ho velice rád, ale nemohl jsem jinak doufám že ze mě bude dobrý ředitel. Z mích myšlenek mě vytrhne otevírání dveří a vstupu žáků do haly.
Nasadím úsměv a začnu s proslovem.
,, Vítám vás studenti v tomto roce. Vím že jsme měli velice těžké období, ale hrozba je zažehnána a Bradavice se opět dali dohromady. S radostí vám představím nové učitele... "
Začal jsem postupně představovat učitele a pak proběhlo rozřazení. Nakonec všichni začali jíst a po jídle se vydali do svých komnat. Když jsem došel do té své tak jsem měl z prvního dne velice dobrý pocit a myslím, že tenhle rok to půjde velice dobře. Z jedné strany jsem rád, ale také mě tíží že jsem stále nenašel řešení jak opět Minervu přivést k životu.
,, Ach Minervo jak mi moc chybíš. "
S těmito slovy jsem ulehl do postele a usnul.Minerva:
Padla jsem sice v boji, ale něco mě tu stále drží a já tu stále jsem. Sice mě Severus nevidí ale stojím při něm. Byla jsem u toho když dával opět dohromady Bradavice a měla jsem z toho velice dobrý hřejivý pocit. Stála jsem u něj když vítal studenty a viděla jsem na něm velké změny a hlavně v jeho chování vůči studentům. Tohle je ten Severus, kterého jsem v něm celou dobu jen já a Brumbál viděla. Viděla jsem ho když některé noci probrečel při vzpomínce na mě i já ho milovala, ale nikdy jsem mu to neřekla. Když si lehl Tal jsem si lehla k němu a lehce ho pohladila po tváři.
,, I ty mě chybíš Severusi, ale neboj zůstanu při tobě."
ČTEŠ
Mystery of Magic
FanfictionBitva v Bradavicích skončila, mnozí padli a hrstka přeci jen přežila. Co když se ředitelem Bradavic přeci jen stane Severus Snape, protože Minerva padla a on jediný zůstal schopný opět Bradavice postavit na nohy a nejen to on sám hledá možnost jak...